Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن فروزومال
با سلام خدمت آقاي دکتر گرامي بچم 15ماهشه ميتونم قطره آهن فروزومال بهش بدم؟؟قطره آهن خوبيه؟؟
- عوارض شربت سفیکسیم۱۰۰
سلام پسرمن۵سالش هس سرماخورده بود دکتر بهش شربت سفیکسیم۱۰۰ داده بود هرروز۵ سی سی ام وز روز هفتم بود بهش دادم تموم شد شب تو مدفوعش عفونت مخاطی خونی دیدم طبیعی هس از عوارض شربت میتونه باشه؟
- کوبیدن پا در خواب و بی قراری
- شربت سفکسیم
برای اسهال عفونی بچه 2ساله شربت سفکسیم خوبه؟
- سفت وسیاه شدن مدفوع
سلام پسرمن ۱۴ماهشه الان چندروزی میشه تعداد دفع مدفوعش زیاد شده ولی سفت وسیاه میشه بدونم مشکلش چیه ؟؟
- شربت
سلام پسرم یک سال چهارماهه وزنش 9ونیم. تب داشت شدید کمی اسهال بود وبی حال. دکتر شربت تایلوفن براتب. کواموکسی فارمنتین 228. پلارژن کیدز. کوریزان داده بهش. ی روز دادم شب حالش بد شد بالا میآورد بردم جای دیگه گفتن آموکسی برا عفونت گلو. ولی گلوش خوب. چرا داده... منم دیگه ندادم بهش.. بدم آیا یا نه؟ بی حال همینطور
- تب و گلو درد و سرفه های شدید
من دخترم ۳ سال و نیمه هست تب و گلو درد شدید داره و سرفه های خیلی بدی میکنه شربت سفکسیم هم نمیخوره میگه تلخه برای عفونت گلوش چیکار میتونم بکنم؟
- سلام آقای دکتر شربت پیروی ساید دکتر گف دو روز بخوره و هفته بعد هم دو روز روزی یک بار ولی الان ب هفته نرسیده پسرم خارش شدید داره ت مقعد چکار کنم بازم بش بدم ازش؟؟؟؟؟؟
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
ببخشید برای بچه ۲ ساله ازیترومایسین ۲۰۰ چه ساعتی باید مصرف کنه و اینکه چه مقدار یک قاشق غذا خوری اوکیه؟؟
- سلام ببخشید پسر من دوسال داره شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ چقدر باید بدم روز چن بار؟
- عوارض واکسن هجده ماهگی
سلام دخترمن دوروز پیش واکسن هجده ماهگی زد و امروز صبح ازشدت خارش دست وپای راستش ازخواب بیدار شد وخیلی بی قرار بود و این قرمزی درقسمت انگشتان وکناره های دست وپا است باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنین
- شربت آهن
سلام آقای دکتر دخترم یکسال دو ماهشه آهنش کمه .دکتر براش ایروفیکس روزی سه سیسی نوشته دو ماهه بهش میدم وزنش هنوز 8ونیم هم شیر مادره هم شیر خشک آلرژی داشت به پروئتین و لاکتز الان ببلاک بهش میدم آلرژی نشون نداده .آقای دکتر میتونم آهنن فروگلوبین بدم .بهش شیر خشکی هست که یکم بهش وزن بده . ممنون میشم راهنماییم کنید
- گلودرد چرکین
سلام پسرمن ۱سال و ۶ماهه هست سرفه های چرکی شدید داره وزنشم۱۳کیلو هست میخاستم بپرسم چند سی سی شربت سفکسیم بهش بدم ممنون میشم جواب بدین
- زردی پا
سلام .دخترم .کف پاهاش زرد شده بود بردم دکتر متخصص اطفال آزمایش براش نوشت.گفتذمشکل خاصی ندارم شربت کلسیم براش نوشت با شربت ad بعدا خوب شد ولی تواین چند سال کرونا دیگه نبردیمش حالا دوباره میبینم پاهاش زرد شده
- دوز سفکسیم
سلام و خسته نباشید پسر من یک سال و چهار ماهه هست با وزن دوازده کیلوگرم.دیروز بردمش دکتر گفت ی مقدار عفونت داره سفکسیم ۱۰۰ نوشت من دوز و زمان رو فراموش کردم.میشه راهنمایی بفرمایید چند وقت ی بار چ مقدار دارو بدم
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر.دو روز است ک پسزم آبریزش و عطسه داره .۲۲ماهه و ۱۲ کیلو هست.یک هفته است ک آموکسی کلاو رو قطع کردم از سری قبل ک مریض شده بود.الان چی بدم بهش؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دختر من یک سالو یک ماهشه دوسه روز پیش سرماخورده بود ابریزش بینی و سرفه داشت سیتریزین و سرماخوردگی کودکان دادم از دیروزم شربت نیوتادین هر۱۲ساعت ی ق مرباخوری میدم بعد ازاین شربت احساس میکنم سرفه هاش بیشتر شده لازمه ببرم دکتر یا اثرات شربتع
- گرمی کف پا
سلام خسته نباشید من کودک ۳ ساله دارم که کف پاهاش هرزگاهی مخصوصا موقع خواب داغ میشه علتش چیه ؟
- مونته لوکاست
سلام خسته نباشین .پسرم سه سال و نیمه به جای اینکه قرص مونته لوکاست و بجوه قورت داده است خطرناکه
- آیا پسرم کرونا گرفته؟
سلام خسته نباشید. من یک پسر ۵ ساله دارم که دو روزه تب شدید و سرفه و بی اشتها و اسهال داره. درضمن ما یک ماه پیش ،کل خانواده به اومیکرون مبتلا شدیم

