Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم پنج سالشه ی روزه گلودرده میخوام شربت آزیترومایسین بش بدم ولی نمیدونم روز اول چ مقدار بش بدم وازروز دوم چ مقدار مقداربش بدم و
- آمپول بتامتازون
سلام وقت شما بخیر، آمپول بتامتازون برای درمان سرفه و آلرژی در کودکان چه مدت بعد از تزریق، تاثیر در بهبودی نشان میدهد؟
- نحوه مصرف شربت تئوفیلین جی
سلام، بچه ام سه سال و هشت ماه و 12 کیلو میباشد. سرما خورد و دو روز بعد قطع شدن تب و آبریزش بینی دچار سرفه های همراه با خلط سینه و گلو شد تو بینی هم گرفتگی داشت، با سرم شستوشو بینی رو با سرنگ شست و شو دادم گرفتگی بینی بهتر شد اما وقتی سرفه میکنه سینش گرفتگی داره و سرفه هاش حدود دو دقیقه زمان میبره تا خوب شه طوری که صورتش قرمز میشه آیا این شربت براش خوبه و دستورش لطفا
- درد پای کودک و تب
باعرض سلام وخسته نباشید پسرم ۴سالشه یه شب یهویی گفت پای راستم از ناحیه باسن درد میکنه ونمیتونم راه برم سریعابردمش بیمارستان عکس رادیو لوژی از دو قسمت پاهاش گرفتن وسونو گرافی هم گرفتن الحمدلله گفتن هیچیش نیس بعدا آزمایش خون وادرار گرفتن بهمون گفتن یکمی عفونت ویروسی وگلیولهای سفیدش یکمی بالان آیا دلیل راه نرفتن پسرم میشن یاخیر دارو چی بهش بدم تا زود خوب بشه متشکرم
- مشکلات لب و پوست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر باشه پسر من پوست لب هاشو با دندون هاش کنده و الان دو روزه لباش خیلی باد کردن و مرتب پاره میشن و خون میان الان هم دونه های ریز قرمز چرک دار دور دهنش و چونه اش زده ممنون میشم برای درمانش راهنماییم کنید.
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- پرسش
با سلام ؛ بچه من هشت سال و نیم داره ؛ دکتر تشخیص داده که عفونت روده داره ؛ سفیکسیم 100 براش نوشته و دیسیکلومین و کیدی لایک ؛الان یه هفته س هنوز بهبودی کامل نداشته ؛ این چند روز روزی یک یا دو بار اسهال داشته ؛ به نظرم وقتی کیدی لایک بهش میدم دل درد میگیره ؛ مصرف کیدی لایک تا چند روز لازمه ؟ با تشکر
- سلام مقدار مصرف شربت سیفکسیم برای کودک ده ساله
برای کلود درد با خلط زیاد
- شربت سفیکسیم
این شربت برای اسهال بچع یا استفراغ خوبه؟
- نتیجه آزمایش مدفوع
سلام دکتر من پسرم دوسال ونیم هستش آزمایش چکاب دادم آزمایش مدفوع وجود اندکی مخمر را نشان داده دلیل ودرمان چیست خیلی نگرانم
- وزن
سلام پسره من ۲ سال و ۲ ماه داره الان ۳ ماهه روی وزن ۱۱:۵ استوپ کرده غذاش هم معمولیه کم و بیش می خوره وزنه تولدشم ۲۸۰۰ بوده میشه راهنمایی کنید برای وزن گیری چیکار کنم همه نوع آزمایشی هو داده مشکلی نداره
- سرفه خشک دختر ۴/۵ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم ۴/۵سالشه هر چند وقت یه بار دچار سرفه خشک میشه پیش چند متخصص اطفال بردم میگن ویروسی شده الان تبدیل به آلرژی شده بهم آنتی بیوتیک دادن آخه من چقدر بهش آنتی بیوتیک بدم از اول مهر تا الان فکر کنم ۱۵تا شیشه آموکسی کلاو ۶۴۳خورده بچه دیگه جون نداره اسپری سالبوتامول و بکلومتازون هم مصرف میکنه مونته لوکاست جویدنی و سیتریزین هم میخوره آخه هیچ راهکاری جز اینا نیست آزمایشی که نشون بده به چه مواد غذایی حساسیت داره وجود نداره؟شما چه راهنمایی میتونید بهم کنید توروخدا به خاطر این طفل معصوم یه راهکاری بهم نشون بدین
- شب ادرای
سلام پسر من هشت ساله است یکسال است دوار شب ادارای شده .زیر نظر پزشک سه ماه قرص مینرین ایتفاده کرد در مدت استفاده و تا یک ماه بعد از اتمام قرص شب اداری نداشت .اما مجدد شب اداری شروع شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- تب ویروسی یا باکتریایی
سلام وقتتون بخیر. آقای دکتر هفته پیش چهارشنبه و جمعه جشن عقد خواهرشوهرم بود که اونجا خاله شوهرم مریض بودن و متاسفانه اومدن. دو سه روز بعد از اون من خارش گلو، سرفه و آبریزش بینی داشتم. همسرم هم کمی خارش گلو داره. پدرشوهرم گلو درد و سرفه و آبریزش بینی داره. مادرشوهرمم مریض شده. پسرم از دیروز صبح (پنجشنبه)تب کرده. فقط تب داره. حدود ۳۸ درجه. شیاف که میذارم میرسه حدودا ۳۷ و نیم دوباره سر شیش ساعت به ۳۸ میرسه. خواستم بدونم این بیماریش ویروسی هست؟ یا به آنتی بیوتیک نیاز داره؟
- سلام اقای دکتردخترم دوسالشه وابریزش بینی شدید داره دکترم بردمش خوب نشده ابریزشش سبزرنگه علت چیه
- ریزش مو
سلام دخترم سه سالشه و از اول ریزش مو داشت خیلی داروی تقویتی بهش دادم زینک دودوره بهش دادم ولی تأثیری نداشته ازمایش هم دادم مشکل خاصی نداشته به جز ی کم خونی جزئی در ضمن قطره اهن و مولتی هم نخورده لطما بگید چه دارویی بهش بدم چیکار کنم خیلی نگرانم
- واکسن
سلام آقای دکترچندروز دیگه بايدواکسن 18ماهگي دخترم بزنم علائم چیه مبگن بچه فلج میشه .علائم همینه
- مخلوط شیرخشک کودکان باشیرپاستوریزه
سلام خوب هستید.من پسرم سه سال وده ماهشه میخوام شیرخشک کودکان بهش بدم منتها نمیخوره خواستم بدونم میشه باشیر پاستوریزه قاطی کنم یا عسل بریزم تو شیر?
- تفسیرآزمایش
WBC 3.7 Gran# 1.5 Lymph% 49.7 Gran% 41.8 HCT 35.4 PDW 17.1
- خس خس سینه و سرفه
آقای دکتر دختر سه سالم سینش خس خس میکنه و مرتب سرفه صدادار داره، صداشم از دیشب کامل گرفته،بینیشم کیپه، نیاز به آنتی بیوتیک داره؟ چه دارویی بهش بدم؟

