توسط روانشناس کودکان ویزیت گردد
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلتم آقای دکتر ببخشید شریت پدی کاف هر چندساعت بدم چند سی سی ؟؟ وزن:۱۲ کیلو سن:۳ سال و سه ماه
- تب
تب بدون هیچ علام سرماخوردگی در کودکان
- انفلوانزا
دختر ۶ سااه ای دادم با ۲۳ کیلو وزن ، وچار انفلانزا شده دکنر براش کپسول آموکسی کلاو ۶۲۵ هر هشت ساعت تجویز کرده، آیا این دوز براش مناسبه؟ و کپسول اسلتامیویر هر ۱۲ ساعت ۸ سیسی، که هر وقت میخوره دچار تهوع و استفراغ میشه، تا الان ۵ عدد خورده آیا ادامه بدم؟
- سلام اقای دکتر.دخترم ۷سالشه چندروزه تب و حالت تهوع شدید و بی اشتهایی شدید داره.داروهایی که دکتر تجویز کرده فرقی نکده.ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
- سرفه خروسکی کودک
پسرم ۷سالشه ۲۰روز پیش سرماخورد و شربت پلاژین کیندز و قرص آزیترومایسین ۲۵۰ دادن الان دوباره سرفه شدید خروسکی گرفته متاسفانه شربتهای آموکسی و سفیکسبم در داروخانه موجود نیست دیروز دکتر یه شربت گیاهی دونوپکت فورت و شربت کتوتیفن و دوباره قرص آزیترومایسین دادن و دیشب که شربتها رو خورد اصلا حذیون میگفت و بی قرار بود و تا الان اصلا خوب نشده لطفا کمک کنید من ساکن خرم اباد هستم .
- تشنگی و جوش بدن
سلام من پسرم ۱۸ ماهشه در طی روز خیلی اب میخوره و شبها که خوتبی ۴یا۵بار بیدارمیشه واسه اب خوردن و این که چند ماهی میشه دست یا پاهاش یه جور مثل جوش در میاره ولی خیلی صفته بعد چند روز مثل زخم میشه و از بين میره چند دکتر بردم فقط شربت حساسیت دادن هیچ تاثیری نداشته خیلی نگرانم
- دانه زدن بدن
سلام اقای دکتر.دخترم ۲سال نیم داره صبح که از خواب بیدار شدیهو بدنش دانه زددانه ورم میکنه بعدازچنددقیقه کم میشه دوباره دانه میزنه این دانه زیادشدبعضی جاش کم شدبعضی جاش دوباره همونجا میزنه میخواستم بدونم علتش چیه ممنون
- قطره
سلام آقای دکتر وقت بخیر آیا میشه ب کودک یکساله فقط قطره ی مولتی ویتامین داد و آهن نداد مشکلی پیش نمیاد
- یبوست
با سلام و خسته نباشید پسری دوسال و 1 ماهه دارم. که تا دوسالگی که شیر خودمو میخورد هیچگونه مشکلی نداشت و روزی تا 3 بار هم دفع داشت. ولی از وقتی از شیر گرفتم شیر گاومیش جوشیده بهش دادم و یبوست شدید گرفت. شیر رو ولرم کردم بازهم تاثیری نداشت. بجاش شیر گاو دادم باز هم بی تاثیر بود. و چند روزی یکبار فقط با شیاف و درد شدید و گریه تا دفع میکرد. بعد از دفع هم یک لکه خون آبه میومد. تا اینکه همه شیر و فرآورده هاشو حذف کردم. ولی باز هم چند روزی یکبار با درد شدید وگریه تا دفع داره. شربت انجیر و انجیر خیسانده شده هم امتحان کردم تاثیری نداشته. تحرکشم بالاس ب طوری که اصلا یجا نمیشینه. غذا خوردنشم بد نیس ولی خیلی اذیته برا یبوست. بازم الان چند روزیه ک دفع نداشته، نفخ و درد شکم هم داره. مایعاتم زیاد میخوره. تورو خدا راهنمایی کنید چیکار کنم
- تب کودک یک ساله
سلام خسته نباشید دخترم یک سالشه و هنوز دندون در نیاورده الان سه روزه که تب داره بهش استامینوفون دادیم قطع نشد ایبو پروفون دادیم الان تبش قطع شده اما اصلا لب به هیچ چیز نمیزنه و خیلی بی قراری میکنه در ضمن جوش های ریز قرمز رنگ هم روی شکم و پشتش ظاهر شده میتونم دلیلشو بپرسم
- شربت سنادین
سلام پسرم ۳ ساله هست شربت ستادین بهش ۶ سی سی دادم آیا ضرر داره براش اتفاقی که نمی افته؟
- زبنک
درود خسته نباشید ، پسرم کارن ۵ سالش هست از مراجعین شما هستن وزنش ۱۶ کیلو هست لطف میکنید یه شربت زینک خارجی خوب معرفی کنید ، ممنونم که با حوصله جواب ما رو میدین.
- سوال قبل
ببخشید درتکمیل سوال قبل وزنش 9کیلو600
- بیماری کودک
سلام.کودک هشت ماهه دارن که دچار شکاف کام هست.و کف دست وپای او خیلی قرمز هست وزمان گریه هم شدیدا قرمز میشود.دست وپای او هنگام اویزان شدن کبود میشود.آیا میتواند نشانه بیماری قلبی باشد؟؟؟
- میزان مصرف آزیترمایسین ۲۰۰
میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۶سال با وزن ۳۳
- استفراغ
سلام آقای دکتر بچه ۵ ساله دارم از اواسط شب دوبار حالش بهم خورد و میگه معده و دلش درد میکنه چه دارویی بدم؟ بعد چندروز عد بهبود باید ببرم دکتر؟
- اسهال
سلام دکتر من ۳ماهه اسهال دارم از وقتیکه عمل دست انجام دادم دقیق ۳ماه هست میتونین بهم بگین باید چیکار کنم؟
- تاخیر در گفتار
سلام جناب دکتر وقت بخیر، پسر ۴ ساله دارم خوب حرف نمیزنه جمله نمیگه، حواسش پرته، گفتار درمانی بردم گفتن بخاطر تلوزیون نگاه کردنه، تازه شروع کردم جلسات گفتار و کار درمانی، تلوزیون هم کلا حذف کردم، اما شنیدم شربت امگا۳ یورو ویتال برای این مشکلات خیلی خوبه، تمرکز بچه ها رد بالا میبره، به نظر شما براش بگیرم؟
- خونریزی بعدازختنه
سلام خسته نباشیدپسرمن چهارسالشه یک هفته پیش ختنه شده سه بارخونریزی کرده میشه راهنمایی کنیدچی کارکنم؟
- کودکان و تب
سلام و خداقوت دکتر دختر من دو روز دیگه یکساله میشه شیرخشک نان دو میخوره والان ۲۴ساعتع تب میکنه که با قطره کنترل شده بیشترینشم ۳۸و۶ بوده تاحالا دوتا ویتامین د۳زدیم که فاصله امپولها کم بوده ۵روز اشتباها یکماه زدیم ولی خبری از دندون نیست البتع لثه اش سفید میزنه ولی نیش نمیزنه غیر تب اسهالم شده امروز بنظرتون دندونه؟باید جی بدم بهش اگه ار دندون نیست فعلا دسترسی به متخصص ندارم

