Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوال خیلی مهم
سلام.پسره من یک سال هشت ماه داره الان چند روزه گیلاس با هسته خورده الان دیگه از همه چیز افتاده غذاهم نمی خوره چکارکنم
- تداخل دارویی
آیا شربت کلارژین کیدز و کوریزان برای کودک ۵ساله تداخل دارویی دارد؟
- ادرار
سلام بخشیدمزاحمتون شدم من پسرم 3سال داره گاهی اوقات خودش بدون اینکه نم بزنه میره دستشویی ولی گاهی اوقات نم میزنه بدون اینکه خودش متوجه بشه میگم چرانم زدی دست میگیره میفهمه خیس شده شلوارش ازمایش ادراردادمشکلی نداشت خواهشاکمکم کنید
- بیحالی
سلام اقای دکتر بچم بستریه که بچم تب شدید بیحال تمام اصلا تحرک وگریه هم نمیکنه پلاکتشم کمی پایینه حتی رگشم میگیریم بچم عکس العملی نشون نمیده توروخدا کمکم کنین چیکارکنم خواهشن
- سلام آقای دکتر لطفا کمکم کنید ممنون
سلام خسته نباشید من یه مادرشیرده هستم نوزادم ۷ ماهشه و از شیر خودم و کمی غذای کمکی تغذیه میکنه سرما خوردم و دکتر برام سفازولین و کتورلاک زد و داروهای آزیترو و سرماخوردگی و زینک پلاس داد ولی بعداز سفازولین و کتورلاک من حساسیت شدم و لبم باد کرد که با دگزا حل شد حالا نوزادم کمی دونه های قرمز روی گردن و بدنش زده و میخواستم بدونم این داروها مشکلی نداره بخورم و اینکه لوراتادین میتونم استفاده کنم؟بخاطر عصب کشی دندان هم که کمی عفونت داره هر ۸ ساعت یه آموکسی سیلین و مترونیدازول ۲۵۰ هم میخورم که گفته به مدت ۱۰ روز بخور و الان ده روزش تموم نشده ممنون میشم راهنماییم کنید
- پسرم گرانولوم داره چکار کنم
درمان گرانولوم ناف نوزازم چطوری هست
- سلام آقای دکتر دخترم ۵سالش هست سرماخوردگی دار سرفه های خشک وآبریزش بینی وبدن درد وطب
- سلام.پسرم2ماهشه گریه شدید داشت.یکی از آشناها گفت قطره پدی لاکت بهش بدید.هر هشت ساعت 5قطره.ماهم دادیم.خیلی خوب شده.خواستم بدونم مشکلی نداره؟
- سلام. وقت بخیر. نوزاد. تازه. متولد شده. نزدیک دوهفته هستش مشکل ادرار بزرگ داره. چکاری باید انجام بدیم. لطفا راهنمایی کنین . تشکر ازشما
- آمپول سفازولین برای بیمار مبتلا به فاویسم
سلام . آیا تزریق آمپول سفازولین به کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم عوارضی ایجاد میکند؟
- دندان در آوردن
سلام آقای دکتر با سپاس فراوان از پاسخ های مفید و دقیقتون ازتون خیلی متشکرم انشالله خداوند متعال در پناه حق حفضتان کند و سلامتی بدهد.دکتر دخترم دارد ۶ماهش را تمام میکند و یک هفته ای میشود بی قراری شدید دارد مدام هر چیزی را میخواهد بخورد و خودش را فشار میگیرد و دهانش را به هم میزند آیا دارد دندان در می آورد؟
- درد سر سینه
دختر هشت ساله دارم که مادرش زمان حمام دادن بهش میگه دخترمون درد در مکان پستان دارد و حالت سفتی دارد آیا عادی هستش برای دختر هشت ساله
- خلط گلو
باسلام.دخترم ۱۸ ماهشه با وزن ۱۸ کیلو بخاطر سرماخوردگی واکسن ۱۸ ماهگیش رو هنوز نزدم.دکتر بردم ۵ روز پیش بهش قطره بینی شستشو داده و شربت پلارژین کیدز هر۸ ساعت ۴ سی سی.دخترم وقتی دکتربردم فقط آبریزش بینی داشت.الان هم خلط شدید داره دماغش گرفته نفس خیلی خیلی سخت میکشه واصلا نمیتونه شیربخوره هرچقدر قطره بینی میریزم فایده نداره و سرفه میکنه.شربت خلط آور چیزی میشه بهم معرفی کنید؟
- واکنش نسبت به صدا کردن نوزاد
سلام
نوزادم 6 ماه و 18 روزشه تا الان رو زمین میغلطه، میتونه بشینه، سینه خیز میره، برای گرفتن اسباب بازیاش تلاش میکنه، ارتباط چشمی داره، تازگیا به یه سری صداها یا کلمات یا حتی صدای آشناها حساس شده بشنوه به طرفشون برمیگرده، به طرف صداهای مختلف برمیگرده، اگه وسیله ای که دستشه بگیری گریه میکنه، به آهنگها هم گوش میده دو دوسشون داره، ولی وقتی اسمشو صدا میزنم برنمیگرده، یا اگه خیلی سرگرم بازی بشه هر حرفی که بزنم برنمیگرده. به نظر شما مشکل خاصیه و باید پیگیری بشه! - یبوست نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید پسرم سه ماهشه هشت روزه پی پی نکرده چهار روزه بهش بی بی کر میدم تاثیری نداره همه راهارو رفتم از ماساژ تا حرکت های ورزشی پا ولی تاثیر نداره ممنون میشم راهنمایی کنید شیر خودمم میخوره
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش
- داغ بودن سر
سلام خسته نباشید نوزاد سه ماه پسر فاویسم دارد چند روزه ناحیه سرش داغه تب نداره تازم سرما خودگیش داره خوب میشه چند روز پیش حضوری پیش شما برای چکاب اوردم گفتید همه چیز نرماله میخواستم بدون داغی سر بدون تب اشکالی نداره خطر ناک نیست
- تب نمیاد پایین
سلام اقای دکتر بچم دو سال ۴ ماهشه امشب س شبه ک تب داره با پروفن بعد ی ساعت تا دو ساعت میاد پایین هر هشت ساعتم تب میکنه امشب براش نصف شیاف دیکلوفناک ۵۰ گذاشتم با اونم ی ساعت شده یکمی آورده پایین علت دیر اثر کردن داروها چیه ؟؟؟ چرخشکن زیترو ماکس دو شبه ک میدم
- خون ازرحم
نوزادپنج روزش هست ازرحمش خون وترشح خارج میشه
- روش مصرف
سلام برای کودک دو و نیم ساله و چهار و نیم ساله چقدر باید از شربت سفکسیم خارجی بدیم؟؟.

