Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی کف دست و پا
سلامخوب هستید میخواستمبدونم که چرا دست و پای پسر داییم زرد میشه اصلا هم علایم نداره و هیچچیزیش نیست نه درد داره و نه چیز های دیگه آیا این نشونه ی بیماری ای یا چیزی هست؟؟؟
- سلام خسته نباشین پسره من سه ماه بیست روزش است تومتفوش خون دیده بودم بردم اطفال شربت گلوکونات داد سه روزاست بهش میدم ولی ازوقتی این شربتومیدم خیلی گریه میکنه بی قراری میکنه ایاازشربته یاربطی نداره ممنون میشم اگه جوابموبدین
باسلام خسته نباشین اقای دکترمن پسرم سه ماه بیست روزشه توی اسهالش خون دیده بودم دکتربردم شربت زینگ گلوکونات نوشته ولی ازوقتی این شربتومیدم خیلی گریه میکنه بی قراره نگرانم بنظرشما ازشربت اس یانه ربطی نداره
- سرفه
سلام خسته نباشیددکترپسرم 10سالشه یه 3هفته سرفه خلط دارمیزنه خیلی کمه دیفن هم بهش دادم بهترنشدتبم نداره
- ادرارسوختگی
سلام آقای دکتر.وقتتون بخیر دخترم ۲۲ ماهشه.از صبح ادرار سوخته شده.البته ادرارسوختگیش دون دون ریز قرمز هست و تا اطراف رونش هم شده.چندبار کرم زینک زدم ولی هربار بدتر میشه. ممکن بخاطر حساسیت به چیزی باشه؟چیکار باید انجام بدم؟چه پمادی بزنم که بهتر بشه؟
- دخترم خوابوخوراک نداردازخارش زیادتوروخدابگیدچکارکنم
- مقدار سفکسیم
10ساله چه میزان یاید سفکسیم بدم سفکسیم 200
- ترک لبپ
سلام اقای دکتر چندروزی هس ک لب پسرمترک خورده چیکار کنم و علتش چی میتونه باش
- سلام دخترم هفت سالشه همیشه دل درد داره و میگه حس میکنم بو میپیچه تو دهنم تهوع میگیره برای چیه چی براش خوبهلدرد و
سلام دخترم هفت سالشه همیشه دل درد داره و میگه حس میکنم بو میپیچه تو دهنم تهوع میگیره برای چیه چی براش خوبه
- تغذیه
سلام خدمت اقای دکتر ایا میتوان به حریره ی نوزادی که یک هفته ی دیگر هفت ماهگی آن تمام میشود یک دانه پسته هم اضافه نمود با تشکر
- دندان درد نوزاد
سلام، پسرم ۷ ماهه هست برای تسکین درد دندان میتونم بهش پاراکید بدم جناب دکتر؟!
- مشکلات پوستی
سلام پسرم سه سالشه کف دساش و پوست آلت تناسلیش همزمان اول قرمز شدن وبعد هم پوست پوست شدن وخشک چه کنم ؟
- سرماخوردگی کودک ۲ساله
سلام پسرم دوسال ودوماهشه حدودادوماه پیش به خاطرعفونت داخل خونش ۵روزبیمارستان بستری بودبعدازمرخص شدن دوباره سرماخوردوانتی بیوتیک خوردوبعداون دوباره دوهفته بعدش سرفه وتب شدیدداشت بازانتی بیوتیک خوردوخوب شدازاون به بعدهمش احساس میکنم ضعیف شده خیلی داخل خونه باوجودگرم نگه داشتن مراقبت ازش بارگاهی عطسه میکنه وبینیش انگاریکم کیپمیشه میترسم دوباره سرمابخوره خیلی تبش بالامیره توسرماخوردگی حتی تا۴۰درجه بایدچیکارکنم؟
- تب شدید
سلام دختر دو و نیم ساله ام تب شدید داره به طوری که شیاف و پروفن استفاده میکنم سر دو ساعت تبش بالا میره تا ۳۹ و نیم چه تجویز میکنید
- آلرژی
سلام آقای دکتر با جوش روی صورت پشت و روی سینه نوزاد میشه گفت آلرژی به پروتئین گاوی داره؟ یا حتما باید تو آزمایش مشخص بشه پزشک خیلی مطمئن میگه بچه آلرژی داره بدون ازمایش و میگه به هیچ وجه جز پپتی نباید شیر دیگه ای بخوره
- دارو
سلام خسته نباشیدپسرمن ۱۰ماهه است الان سرفه خلط دارمیکنه چندوقت پیشم اینطوری شداطفال بهش شربت سفکسیم ۱۰۰داد وزنش ۱۱کیلو هست ولی یادم نمیادروزی یه باریادوبارمیدادم
- چرا ناف ۱ ماه ام ترشح دارد
- غذانخوردن
سلام پسرم وزن و قدش نرماله،یکسال و هفت ماه داره، اصلا تو وعده های غذایی شیر خشک نميخوره حتی شب ها،،،من روزها بهش 2 وعده شیر پاستوریزه ميدم با بیسکوییت مادر،سوالم اينه ک دو عده بیسکوییت ضرر نداره؟؟ فقط شیر بابیسکوییت میخوره،، بهش قطره آدیزیر هم ميدم،
- مقدار استفاده شربت سفکسیم 100
برا کودک نه ماهه با وزن نه کیلو و نیم چ مقدار شربت سفکسیم بهش بدم گلوش عفونت داره
- کم خونی
سلام اقای دکتردوتادخترام کم خونی شدیددارن ازمایشم گرفتم چ دارویی بهشون بدم ک برطرف شه،بعدموهاشونم ضعيفه یکم ریزش داره مربوط ب کم خونیشون میشه ممنونم
- عرق پسر٤ساله درخواب
پسر٤ساله ام درخواب خيلي عرق ميكنه،با اينكه لباس كم ميپوشه وخونمون زياد گرم نيست،درضمن آب دهنش ميره،آزمايش داديم،انگل نداره

