Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف شربت آموکسی سیلین
پسرم یکسال و ۶ ماهشه چند سی سی بهش بدم وزنش ۱۰ کیلو
- سفالیکسین
با سلام آقای دکتر دخترم ۱۷ کیلو وزنش بردم دکتر شربت سفالیکسین داد گفت هر ۸ ساعت یک قاشق نمیدونم یک قاشق چند سی سی ،میشه مقدار مصرفشو بهم بگید،ممنون
- تغذیه کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۱سال ۲ماهش هست میشه بهش شیر الاغ بدم بخاطر خاصیتش ؟؟
- سلام آقای دکتر من به موارد چهار ماه ام شربت استامینوفن پارکید که ۱گ ۴۳روز پیش باز کرده بودم دادم
- بینایی سنجی
سلام برای کودک شش ماهه بینایی سنجی اجباریه تاکی باید ببریم؟شنوایی سنجی هم یک ماهگی بردم و الانم عالیه باید ببرم شش ماهگی یانه؟
- _
سلام خسته نباشید ، پسر ۵ ساله دارم ۱۶ کیلو، یک هفته پیش دکتر بردمش ، گفتن عفونت گوش و گلو داره ، آموکسی کلاو ۳۱۲ هر ۸ ساعت ۵ سی سی بهش دادن ، الان دارو هاش تمام شده ولی هنوز گلودرد شدید داره نمیتونه آب دهنش رو قورت بده چکار کنم؟
- میزان مصرف آموکسی 125برا کودک 10 کیلویی
سلام پسرم ده ماهشه،سه روز پیش تب کردپروفن دادم،الان گلوش خلط داره آموکسی سیلین ۱۲۵ میدم بهتر نشده چی بدم بهش؟
- گرمی کف پا
سلام خسته نباشید من کودک ۳ ساله دارم که کف پاهاش هرزگاهی مخصوصا موقع خواب داغ میشه علتش چیه ؟
- سلام چه مواد غذایی برای رفلاکس کودک ۷ ماهه مضره
- سلام پسر من ۱۸ ماه از صبح تب دارم تبر میدم الانم میخوام سیفیکسبم ۱۰۰بدم ۱۱ کیلوچندتا قطرچکان باید بدم؟
- سلام وقت به خیر برا دخترم که ۷ سالشه و وزنش ۳۳ کیلو چند ن لت و چند سی سی آزیترومایسین بدم برا ی درمان سرفه خلطی
- ابتلا به ،evb. در کودکان خطرناک است؟
من دخترم سه سالشه و یک ماه پیش به evb مبتلا شد البته مهد کودک هم جدیدا میره از اون موقع خوب شد ولی اول عفونت ادراری و بعد عفونت گوش گرفت آیا این در اثر ویروس evb هست ،؟ آیا این ویروس باعث سرطان میشه؟
- ضربه
سلام دکتر پسرم ۱۴ ماهشه وقتی نوزاد بود حدود یکی دو ماهه موقع آروغ گرفتن پیشونیش دو سه بار محکم به استخوان ترقوه خودم خورد یه کم گریه میکرد آروم میشد تازگیا هم چند بارسرش خورد به در و دیوار از چهار پنج ماهگی قسمت بالای سر و پشت سرشو چنگ میزنه الان هم همین طوره ربطی به این ضربه ها نداره ؟استرس دارم
- عفونت گلو
سلام با عرض پوزش که الان سوال میکنم.به دلیل شرایطی نتونستم بچم رو دکتر ببرم. گلوش چرک کرده وآبریزش بینی وعطسه داره. میترسم تب کنه، فقط میخوام یه دارو برای عفونت گلوش بگین . آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم فقط بگین چندسیسی باشه دخترم ۶سالشه و ۱۸ کیلو هستش
- تب
تب بدون هیچ علام سرماخوردگی در کودکان
- واکسن آنفولانزا
سلام بچم ۶ سالشه ۱۶ کیلو هست. معمولا پاییز زمستون زیاد مریض میشه تا حالا واکسن آنفولانزا نزده. الانم مریض شده. واکسن انفولانزا تاثیری تو کمتر مریض شدن داره؟ براش بزنیم؟ چه مارکی و چند دوز باید بزنیم؟ چند وقت بعد از خوب شدن بزنه؟
- شربت اشتها آور
سلام دخترم شش سالشه وزنش ۱۹ کیلو و قدش ۱۲۰ سانت است. لطفا برای افزایش وزنش شربتی معرفی کنید شربت زینگ پلاس و فروگلوبین مدتی بهش دادم اما افزایش اشتها چشم گیری مشاهده نکردم . و آیا شربت اشتها آور بلافاصله تاثیر داره یا اینکه بعد چه مدت اشتهای کودک زیاد میشه؟
- اسهال
سلام دکتر من ۳ماهه اسهال دارم از وقتیکه عمل دست انجام دادم دقیق ۳ماه هست میتونین بهم بگین باید چیکار کنم؟
- کمردرد وپادرد
سلام اقای دکتر یه سوال دیگه هم دارم برادر زادم شش سالش هست بعصی اوقات میگه زانوهام درد میکنه بیشتر موقع خواب یا اینکه اگه یه مدت بشینه شروع میکنه بگه کمرم درد گرفته حتما باید به جای تکیه بده،باید چیکار کنین
- سرفه
سلام آقای دکتر پیام داده بودم راجع به سرفه بچه علایم دیگه ای نداره کمی ابریزش داره و سرفه میکنه فقط مخصوصا صبحهها انگار کمی سرفه خلط داره ابریزش بینی داشت که دیگه خیلی کم شده ۶سالش هست و وزنش هم ۱۸کیلو

