Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چرکی بودن گلو وسینه
سلام دخترم دوسال ونیم داره سرماخورده سینه اش عفونت داره سرفه های خلطی داره شربت ازیترومایسین ۲۰۰ خورده بهتر نیست چی بهش بدم
- من کودکم ۱۲ کیلو و ۱۹ ماهشه گفتم ببینم هر چند ساعت چند سی سی بهش بدم
- سلام دختر من ۶سالشه با وزن ۲۸
- قطره آهن و آد
سلام اقای دکتر، نوعی از قطره آهن هست که دندان بچه رو سیاه نکنه؟ چند قطره باید داد؟ و چند قطره آ د؟ حین دادن به بچه مقداریش میریزه که من مجددا بهش میدم و تعداد دقیق قطره رو ندارم، اشکالی داره؟
- مدفوع کودک
چرک درمدفوع پسرم دیدم علت چیست باید چکار کرد
- سرفه در کودک ۳ساله
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر خواستم بپرسم من دوقلو دارم دوتادختر ۳ ساله دوتاشون با هم سرماخوردن میتونم از این ساشه سینکاست بهشون بدم تا سرفشون خوب بشه
- سرماخوردگی
سلام و وقت بخیر خدمت شما. پسر هشت ساله من سه روز هست که مریض شده. علایمشم روز اول سردرد شدید و تب بالا و حالت تهوع بود.دکتر متخصص گفتن گلوش التهاب داره و براش سفکسیم ۲۰۰ هر ۲۴ ساعت یکعدد به مدت هفت روز به همراه قرص سرماخوردگی و دکسترومتورفان( برایسرفه که البته چون سرفه نمیکنه من ندادم.حالا نمیدونمکار درستی کردم یانه؟!) تجویز کردن. حالا پسر سه ساله منم این مریضی رو گرفته و تب و سردرد داره ولی خفیف ترن علایمش.حالا میخوامبدونم لازمه بهش سفکسیم بدم؟ و چه دزی و چه مقدار؟
- قرص ژلو کاف
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر ،پسرم 7سالشه وسرفه داره دکتر بهش قرص ژلو کاف داد،بروشورشو نگاه میکنم، نوشته برای زیر 12سال ممنوع میباشد،موندم قرص رو بهش بدم یانه
- پسر من ۹ سالش هست، و ۳۰ کیلو ، مریض شده ، دکتر شربن آزیترومایسین ۲۰۰ نوشته، بعد یک روز مصرف. تمام بدنش بیرون ریخته ، علتش چیستدکتر
- واکسن 18ماهگی
سلام دکتر جان.. من پسرم تب تشنج کرد و بستری شد و اب نخاع گرفته شد و تشخیص دادن تبخال مغزی 21 روز دوره درمان کامل شد و الان خداروشکر خوبه حالش باهوش و بازیگوش بعد الان واکسن 18ماهگی داره عایا مشکلی ایجاد نمیکنه بزنم...چون داروی آسیکلویر250تزریق میکردن.. الان واکسن 18ماهگی بزنم یا بعد دوهفته یا سه هفته زده بشه بهتره؟؟ فرداهم مرخص میشه از بیمارستان ممنون 🌹 🌹 🌹 🌹
- آیاقدووزن دخترم خوب است
باسلام دخترشانزده ماهه ای دارم که وزنش ده کیلووقدش هفتادوپنج است وزن تولدش سه کیلوونیم وقدش پنجاه ودوآیااین قدووزن خوبه بدوتولدمشکل قلبی هم داشت که وقتی نه ماهش بودعمل کردوکامل خوب شد
- قطره آهن
سلام خدا قوت دخترم 17ماهشه با تجویز شما قطره آدزیر میدم ولی میلی به غذا خوردن نداره قد و وزنش نرماله از شیر خودم تغذیه میکنه میخواستم یه قطره دیگه که اشتهاشم خوب کنه هم آهن داشته باشه بهم معرفی کنید
- اشتها
سلام استاد بزرگوار کودکم 1سال وسه ماهشه قطره آدزیر میدم اما اشتهاش کمه میلی به غذا نداره بیشتر شیر مادر میخوره 24ساعته شیر میخوره تجویز شما چه شربت اشتهای خوبه که کم ضرر باشه
- واکسن آنفولانزا
سلام .پسرم 27 ماهه هست .بدو تولد نارس بود .آلرژی دارد وآلرژیش فعال هست .سال گذشته آنفولانزا گرفت وبستری شد .امسال دکترش گفت حتما واکسن بزنه .پسرم طبق نظر پزشکش زادیتن مصرف میکنه .من دوروز پیش بهش واکسن زدم با دوز کامل الان هم فقط یه خورده بیحال هستش .از نظر شما دوز کامل مشکلی براش ایجاد میکنه؟
- عفونت گلو
سلام.پسرم.تازه رفته تو هشت ماه بردمش دکتر شربت سفالکسین ۲۵۰.دکسترو متورفان.دیفیمن هیدرامین.بهش داد اما خوب نشد هنوز همون علائم رو داره.به نظر شما چکارکنم.ممنون
- گوارش کودک
سلام. پسرم سه ساله دارم که موقع مدفوع کردن اول مقداری کف سفید ازش میاد و بعد مدفوع معمولی..دکتر شربت سفکسیم داده ولی فایده نداره؟؟
- افتادن ناخن های دست کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سالشه ناخن دست هاش دارن میفتن نگرانم دکتر بردم کرم وشرکت دادن ولی بازم نگران هستم که اگه همه ناخن هاش بیفته دوباره همشون مثل قبل در میان یا نه
- اسهال
سلام دکترپسرم دوروزدیگه یکسالش میشه تقریبادوروزه که شکمش زیادکارمیکنه وپاش همه سوخته وقرمزمیشه موزبهش دادم خوردزیادفرق نکردخیلی گریه میکنه چکارکنم توروخداالان شرایط بردن به دکترشوندارم ممنون
- واکسن یکسالگی
سلام پسرم الان یک سال و 50روزشه به دلیل سرماخوردگی هنوز واکسن یکسالگیش رو نزدم هنوز هم آبریزش بینی داره چه کارکنم میشه تالان بزنم باعث تشدید بیماری نمیشه ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی نگران هستم
- اگزما
باعرض سلام خدمت آقای دکتر کودک من اگزما داره به نظر شما چه دارو یا پمادی براش تجویز میکنید

