Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن و مولتی
سلام وقت بخیر خسته نباشین ببخشید آقای دکتر من از 6 ماهگی تا الان که پسرم 10 ماهشه قطره ی آهن لیپوزوفر میدم 15 قطره میدم بهش میگن لیپوزوفر آهنش کنه باید 2 سی سی هرروز بدی، الان چن قطره بنظرتون بدم؟ و اینکه کنار قطره ی آهن، مولتی ویتامین هم بدم بهش؟ چه مولتی ویتامینی خوبه؟ با تشکر از وجود و راهنماییتون 🌹🙏
- خلط پشت حلق سرفه
باسلام دخترم دیروز شش ماهه شد ده روزه پشت حلقش خلطه واسش قطره بینی میریزم بعد چندروز سرفه خشک شروع شد بعد سرفش خلط دارشد الان چهارروزه سرفش صدامیده چکارکنم واکسن بزنم سرفه میکنه مشکل پیش میاد
- اسهال
- آلرژی
سلام .خسته نباشید .پسر ۱۸ ماهه دارم که دو روز است که نوک انگشتان دستش برآمدگی های کوچک و متعددی از زیر پوست دیده میشه لطفا من رو راهنمایی کنید که دلیل این چیست و آیا کمبود ویتامین دارد یا آلرژی یا ویروس و .... ؟ ممنون
- قرمزی بندناف نوزاد تازه به دنیا امده
باسلام ببخشید من پسرم تازه به دنیا امدبند نافش قرمز و ورم کرده دلیلش چیه
- همانژیوم
سلام دخترم دوماهه هست و دارای همانژیوم روی بینی هست و دکتر متخصص قلب براش قرص پروپرانولول طبق وزنش تجویز کرده آیا این قرص عوراضی هم داره؟؟
- دلپیچه و بالا اوردن گاهی
سلام وقت بخیر اقای دکتر بچم دوماهشه گفتن کولیک داره سگانوز و بایولاکت میخوره دوروزیش واکسن دوماهگی زد استامینوفن دادمبهش بیخال میشد و شیر کم میخورد امروز روز سوم هست استامینوفن ندادم صب شیر خورد و بعد از ۴۵ دقیقه بالا اورد خیلی زیاد. یه دکتر گفت رفلاکس داره یکی گفت نداره. اب دهنش میره زور میزنه گاهی شکمش کار نمیکنه دو سه روز. بعضی وقت ها هم با دستش میخاد صورت و گوشش رو بکنه انگار
- زردی نوزاد
با سلام و احترام. فزندم سی روزه است و دختر. ابتدا زردی 17 داشت که بعد از بستری دو روزه و رسیدن به 10 مرخص شد. الان بعد از سه هفته همچنان زردی دارد با بیلی روبین 8 . خوب شیر میخورد و ادرار زیادی میکند. اما همچنان صورت و سینه اش زرد استو گویا اصلا پایین نمی آید. تست غربالگری و ازمایش ادرار و خون که گرفتیم دکتر گفت مشکلی ندارد. نمیدانم چرا خوب نمیشود و قرار است تا چند وقت طول بکشد. ممنون میشم جواب بدهید.
- کار نکردن شکم نوذاد ۷۰روزه
- گریه شیرنخوردن کم خوابی
سلام وقت بخیرآقای دکترمن بچم کم مونده که چهارماهش بشه بعدفقط خواب شبانه داره یکمم عصرمیخوابه وشیرم کم میخوره همشم بی حوصلس وگریه میکنه شدیدمشکلش ازچی میتونه باشه
- پرسش
سلام پسر یک ماه دارم فابیسم داده ایا پدی لاکت براش ضرر دارد
- آزمایش ادرار
باسلام نوزاددختر۵ماهه دارم طبق سفارش خودتان ب علت کمبودوزن ۵کیلوئه ازمابش ادرلر داد RBC0_1 WBc.10_12 EP 4_6 میباشد.عفونت اداراش شدیده؟وخواهشا راه درمانش چیه.بچم بستری میکنن؟
- حساسیت به شیرخشک
سلام وقت بخیردکترمن ازبدوتولددخترم تاالان که دوماه وده روزداره هم شیرخودمودادم هم شیرخشک آپتامیل الان سه باردرپوشکش دوسه تارگه خون دیدم وازاول تولدش خس خس سینه داره دستاشوخیلی میماله به صورتشودماغش وهنگام خوردن شیرخشکم بیشترخس خس میکنه میخاستم ببینم آیابه شیرخشک حساسیت داره
- تزریق امپول امپی سیلین
سلام اقای دکتر خسته نباشید .یه دختر ۱۰ ماهه دارم زود ب زود ویروس میگیره و سرما میخوره .وقتی ۶ ماهش بود سرما خورده گوشاش عفونت کرد دکتر براش امپول امپی سیلین ۵۰۰ زد یعنی میشه با اون امپول ایمنی بدنش پایین اومده باشه که زود سرما میخوره ؟ اگه ایطوریه پس باید چیکارش کنم چ چیزایی بهش بدم ک بدنش قوی بشه؟ ممنونم از پاسخگوییتان 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
- سرفه خشک
با سلام . دختر من دوماه و ۲۰ روزه است و الان سه روز سرفه خشک میکنه. بردیم دکتر براش ازیترومایسین ۲۰۰ نوشته . نظر شما رو میخواستم بدونم ایا درمان دیگه ایی است که زود خوب بشه
- یبوست
پسرم هفتاد روزه است و در روز یکبار مدفوع میکند مدفوعش خیلی کم است
- مصرف سرترالین در بارداری
سلام من قبلا سرترالین برای وسواس مصرف میکردم بعد اقدام به بارداری کردم و قطعش کردم الان ماه هفت بارداری هستم و بشدت وسواس و افسردگی پیدا کردم طوری که از بچه دار شدن بیزار شدم از روانپزشکم پرسیدم گفت مصرف سرترالین خطرخیلی کمی داره ولی نمیشه گفت بی خطره، میخواستم از متخصص اطفال بپرسم بچه چه در بارداری و شیردهی مشکلی پیدا نمیکنه؟
- تست نوار گوش
نوزاد۴ماهه ی ما به دلیل ناشنوا بودن پدرو مادر برای بار سوم در پایان ۴ماهگی باید سنجش شنوایی برود.مراجعه حضوری خدمت شماهم داشتیم.مرکز شنوایی گفتند که باید ۲ساعت خواب عمیق باشه نوزاد برای انجام سنجش.چه دارویی مجاز برای مصرف هست که خواب برود؟
- سرماخوردگی نوزاد 14روزه
سلام آقای دکتر نوزاد من سرفه و عطسه داره تقریباً هر سه ساعت چند سرفه باصدا ی خس خس سینه و پشت بینی آیا میتوانم دارو استفاده کنم در ضمن هنوز تب ندارد
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم

