Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع سفت
وقت بخیر آقای دکتر دختر من ۱۱ماهشه چند روز همش زور میزنه و یه کوچولو مدفوع میکنم اونم سفت شیر خشک هم مصرف میکنه ببلاک ۲ براش چه چیزی تجویز میکنید؟
- سفیکسیم ۱۰۰
دخترم ۴ روزه تب داره سفیکسیم تجویز کردند و دوز مشخص نیست دخترم ۴ سالشه و ۱۲ کیلو وزن دارد
- مایع سفید رنگی کنار لب
سلام
دخترم دو سال و شش ماهش است. صبح ازخواب بیدارشدم دیدم چیزی داخل دهانش مک میزنه و یه مایع سفید رنگی کنار لبش مثل شیر دهانش و باز کردم پر بود. مایع رو مکید رفت پایین .چی میتونه باشه؟
- پانزدن
سلا مدکتر بچم دیروز هفت ماهش تموم شدهمیشه ریر بغلش میگرفتم محکم روی پاش میموندامروز دورش بالش گذاشتم بشینه امااز غروب زیر بغلش میگیرم اصلا روی پاش نمیمونه چکارش کنم خیلی ترسیدم
- پوسته پوسته
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم سه سال و چهار ماه دارد. چند هفته ای میشه که پشت انگشت شصت پا و کمی پایینتر از شصت پاش پوسته پوسته میشود. خودش یمی دوبار پوستی که بلند شده بود رو کند و حالا زیرش قرمز شده لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس از شما که دلسوزانه برای سلامتی فرزندان ما وقت میگذارید. ما همیشه شما رو دعا میکنیم و از خداوند سلامتی و عافیت شما و خانواده و عزیزانتون رو خواهانیم همیشه.
- زردی کف پای پسرم
پسرم ۴ سالشه و کف پاهاش زرد شدن نمیدونم علتش چیه ؟؟
- سرماخوردگی دوقلوهای ۵ساله
باسلام دخترم ۵سالشه سرماخورده و خلط گلوش که استفراغ کرد تیره و سیاه بود دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰وبنفشه باریج داد بهتر نشده چکار کنم برا پسرم که دو قلو هستن آزیترومایسین و آموکسی سیلیندباهم دادن اشکال ندارد باهم بخوره
- سرماخوردگی
سلامپسرم۵سالدارداموکسیلینچندباربدموچندسیسیوزنشم۱۵کیلو
- التهاب گلو
سلام خسته نباشید دخترم ۲۳ ماهه معاینه شده گلوش خیلی التهاب داره چه دارویی بدم بهتر بشه ممنون؟؟ آیا چرک خشک کن نیازه؟؟
- بی اشتهایی با مصرف قطره مولتی ویتامین
با سلام دوتا سوال داشتم 1- میخواستم بدونم درسته که مصرف قطره مولتی ویتامین باعث کم اشتهایی کودک میشه(فرزند من یکسالشه و دختره ) 2- مصرف مولتی ویتامین اجباریه و یا میتوان با قطره آ+د با کودک ادامه داد با تشکر
- تب. کودک 4 ساله
سلام. دختر 4 سالم رو آوردم پیش شما گلو درد داشت گفتین یکم تب داره براش انتی بیوتیک نوشتین و شربت سرما خوردگی و تب بر از دوشنبه تا جمعه انتی بیوتیک تموم شد گفته بودین 5 روز. صبح شنبه بردمش پارک الان دوباره تب کرده. حالش خیلی خوب بود سرحال. با این که آنتی بیوتیک دو روزه تموم شده گفتین 5 روز بدم چه جوری دوباره تب کرده. الان من چیکار کنم.؟؟ آزمایش باید بدم یا دوباره انتی بیوتیک. ممنون
- عفونت چشم نوزاد در اثر سرماخوردگی
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر عزیز. چشم پسرم که یکسالشه چندروزه که بار میزنه و صبحها نمیتونه چشمشو باز کنه، پماد اریترو هیچ جا نیست، سولفاستامید به تنهایی کافیه؟چند باردر روزو چقد بریزم، تشکر
- سرفه ی کودک 8 ساله
دخترم آنفلانزا فصلی گرفته خیلی سرفه میکند ضد یرفه تجویز پزشک هم تاثیری ندارد چیکار کنم
- گوش درد ۲سال سه ماهشه
سلام ببخشیدپسر من مرتب گوشاش عفونت میکنه فقط پشت سر هم داروگردی میگیرم دلیلش چیه؟
- واکسن یسالگی
سلام وقت بخیر.ببخشین آقای دکترپسرم واکسن یسالگی ۱۰روزطول کشیدمشکلی نداره؟
- تب کودک
پسر ۱ ساله و ۳ ماهشه تب خیلی داره اصلا با شیاف دارو پایین نمیاد چیکار کنم
- سرماخوردگی ، گوارش
سلام پسر ۱۲ ساله من هشت روز پیش با شکم درد و اسهال به پزشک مراجعه کردیم و پس از تزریق آمپول و سرم خوب شد و ۳ روز بعد علائمی نظیر آبریزش و گرفتگی بینی و سرفه و گلو دارد ظاهر شد پس از گذشت هشت روز دوباره اسهال و شکم درد فعلا خفیف داره خیلی نگرانم آیا دلیل دیگه ای داره آیا بخاطر همین ویروس هست و چرا در هشت روز درمان نمیشه حدود یک ماه پیش آزمایش خون داد و همه چیز نرمال بود فقط wbc 11.1 بود که دکتر گفت اون 0.1 بخاطر استرس بوده و چیزی نیست .
- برامدگی و فرو رفتگی های سر
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر پسرم ۱۰ ماهشه دست ک میکشم روی سر و اطراف سرش کمی برامدگی و فرو رفتگی هایی هست ک در دو طرف سرش مثل همن اندازه هم فرو رفته یا برامده هست طبیعیه بچه های دیگه هم ک دیدم همینجورن سر خودمم ک دست میزنم هست طبیعیه ؟ علتش چیه
- سلام اقای دکتر
شربت ازیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۷ ساله با وزن ۳۷ کیلو ،التهاب گلو و تب
- دو روز اسهال کودک دو ساله
سلام
کودک من دوسال و دوماهشه. الان دو روزه روزی چهار بار اسهال میکنه. متونم شربت بدم؟

