Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بالابودن انزیم کبد
دخترم یکسالشه و ast رو 52 هستش ایا این مقدار بالاتر بودن از حد نرمال خطری هم داره
- اسهال کودک یک سال و پنج ماه
دخترم یک هفته به صورت یک روز در میان اسهال آبکی زرد رنگ داره علتش چیه؟ تب و استفراغ نداره
- آنزیم کبدی
باعرض سلام خدمت آقای دکتر در آزمایش پسرمAst42وAlt15هست آزمایش درشرایطی انجام گرفته که پسرم به مدت چند روز آستامینوفن وآنتی بیوتیک استفاده کرده آیا آزمایشش مشکلی دارد
- پوشک
سلام اقای دکتر بچم ۷ماه س جدیدا مثل قبل پوشکش خیس نمیشه گاهی تو ۳ساعت میبینم خشکه . این یعنی شیرم کافی نیست؟آب هم میدم در طول روز شاید ۶۰ سی سی گاهی بیشتر گاهی کمتر.لطفا مثل همیشه منت بذارید راهنمایی کنید لطفا خیلی نگرانم آلرژی داره رژیم هم دارم.
- سلام دخترم ۱۰روز وارد ۵ماه شد آموکسی کلاو ۴۵۷ دمتر براش ۳۰سی سی آیا خطر نداره
- دو زمصرف سفکسیم 100
باسلام وخسته نباشید. دخترم 5سال و10 ماهشه دکتربرام سفکسیم 100نوشته شربتشو. گفتن هر12ساعت 5سی سی. آیا رسته؟؟ وزنش 19کیلوو800گرمخ
- شیر گوسفند
باسلام خسته نباشید اقای دکتر شیر گوسفند رقیق شده با اب برای شیرخوار نه ماهه مضر است و چه ضرر هایی ب همراه دارد برای شیرخواران با تشکر
- واکسن و ..
سلام دکتر من واکسن ۱ونیم سالگی دخترم زدم بعد دوماه تاخیر چون نبود روز چهارشنبه صبح و آبریزش داشت اونروز تب و...نداشت الان تبش دیگه قطع شده ولی همچنان بینی هاش کیپ هست از دهن نفس میکشه ایا میتونم دارو بدم و چی بدم؟؟گفتم شاید واکسن زدم نتونم دارو بدم فقط بینی هاش گرفته و از دهان نفس میکشه و میریزه بیرون عطسه میزنه ۲روز پیش واکسن زدم
- سرماخوردگی کودکان
سلام برای بچه دو ساله میشه شربتستادین دی سی استفاده کرد و اگه نه ،درصورت استفاده چکار باید کرد؟
- تربیت لاکسی ژل
سلام آقای دکتر نوزادم دوماهه است پیوست داشت بردیم دکتر شریعتی لاکسی ژل داده بود ماهم استفاده میکردیم خوب بود تا اینکه اینترنت سرچ کردم این شربیت برا زیر دوسال تجویز نمیشه ممنونم میشم راهنمایی کنین که ادامه بدیم یا قطع کنیم باتشکر
- میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
با سلام دخترم بعلت سرفه زیاد دکتر بهش شربت سفکسیم داد هر ۱۲ ساعت ۲/۵ سی سی .. دوسال ونیمشه ؛ میخواستم بدونم تا چندروز باید بهش بدم؟
- از شیر گرفتن کودک
سلام دکتر دختر ۲۲ ماهه ای دارم که ۴ روزه شیر نمیخوره یعنی یکم سینم زخم شد دیگه اوف گفت و نخورد والان هم شیر پاستوریزه اصلا نمیخوره بو میکنه بدش میاد چه جوشیده چه همونجوری میترسم از نظر کلسیم کم داشته باشه بخصوص اطرافیان که میگن حتما شیر پاستوریزه بخوره ،حتی شیر خشک هم نمیخوره .وکلا کم فذاست و با بازی غذا میخوره روزی ۴ وعده بهش غذا میدم .ولی شیر برنج و سوپ شیر رو میخوره .حالا باید چکار کنم خیلی نگرانم ..همین ۴ وعده کافیه در کنارش که شیر خودم حذف شده رو چیکار کنم ممنون
- درد در مچهای پا و دست در حال چرخش
باسلام اقای دکتر الان چند روزی هست پسر ۷ ساله من در روزهای اول درد در مچ دست چپ داشت وبعد درد به مچ دست راستش رفت بعد مچهای دستش خوب شد بعد از چند ساعت درد به مچ پای سمت چپش رفت بعد هردو مچ پا خلاصه درد همینجور میچرخه که دیروز در مچ پای چپش با درد شدید وکمی تورم بدونه قرمزی داشت که شبش خوب شد باز امروز مچ پای چپ وانگشت کوچک دست راست وانگشت کوچک و شصت دست چپش درد میکنه.پسرم تب نداره
- سلام آقای دکتر من به موارد چهار ماه ام شربت استامینوفن پارکید که ۱گ ۴۳روز پیش باز کرده بودم دادم
- سلام آقای دوکترور من سوالم این بود دختر یک ساله دارم به عفونت ادارار دچا شد چه میزان بایت از شربت سیفکسیم استفاده کنم
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
- یبوست
سلام دخترم 9 ماهشه، یبوست داره چندین بار دکتر هم بردیم ولی تاثیری نداشته، شربت لاکتولوز، شربت لروکس این، پیدرولاکس اینهارو دادم ولی خوب نشده، داروی گیاهی هم دادم بازم معدش همونجوریه باید چیکار کنم
- یبوست
پسری سه سالو نه ماهه دارم که از دوسالگی دچار یبوست شده به طوری که دفع روزانه دارد اما مدفوع خیلی خشک و بزرگ است و هنگام دفع دچار خونریزی درحد یکی دوقطره میشود به پزشکان زیادی مراجعه کردم در طی مصرف دارو مشکل برطرف میشود اما بلافاصله پس از قطع دارو دوباره مشکلش برمیگردد ایا نیاز به ازمایش هست چه ازمایشی
- سرفه خشک دختر ۴/۵ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم ۴/۵سالشه هر چند وقت یه بار دچار سرفه خشک میشه پیش چند متخصص اطفال بردم میگن ویروسی شده الان تبدیل به آلرژی شده بهم آنتی بیوتیک دادن آخه من چقدر بهش آنتی بیوتیک بدم از اول مهر تا الان فکر کنم ۱۵تا شیشه آموکسی کلاو ۶۴۳خورده بچه دیگه جون نداره اسپری سالبوتامول و بکلومتازون هم مصرف میکنه مونته لوکاست جویدنی و سیتریزین هم میخوره آخه هیچ راهکاری جز اینا نیست آزمایشی که نشون بده به چه مواد غذایی حساسیت داره وجود نداره؟شما چه راهنمایی میتونید بهم کنید توروخدا به خاطر این طفل معصوم یه راهکاری بهم نشون بدین
- چربی زیر پوست
سلام پسرم 2 سال و نیمه. حدود یک ماهه ک مث جوش یا چربی زیر پوست یه دونه توی صورتش زده. یه دکتری نظر داده ک باید جراحی بشه و اون چربی از زیر پوست خارج بشه. من الان باید چیکار کنم؟؟؟ دونه سفت و تقریبا اندازه یک لوبیا سفیده

