Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف نئوزینک
سلام اقایه دکتر خسته نباشید من یه کودک ۱۰ ماهه دارم که چن روز پیش ویروس جدید و گرفته بود و یه شبم بستری شد الان دکتر براش نئوزینک داده که هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی و اُآر اس الان مشکل اسهالش و اینا خوب شده خداروشکر خاستم ببینم این نئورینک و الان چقد بهش بدم روزانه ؟و مشکلی پیش نمیاد اگه بدم ضرر نداره؟درصمن دخترم ۸ کیلو هست
- تاخیر در گفتار
سلام جناب دکتر وقت بخیر، پسر ۴ ساله دارم خوب حرف نمیزنه جمله نمیگه، حواسش پرته، گفتار درمانی بردم گفتن بخاطر تلوزیون نگاه کردنه، تازه شروع کردم جلسات گفتار و کار درمانی، تلوزیون هم کلا حذف کردم، اما شنیدم شربت امگا۳ یورو ویتال برای این مشکلات خیلی خوبه، تمرکز بچه ها رد بالا میبره، به نظر شما براش بگیرم؟
- لوزن
سلام دخترم شش سالشه ولوزه های متورم داره وتقریبا هر سه ماه به مدت چهار تا پنج روزدچار تب ولرز شدید میشه میخاستم بدونم نیازه که لوزه هاشو عمل کنیم یا نه واینکه شربت آزیترومایسین ۲۰۰رو به چه میزان بهش بدم وزن دخترم ۱۶ کیلو هست با تشکر
- ادرار شیرخوار
سلام اقای دکتر پسر ۱۰ ماهه ای دارم که ادرارش خیلی بو میده و زرد رنگ است گاهی وقتا اینجوری میشه فقط ایا مشکلی دارد نیاز به ازمایش ادرار است؟
- سلام دکترپسر من ۵ سالشه آزیترومایسن ۲۰۰ رو تو چه دوزی بهش بدم حدودا ۱۹ کیلو هست
- قرص ایروکاست
سلام دکتر گفتید قرص ایروکاست ۵ بدم به بچه باچی مخلوط کنم و اینکه چند شب بدم شبی یکی گفتید
- دندان
سلام دکتر عزیز دخترم متولد ۱۶خردادد۹۷ هست دندونای بالاش دوتادندون جلوش فقط یه ذرش بیرون بود بقیش تو گوشت بود ورنگ کدر ی ذره لق شده بود ولی جای دست گرفتن نداشت برادرآوردن خودم چون دستام ظریف بود تونستم ودراوردمشون براش ولی حالا بعد یکماه و نیم جاشون دندون تازه رشد نکرده حتی سر هم نزده برا دراوردن
- انفلانزا کودک
سلام وقت بهیر پسر پنج سال و هشت ماهه دارم از دیروز انفلانزا کرده و دیشب تب و سرفه دکتر بردم فارمنتین ۴۵۷ و پلارژین و سالباتومول و دکوسالین و تایلوفن داد . هم ایبوپروفن میدم هم استامینوفن هم شیاف ۳۲۵ ولی تبش پایین نمیاد چه کار باید بکنم ؟ واینکه شکمش هم از دیروز کار نکرده چیزی میتونم بدم که شکمش به کار بیفته ؟
- عرق کردن بدن
سلام اقای دکترخسته نباشید.دختر2سال نیم دارم علت عرق زیادچیه.خیلی عرق میکنه جوری که خیسی بدنشو میشه دیدکف پاش بعضی وقتاخیس میشه.ممنون
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر مولتی دیتامین ویتاکید به پسر 18 ماهه میدم زیاد به نهار و شام اشتها نداره چه مولتی ویتامین بهتری هست و روزی چند سی سی؟
- زردی کف دست و پای کودک۵ساله
کودک ۵ساله ای دارم که حدود دو هفته ای هستش که کف دست و پاهایش زرد شده و الان به صورت کمتری هم در صورت بخصوص اطراف بینی بیشتر نمایان شده. در ضمن سفید پوست میباشد. لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم. ممنون
- سلام خسته دخترم دوساله هستش
خیلی بی تابی مکنه کمکم سرفه میکنه احساس میکنم خیلی خلت داره
- درباره شربت ستادین دی سی
سلام میخواستم بپرسم شربت ستادین دی سی چه مقدارش رو باید به کودک داد کودک تقریبا ۳الی ۴ میباشد عوارضش چیه واینکه آیا مصرف این شربت برای کودک خوب است یا نه
- سرماخوردگی کودکان
سلام جناب دکتر عزیز
ببخشید دخترم هشت ماه هشت کیلو هست
سرماخورده سه روز هست ولی فقط روز اول تب داشت ولی بعدش سرفه میکرد گاهی و کمی گلوش قرمز شده طبق معاینه دکتر اما چرک نکرده پزشک عمومی بیمارستان اطفال واسش از دیشب نسخه داده ولی از دیشب که شروع کردم یکسره خوابه تا امروز عصر فقط واسه شیر و سرلاک گاهی یکم بیدار میشه نگران شدم تجویز دکتر. این هست
هر دوازده ساعت نیم سی سی ستریزین
هر شش ساعت دو سی سی پدیزان
هر هشت ساعت ۱۰ قطره پلارژن کیدز.
البته مورد سوم را فقط یه بار دادم بهش صبح ناگفته نماند بچه ام شیر خودم میخوره و
خودم هم در سرما خوردم و دکتر واسم قرص استامینوفن ۵۰۰ هر شش ساعت یکبار و قرص لوراتادین شبی یکی و آزیترومایسین هر صبح یکی تجویز کرده - دوز ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۱۰ ساله است دوز ازیتر چقدر براش
- میزان مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۵ ساله با وزن ۲۰ کیلو
- دوز مصرف شربت کو آموکسی سلین۱۲۵
۵ روز سرما خورده از دماغش و گلوش چر ک میاد ۸ ماهشه و ۸کیلو وزنش می باشد دوز مصرفی شربت کو آموکسی سلین ۱۲۵ را میخواستم
- ویزیت شدن
سلام پسرم دوسال و شش ماهشه هرچند وقت پیش شما برای چکاب میارم،، دیروز زنگ زدم گفتن شما مسافرت تشریف دارین ؛؛ پسرم هر چند بار دل درد میگیره چون زیاد بالا وپایین میپره ، تا زمانی ک شما تشریف بیارین چ شربتی بهش بدم و چ مقدار؟؟ مرسی
- سلام آقای دکتر ایا ترکیبات شیر خشک های اچ آ یکی هست یا نه چون دکتر به خترم ببلاک اچ آ دادم ولی اینسری بجای ببلاک شیر اپتامیل اچ آ داد داروخونه ولی وقتی میخوره خیلی به خودش میپیچه و دلدرد میشه چون اپتامیل پپتی هم میخورد اینجوری میشد
- قطع امپرازول
باعرض سلام وسپاس ،دختر9ماه هام به مدت 4ماه هرروزنصف کپسول امپرازول مصرف کرده ایا حالا میتوان قطع کرد؟

