Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام.خسته نباشی پسرم سه ماهه اش هسته سرفه خشک میکنه ودماغ هاش یه کمی میگیره میشه یه دارو بگید بهش بدم که زودتر خوب بشه که نبرمش دکتر
- غذاکمکی
سلام وقت بخیراقای دکتر یه سریا میگن ب بچه باید بعد ازواکسن ۶ ماهگی فرنی وسرلاک و...شروع کرد ایا اینا حرفای کلیشه ای هست یا واقعیته مشکلی پیش میاره اگه دکتره اطفال خودش برنامه غذایی ازجمله فرنی وسرلاک بده ایراد نداره
- تکرر مدفوع
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۵ساله دارم ک چند روز پیش سرما خورد وگفت گلوم درد میکنه چون تعطیلات بود بهش. شربت اموکسی سیلین۲۵۰ دادم.قبلا هم داده بودمدو روز بعدش تکرر مدفوع داشت روز بعدش دیدم نزدیک ب۱۲ بار تکرار مدفوع داشت خب من شربت قطع کردم از امروز باز تکرر مدفوع داره نسبت ب روز قبل بنظرم کمتر شده آیا نیاز ب آزمایش یا دارویی داره اگر بخاطر شربت آموکسی باشه چند روز بعد بصورت نرمال برمیگرده
- خواب
سلام خدمت آقای دکتر بچه ۱۶ ماهه دارم که خیلی خوب نمیتونه بخوابه از چهار ماهگی خوابش کم شد بطوری ک الان هر ۲۰ دقیقه یک بار بیدار میشه در طول شب هم همینطوره هر ۲۰ دقیقه بیدار میشه واصلا خواب عمیق نداره اینم بگم کمبود آهن هم داره یعنی مشکل دیگه ای میتونه باشه ک تا این حد بی خوابه؟
- شیر خشک
سلام آقای دکتر بچه ۲ ماهه من تا الان از شیر مادر میخورد الان ۱ هفته ست هم شیر مادر میخوره هم شیر خشک ۲تا رو با هم میخوره موردی نداره؟؟
- سلام برای یبوست نوزادسه ماهه چکارکنیم
سلام وقت بخیر پسر من الان دوروزه رفته تو۴ماه والان ۱۰روزی میشه مدفوع نکرده فقط دوسه بار که ازشیاف گلیسیرین استفاده کردم مدفوع کردن وازشیر خودم تغذیه میکنه فقط موقع خواب شب ۳۰سی سی بایک پیمانه سر خالی شیرخشک نان میدم ،واصلا احساس مدفوع بهش دست نمیده و هیچ اذیت نمیشه نمیشه وردی نداره ،قبل ازاین خیلی موقع مدفوع زورمیزد وپاهاش جمع میکرد پروری سه مرتبه مدفوع داشت.وزنش هم ۷کیلوهست
- سرماخوردگي
سلام آقاي دكتر دخترم نه ماهشه ٥ روزي ميشه سرماخورده روز اول بردمش دكتر شربت سفكسيم ١٠٠ و اسپري بيني و استامينوفن داه همچنان استفاده ميكنه چون گلوش چرك داره و از ديروز اسهال ميره سبز رنگه واز طرفي دندوناشم جاش سفيد شده تا الان ٤ تا دندون درآورده واي اسهال نرفته ودو روز هم ميشه كه بي اشتها شده زماني كه دندون درمياره يك عفته غذا نميخوره حالا بايد چكار كنم اسهالش بخاطر چيه؟؟با تشكر فراوان
- نظر شما درمورد واکسن پرونار چیست؟
- لرزش پای بچه
پسرم ۶سالشه ازنوزادی لرزش پاداشت علتش چیه
- نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم 4 ماه رو تموم کرد وقتی غذا رو میبینه خیلی بی قراری میکنه دلش میخواد بخوره میتونم سرلاک برنج بگیرم خیلی رقیق کنم بهش بدم؟
- بوی بد دهان کودک ۹ ساله
پسرم ۹ سالشه بوی بدی میده دهنش میشه بهش قرص سفکسیم۲۰۰ بدم؟
- کمبود وزن
سلام اقای دکتر .پسرم با وزن 3850 و قد 53 به دنیا اومد در حال حاضر 15 ماه داره با وزن 10 و قد 81 .خیلی لاغر و ضعیفه .رشدش چطور بوده؟
- حساسیت
با سلام پسرم الان تقریبا ۱۴ماهس ال سی داشت هی چچشاشو ولی نیست می مالید دیدمش و میخاروند بردمش دکتر تقریبا خوب شده بود که الان پوست حساسیت نشون داده بود بردم دکتر پوست یک کرم ترکیبی داد بعد دوروز مصرف خوب شد ولی چند روز بعدش دوباره پوست بد تر از قبل شد الان جوش های بزرگ در آورده روی اون بیماری نمیدونم به کدوم متخصص ببرم که بهتر شه سه بار به متخصص کودکان بردم یه بار هم به متخصص پوست دارو میدن خوب میشه با قطع دارو دوباره شروع میشه ممنون
- مشکوک به تشنج
سلام خسته نباشی پسر۴ماه ای دارم ک دیروز ۴ ثانیه با حالت گیجی به یک جا خیره شد بعدن ازت عادی داشت و چندهفته ای هست ک پرش دست پا دارد شرح حال عادی دارد فقط پرش دست پایش منو نگران میکند تروخدا پاسخ بدید
- كلاه نوزاد
سلام.دختر من نزديك ١ ماهشه. اين يكي دو روز اصلا قبول نميكنه كلاه بذارم سرش. گريه ميكنه. دماي خونه مناسبه و سر و گوشش گرم. آيا حتما بايد بذارم سرش بخاطر گوشش؟
- نفع معده
سلام خسته نباشیددخترم دوماهشه بردم دکتربراش رانتدین نی نی کر اهورانی نی داد بعدبراش سنونوشت گفت خوب نشدببرسنو بگیربردم دکتردیگه باز رانتیدین باقطره استامینوفن سوسوانسیون دادبرای چی خوبه قطره استامینوفن
- خروسک
سلام اقای دکتر پسرم خروسک گرفته وفقط دگزا زده ایا داروی دیگری دارد ایا بالشت پسرم مهمه که از چی باشه تا چند روز ادامه دارد دستگاه بخور سرد هم براش گذاشتم ایا فایده داره ممنون از لطفتون
- سوال در مورد پشت سر
سلام خسته نباشید ببخشید پشت گوش دخترم یعنی پایین تر اونجا که مو رشد کرده سه تا اندازه نخود باد کرده میخواستم ببینم چیه
- کودک ۱۸ ماهه
با سلام و عرض ادب کودک هجده ماهه روزانه بطور متوسط به چند سی سی آب نیاز دارد؟
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشین پسر هشت ماهه دارم سرماخورده ابریزش بینی شدید داده با سرفه ی خشک بردم چ دارویی باید بدم بهش اقای دکتر ممنون میشم. جواب بدین

