Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
باسلام وتشکرفراوان ازشما.ایا خرخر کردن دماغ و زور زدن ازعلائم رفلاکس هست و ایا نوزادی ک رفلاکس دارد حتما کمبود وزن هم دارد
- تب واسهال
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید بچه ۹ماهه که دندان فک پایین ۲تا دراومد بجز بی اشتهایی مشکل دیگه ای نداشت اما دندان فک بالاش سه روزه که لثه اش ترکیده،بیقراری،تب،اسهال وسرفه داره شکمش خیلی میره و آب خالیه اصلا چه کارش باید کرد؟؟؟؟
- دارو شیردهی
سلام آقای دکتر من دخترم چهارماه و نیم داره و بهش شیر مادر میدم و اینکه آسنترا پنجاه روزی دو عدد استفاده میکنم به نظر شما ضرر داره واسه بچم
- کم اشتهای ویبوست بچه
سلام من پسری ۸ماهه دارم که از موقع تولد تا الان هم بسیار کم اشتها هستش وهم دچار یبوست شدید هستش به طوری که خیلی اذیت میشه گریه میکنه خیلی هم لاغر هستش چند باریم دکتر بردمش دارو بهش دان ولی بی فایده بوده لطفا راهنمایم کنین.متشکرم
- واکسن دو ماهگی
سلام آقای دکتر . قطره پروکید رو با چه دستوری باید برای واکسن دو ماهگی به نوزاد داد؟
- استامینوفن
سلام بچم واکسن دوماهگیش روزدم شربت استامینوفن بهتره یاقطره میزان مصرف چقدر
- لاغری نوزاد
سلام اقای دکتر وقت بخیر نوزاد۵ماه و بیست روزه ای دارم ک فقط از شیر مادر تغذیه میشه الان۲هفته هست تا یک قطره شیرمو میخوره جیغ میزنه و سینه نمیگیره شیر خشک خریدیم ب هیچ عنوان لب نمیزنه خیلی لاغر شده توی ایندو هفته تورو خدا راهنمایم کنید اقای دکتر
- چقد اموکسی سیلن به نوزاد 4 ماهه بدیم
بچم 4ماهشه و سرفه خلط دار داره براش اموکسی سیلین اوردم چقد باید بهش بدم
- گرفتگی بینی و صدا خلط در گلو
سلام آقای دکتر دختر یکساله ای دارم مدت دو هفته است آبریزش بینی ندارد اما گرفتگی بینی دارد قطره میزنم برای چند ساعت باز است اما مجدد کیپ میشود شبها علائم تشدید میشود و خیلی بیقرار ای است در ضمن انگار خلط توی گلو بچه است و درست نمی تواند درست شیر بخورد
- دستمال مرطوب
دستمال مرطوب برای تمیز کردن دختر بچه استفاده کنیم اشکال داره یا فقط بشوریم
- شربت ستادین۹
سلام شربت ستادین چندسی سی باید به کودک یک سال وپنج ماهه بدهم؟ایاشربت ستادین برای مواردضروری برگوش دادنوزادکفایت میکند؟
- سرماخوردگی
پسرم 3ماه و20روزشه سرماخورده دکتربراش دکستومتروفان تجویز کرده بهش بدم میگن ضرر داره خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- شیرنوزاد
سلام نوزادم ۲۷ روزشه کمکی شیرخشک میدم شما چه شیرخشکی تو این سن پیشنهاد میکنین؟ الان اپتامیل میدم بهش
- پرو سوال رفلاکس
۴ ماهش دخترم از بس اب دهنش میره جلوی لباسش خیس هر ۵ دقیقه لباس عوض میکنم
- وابستگی نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم نه ماهشه و به شدت به من وابسته شده حتی داخل خانه از کنارش بلند میشم گریه میکنه بغل باباشم نمیمونه همش میخواد بیاد بغلم چیکار باید بکنن؟
- شیرخشک
سلام دخترم دوماه و ۱۵روزشه وزن تولدش ۲۵۰۰بود الان خیلی وزن نگرفته و تو ۲ملهکی ۴۲۰۰شد یه کم رفلاکس داره که شدید نیست بهش شیرخشک نان ۱دادم اوایل دل درد کرفت بهش نساخت الان شب ها و صبح ها پدی لاکت میدم خوبه تقریبا به تخم مرغ حساسیت داره بقیه چیزا رو نمی دونم بعضی مواقع یه جوش های ریزی میزنه که دلیلشو نمیدونم میخوام شیرخشک بدم همراه با شیر خودم چه شیر خشکی رو معرفی میکنید به غیر از اپتامیل پپتی جونیور چون بد مزه است نمی خوره ممنون از شما
- سلام نوزاد ۴۵ روزه دارم فاویسم داره چ نوع شیر خشک باید براش استفاده کنم
سلام برا نوزاد ۲ ماه چه شیری خشکی باید استفاده کنم حساسیت به پروتئین گاوی دارد و فاویسم داره
- سرماخوردگی نوزاد
سلام وقتتون بخیر پسرم هفت ماهشه چند روز پیش دخترم بهش بستنی داده، الآن چتد روزه صداش گرفته، چکار باید انجام بدم؟
- سوپ
سلام. خسته نباشید. میشه سوپ نوزاد رو امروز بپزیم. و در یخچال نگهداری کنیم و فردا هم بهش بدیم؟ یا حتما باید هر روز تازه پخته بشه؟
- یبوست نوزاد ۶۴ روزه
سلامنوزاد من ۶۴روزشه،قبلا روزی چند بار شکمش کار میکرد ولی الآن ۴ روزه که شکمش کار نکرده،باد معدش بد بو هست،چیکار باید بکنم که دفع مدفوع داشته باشه وآیا طبیعی هست که مسئله؟فقط شیر خودم رو بهش میدم

