Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغییر رنگ پوست
سلام دگتر جان سه بار ازتون سوال کردم ممنون میشم جوابم رو بدی لطفا خیلی نگرانم پسرم بیست ماهشه چند ماه پیش تب کرد بعد کل بدنش قرمز شد بعد چند وقت سفید شده مثل لکه خیلی نگرانم مریضی پیسی نباشه راه درمانش چیه اصلا این چه مریصیه خوب میشه بنظرتون لطفا جوابم رو بدید ممنونم
- تب کودک
سلام برای تب کودک دو سال و نیمه امپول اپوتل میتونیم بزنیم چون با شربت و شیاف پایین نمیاد دکتر دگزا نوشته ولی از عوارض ان میترسم
- دورسر
سلام اقای دکترپرسیدم دخترم ۱۲ماهه بادورسر۳۳.۵دنیااومدالان دورسرش ۴۴باوزن ۸۲۰۰وقد۷۲ سانت ازهفت ماهگی دورسرش رشدنکرده گفتبن نگران نباش یعنی بایدمتخصص ببرم یانه همه کارای تکاملیشم زودبودآیارشدش یانرماله خیلی استرس دارم اجرتون باخدا
- یبوست کودک۱۸ماهه
سلام دکتر دخترم برای یبوستش بهش پودرپیدرولاکس تجویز کرده میخوام ببینم آیا میشه این پودرو با شیرخشکش مخلوط کنم بهش بدم آیا ضرری نداره چون خالی یا با آبمیوه نمیخوره
- یبوست
سلام خسته نباشیدپسر ۲سال و هفت ماهشه.یبوست و نفخ شکم داره.براش قرص موتیدون و پارافین خوراکی نوشته .آیا برا کودک این داروها ضرر نداره .بهش بدم .برا یبوست چیکار کنم خیلی اذیتش میکنه.ممنون از لطفتون
- بیماریهای اطفال
سلام میخاستم بپرسم که من پسرم ۶ سالشه سرما خوردگی گرفت خوب شد ولی سرفه هاش زیاد بود برم دکتر کو اموکسی کلاو ای اس ۶۴۳تجویز کرد گفت سینوساش سرما خورده ولی یک شب که دارو رو دادم بهش تب کردوسرفه هاش زیاد تر شد بعد دوباره برم دکتر امپول پنی سیلین داد دو تا اونارو که زدیم دو روز که گذشت دوباره تب میکنه سرفه هاشم بهتر نمیشه راهنماییم کنید چیکار کنم لطفن ممنوم
- شیر خشک
من نوزاد ۱۰ ماهه دارم که به شیر خشک با پروتین گاوی آلرژی داره و باید آپتامیل پپتی جونیور استفاده کنه که موجود نیست الان چی میتونیمجایگزین کنیم که کهیر نزنه
- آب
با سلام نوزاد من ۶ ماه و نیم است و وزن آن ۸ کیلو گرم است روزی چند لیوان آب باید بخورد یا چند میلی لیتر؟
- علت جوشهای ریز روی بازو وپشت ساق پای کودک دوساله
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۵ساله با وزند۱۵کیلو
مقدتر مصرف سفکسیم۱۰۰ برای پسر۵ساله با وزن۲۰ کیلو چقد است؟
- گلودرد چرکین
سلام پسرمن ۱سال و ۶ماهه هست سرفه های چرکی شدید داره وزنشم۱۳کیلو هست میخاستم بپرسم چند سی سی شربت سفکسیم بهش بدم ممنون میشم جواب بدین
- داروی متوکلوپرامید
با سلام .دختر ۷ ساله ای دارم که در یک روز ۳ قرص متوکلوپرامید برای تهوع خورد و بعد دچار اسپاسم و کجی گردن شد و بعد از چند ساعت برطرف شد.الان ۴۰ روزه میگذره اما گاهی از گردن درد شکایت داره.چیکار باید بکنم ؟خدایی نکرده مشکل جدی ای داره؟؟ با به پزشک مراجعه کنم؟؟؟
- تبودلدرد
سلامخستهنباشید،دخترم۴سالشهحدودششماهههرچند وقتیکبارحالتدلدردبااسفراغ میگیرهیکیدوروزهمتبداره،میبرمدکترمعمولاشربتدیسیکلومینبامتوکلوپرامیدودایمیتیکون باامپولتببروضدتهوعیااگهادامهپیداکنهسفکسیم۱۰۰بهشمیدن،خوبمیشهدبارهبعدازچندوقتبرمیگردهحالتاولشالنهمدبارهیهشبتبداشتواسهالواستفراغودلدردچهداروییشماتجویزمیکنید؟
- قرمزی مقعد
سلام آقای دکتر علت قرمزی مقعد کودک۶ ماهه چیه ؟پماد کالاندولا میزنم ولی خوب نمیشه. الرژی به پروتئین گاوی داره .
- داغی و زردی کف دست و پا ی فرزند
علت داغی کف دست و پای فرزندم و گاها زرد شدن آنها و خصوصا زردی صبحگاهی لب های فرزندم چیست؟ ممنون میشم پاسخ بدید.
- سلام دکتر
دختر ۲سالم یکی یا دوتا گیلاس خیلی ریز از درخت کند خورد صبح سم زده بودند درخت رو نمیدونستم یکم دوغ بهش دادم یکساعت و نیمه میگذره علائمی نداشته چه کنم؟
- پسر۱۰ماهه قی چشم دارد
- نحوه مصرف شبربت سفکسیم برای کودک ۵ ساله
چقدرباید شربت سفکسیم بخوره گلودردشدید داره ۵ سالشه و۱۵ کیلو
- شربت سندروس
برای بچه هفت ماهه خوبه
- استخوان درد
باسلام .پسرم چندروزیه سرماخورده وتب داره ..بردمش دکترگفتن ویروسه وازمایش خون هم گرفتن گفتن مشکلی نیستش .ولی دوروزه که میگه پام دردمیکنه وموقع راه رفتن اذیت داره

