Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- امدن مطب
سلام اقای دکتر چند هفته پیش زنگ زدم مطبتون منشی شما گفتن نیستین اول بهمن ماه تشریف میارین ،، الان دو روزه زنگ میزنم نوبت بگیرم کسی پاسخگو نیست؛؛ ایا مطب بسته ست؟؟؟ کی باز میشه؟؟ مرسی
- سرفه
سلام و خسته نباشید. پسرم نزدیک شیش سالشه وزنش ۱۶/۸۰۰. تو این روزهای تعطیل تب و سر درد و یکم گلو درد داشت بردم ۱۷ شهریور بهش استامینوفن و پلارژین دادن. گفتن عفونت نداره ویروسیه. الان تب و سر دردش خوب شده اما خیلی سرفه میکنه. سرفه هاش هم خشک هست. لازمه آنتی بیوتیک بدیم؟ وزن پسرم خوب هست یا کمه؟
- ادویه
سلام و خداقوت دخترم پانزده ماهشه چه چیزهایی رو نباید اصلا بخوره مثلا اینکه میگن غذای سفره ادویه اینا واسشون ضرر نداره و نمک هر چی سر سفره میبینه میخواد
- بهترین متخصص چشم کودک
با سلام و احترام آقای دکتر چند سالگی دخترم رو باید ببرم چکاپ چشم واسه تنبلی و ... و یه دکتر توی رشت بهم معرفی میکنید دخترم ۳سال و هشت ماهشه
- چشم
با سلام دخترم۸سالشه الان ۲ماه است خیلی چشماش پلک میزنه شدید بردم چشم پزشک ضعیفی ۱ونیم است مشکلی نیست عینک نوشت .من خیلی ناراحتم سرفه های کوچیک از ته گلو داره یعنی ممکنه از اعصاب باشه.ممنون میشم جواب بدید
- آلرژی
با سلام میخواستم سوال کنم برای آلرژی جز شربت کتوتفین وسالباتامول دارو دیگه ای هست آخه من این دارو هارو به دخترم دادم ولی خوب نشده چه دارویی میتونم جایگزین کنم دخترم 2ساله نیم داره
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- سلام دخترم ۹سال دارد بردم دکتر بهش شربت آیترومایسین دارد من دیشب ساعت هفتونیم بهش دادم اشتباهی امروز صبح هم بهش دادم درحالی که باید روزی یک بار میدادم
سلام دخترم ۹سال داردگلوش درد میکرد دختر بهش شربت آرتیرومایسن داد من دیشب ساعت ۷نیم دادم اشتباهی امروز هم ساعت ۷نیم صبح بهش دادم درحالی که دکتر گفته بود روزی ۵ سیسی
- پماد بی حسی
سلام من پسرم ۴ ماهشه امروز برای واکسن بردمش ولی واکسن نزد قبلش به پاهاش پماد بی حسی زالاپی رو زدم ولی پاهاش قرمز شده و همیجور داره پر رنگ تر میشه. پسرم فاویسم هم داره خیلی نگرانم باید چیکار کنم
- اسهال کودک
سلام کودک 7 ماهام رفلاکس دار اس آمپرازول مصرف میکنه از 10 روز پیش اسهال گرفته دکتر براش سفکسیم 100و شربت زینک و پودر پلانتاژلو قطره پدی لاکت نوشته ولی هنوز اسهال داره باید چکار کنم میتونم پودر کیدی لاکت بهش بدم وزن تولد 2900 و الان 6.500
- شب ادراری
سلا م .کودک دوساله نیمم هرشب جاشوخیس میکنه بااینکه میبرمشم بیرون بازم هرروزصب جاش خیسه
- اسهال و کم وزنی
سلام پسرم ۳ ماهشه و حدودآ یک ماهه که اسهال میکنه و وزنش هم جلو نمیره از چه شیر خشکی استفاده کنم درضمن وقتی شیر میخوره دل درد میگیره
- سلام خسته نباشید دختر من ۴ ساله هست دوهفته ای میشه میگه دور نافم درد میکنه حالت تهوع هم داره البته دوهفته پیش فست فود بهش دادیم استفراغ کرد و اسهال هم داشت متخصص بردیم شربت دی سیگلومین تجویز کرد دادیم ولی الان هم بعضی موقع ها میگه دلم درد میکنه حالت تهوع دارم علت از چیست ممنون
- سلاماقای دکتر پسرم ۵ساله است و چن ماهی هستش یبوست گرفته دکتر بردم گفته پیدرو لکس مصرف کنه مشکل دیگه ندارد ایا با پیدرولاکس مشکلش حل میشود اگر قطع کنم دوباره یبوست نمیگیره یا بالارفتن سنش ورفتن مدام دسشوی مشکل یبوستش برطرف میشه
- خشکی پوست
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دخترم 5 سال و نیمشه. پوست صورتش خیلی حساسه. با کمترین آفتابی میسوزه و با سرما خشکیش بیشتر میشه. الانم پشت گوشش هم پوست پوست شده. دورلبش هم همینطور. زیر چشمش هم پوسته میده. من همیشه براش مرطوب کننده میزنم. یا زینک اکساید. ولی رفع نمیشه . چه پمادی بزنم؟! پماد ترمیم کننده اشکالی داره! واینکه از کمبود ویتامین خاصی نیست این خشکی پوست؟ ممنون از پاسخگوییتون
- التهاب لوزه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسال و سه ماهشه که زود ب زود سرما میخوره تقریبا یک ماه پیش دچار تب شدید و سرفه و سرماخوردگی شد بردم دکتر بهش دارو داد بهتر شد ولی شبا نمیتوانست راحت بخوابه خروپف میکرد وخرخر بعد از خواب میپرید و ی شب دوباره تب کرد و دهن و زبانش لکه های سفید و گلوش و لوزه هاش قرمز شد دوباره بردم دکتر عمومی بود چون متخصص اطفال نیس گفت لوزه هاش دچار التهاب شدن و شربت آموکسی سلین ۱۲۵ و شربت گیاهی پدی کاف و قطره بینی وامپول برای کاهش التهاب لوزه هاش داد که بهتر شد چندشب راحت میخوابید و لی الان دوباره آبریزش بینی که بعضی وقتازرد رنگ میشه و ی کم سرفه و دوباره خرخر میکنه بینیش انگار گرفته نمیتونه راحت بخوابه میشه راهنمایی کنید چکار کنیم یا اینکه داروی مناسب چی بدم یا شربتی مناسب برای التهاب گلوش که دوباره همونجوری نشه با تشکر از شما دکتر عزیز
- قورت دادن هسته آلبالو
سلام،پسرم سه سالشه و ده تا آلبالو رو با هسته قورت داده،آیا دفع میشود؟
- …
سلام مقدار سفیکسیم ۱۰۰برای کودک ۱۹ماهه ک ۱۲کیلو وزن دارد چقدر است؟ باتشکر
- آروغ نزدن در ۶ماهگی
سلام آقای دکتر ببخشید سوال سطحی میپرسم بچم ۶ماه س هنوز باید عمود نگه دارم دارم تا آروغ بزنه گاهی هم بزنم پشتش ،تا کی اینجوری ه؟خسته شدم شبا خوابش میپره ممنونم
- دندان دراوردن
سلام اقای دکتر ایا بچه هنگام دندان دراورن تب میکند ایا تب میتواند دلیل دندان دراوردن باشد

