Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ویتامین آد
سلام آقای دکتر. وقتی نوزاد ویتامین آد میخوره مادر میتونه ویتامین D مصرف کنه؟
- سرفه نوزاد۴ماهه
سلام آقای دکتر دخترم از دیروز سرفه میزنم صرفش مثل کسی که خروسک گرفته هست وبینیش هم خور خور میکنه امکان داره آنفلوآنزا گرفته باشه خواهر آنفلوآنزا داشته
- سرفه
با سلام دخترم ۶ ماهشه حدود ۱۰ روزه که سرفه خشک و خز دار میکنه به خصوص صبح ها بعد از بیدار شدن ولی علایم دیگه ای نداره روز ها هم خوبه چه کار باید بکنم .در ضمن خودم هم چند وقتی بسیار سرفه میکنم که دکتر گفته حساسیت ایا ممکنه از من گرفته باشه.با تشکر
- نوزاد
سلام.پسرم باوزن تولد۳کیلو وقد۴۸درچهارماهگی وزنش ۶۶۰۰وقد۶۶ است.باتوجه به اینکه زیاد خوب وزن نگرفته است ایامیتوانم غذای کمی راشروع کنم؟
- سرفه های مکررکودک 18ماهه ودرمان
سرفه های خشک ومکرر
- پرخوربودن نوزاد
باسلام نوزاددوماهه ام خیلی پرخوره بطوریکه ازروزی که متولد شده همینجوری بوده ازبس میخوره فقط بالامیاره وزن موقع تولدش ۳۱۰۰ووزن دوماهگیش ۴۶۰۰میباشد بطوریکه علاوه برشیرخودم آب قندهم به اومیدهم شیرم هم زیاده ولی فقط گریه میکنه مگه خواب باشه که اروم باشه وگرنه فقط میخوره وازبس زیادمیخوره هی بالا میاره
- تغذیه
سلام آقای دکتر بچم ۶ماهشه فرنی نمیخوره خیلی نگرانم چی بهش بدم؟؟میتونم کمی پوره سیب یا شکرسیاه در فرنی بریزم؟
- سرفه نوزاد سه ماهه
دخترم سه ماهه است.سرفه میکنه خس خس میکن.شربت اهورا میدم ولی خوب نمیشه .یک هفتست
- تغذیه کودک رفلاکسی
تغذیه کودک با ترکیب آپتامیل پپتی 1 و آپتامیل 1 انجام میشود،دوقلو هستن -سن دوقلو دختر 7ماه تمام شده. با توجه به اینکه پپتی1 در داروخانه ها موجود نمیباشد جایگیزین برای برطرف شدن حالت رفلکس چه چیزی رو پیشنهاد میفرمایید که موثر باشد. با تشکر
- بیقراری شبانه
سلام وقت بخیر یه پسر۹ماهه دارم که۹ماهه شبها باهاش نخوابیدم اوایل اصلا خواب نداشت الانم میهوابونمش ۴۰دقیقه بعد با گریه وبیقراری شدیداز هواب بیدارمیشه واصلا نمیخوابه خسته شدم شربت بی بی سد وبی بی اسلیپ هم فایده ای نداشته نمیدونم چکار کنم لطفا راهنماییم کنید
- اختلال خواب نوزاد ده ماهه
سلام اقای دکتر پسر ده ماهه ای دارم که از بدو تولد شبها خوب نمی خوابید و الان هم همونطوره با اینکه از سیر بودنش مطمئن هستم ولی هر نیم ساعت یکبار بیدار میشه و فقط هم باید شیر بخوره تا دوباره بخوابه،اگه بهش شیر ندم خواب از سرش میپره و بلند میشه و تا چند ساعت بیداره لطف میفرمایین راهنمایی کنین ممنون
- سرما خوردگی نوزاد چهار ماهه
پسرم چهار ماه داره ابریزش بینی بیرنگ عطسه و خیلی کم سرفه داره چه دارویی میتونم بدم فقط قطره کلر وسدیم دارم مصرف میکنم سه روز گذشته هنوز ابریزش وعطسه وگرفتگی بینی ادامه داره
- بدن
سلام بدن و صورت پسر یک ماهم دون دون قرمز مثل عرق سوز زده چه کرمی خوب میکنه
- اختلال خواب
سلام نوزاد ده ماهه دارم جدیدا شبا نصف شب با گریه و جیغ بیدار میشه چشاش بستس شیر نمیخوره فقط خودشو و گردنشو میکشه و ول میکنه یجوری انگار لج میکنه،موقع خواب اینطور شده جدیدا،خواب روزانشم همینطوره
- پودر بچه
سلام اقای دکتر. درسته میگن پودر بچه سرطان زا هست وتو دنیا منسوخ شده؟
- گریه و ریسه رفتن
سلام دختری 16 ماهه داریم بعضی مواقع گریه که میکنه نفسش بالا نمیاد و کبود میشه
- سلام ببخشید پسر من ۶ماهش تمام شده قطره آهن رو شروع کردم میخواستم ببینم قطره لیپوزوفر خوب هست؟واینکه چند قطره باید داد
ببخشید پسر من ۶ماهش تمام شده مسخواستم ببینم چه قطره آهنی خوب هستش واینکه قطره لیپوزوفر خوب هست؟واینکه از این قطره چند تا باید بدهیم
- تب وبیقراری
سلام خسته نباشید کودک بیشتر از یه سال که سه چهار روز است دچار تب شده است و خیلی گریه و بیقراری میکنه مادرش خیلی دچار استرس و نگرانیه و به دکتر اطفال مراجعه کردن فقط شربت استامینوفن میدن و یه دکتر هم بهش آمپول زده علتش و نگفتن امکانش هست دندون جدید بخواد در بیاره و لازمه باز ببریمش به دکتر به چه دکتری مراجعه کنیم باید چیکار کنه برا تبش هر بار قطع ووصل میشه توروخدا جواب بدید راهنمایی کنید
- علت خونابه در ادرار نوزاد
سلام دکتر کرم بین وقت بخیر ما یک نوزاد یک ماهه پسر داریم که تو چند روز گذشته یه لکه ای صورتی رنگ مثل خون با اردار کوچیک دیده شده یبار دیروز دیدیم یبارم امروز واسه همین نگران شدیم خواستم بدونم مشکل خاصیه نیازه که بیاریمش مطب ممنون
- کولیک نوزاد
سلام دکترخسته نباشید میخواستم بپرسم شربت سگانوزبرانوزاد۲۷روزه که کولیک داره اشکالی داره؟

