Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک یکسالهسلام اقای دکتر وقتتون بخیر،ببخشیددخترم یکسالشه تب میکنه از نصف شب تا ۳۸و۶رفته و مدفوعش شله خیلی بی قراره چی بدم بهش؟
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر،ببخشیددخترم یکسالشه تب میکنه از نصف شبی ، تبش تا ۳۸و۶رفته و مدفوعش شله خیلی بی قراره چی بدم بهش؟
- باکتی ماید 10
سلام من بچم 11روزشه از امروز قطره باکتی ماید 10 دارم استفاده میکنم براش وقتی استفاده کرده خیلی عفونت در میاره چشمش همش میچسبه به هم گریه میکنه
- مخاط
سلام اقای دکتر دخترم ۱۸ ماهشه دو روز اسهال شده تو مدفوعش همش مخاط چرکی و خونی هست علتش چیه؟؟ چیکار کنم
- بتانتازون
سلام، ممنون از پاسخی که دادین. در ادامه پرسش قبلی درفاصله زمانی یکماه استفاده از آمپول بتامتازون اشکالی نداره؟ ممنون
- سرفه
سلام پسرم ۷ساله دارم مدت سه هفته است که سرفه میکند دو بار دکتر بردیم ولی خوب نشده وسرفه می کند شربتهای که تجویزشده سالبوتامول پدیکاف ومنتول وفا آموکسی بی دی وقرص جوشان موستیل۶۰۰
- نوزادان
سلام دکتر وقت بخیر درباره غدد لنفاوی ازتون سوال کردم پسرم از چهار ماهگی چند تا گردن و پشت سر داشت تو سونو گرافی مشکلی نداشت الان تقریبا دو سالشه هنوز دست میزنم هستن فکر کنم بیشتر شدن بزرگ نیستن اما بیشتر شدن خطر نداره؟نگرانم
- اسهال
- سلام وقت بخیر
دکتر من ب دخترم آپتامیل میدم ۱۰ ماهشه هنوز دندون در نیاورده بیرون رویش خییلی زیاده تو روز ۶ یا ۷ بار راحت همشم اسهاله الانم دو روزه پاش سوخته بد جوری میخوام بدونم ب خاطر دندونشه یا شیر خشکش؟؟
- دردهنگام دستشوی
- پوست
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماهشه کنار دوطرف لبش نبسبت ب پوستش ی کم روشنتره و حالت برجستگی داره اندازه یه نخود هستش مال چیه
- قطره پلارژین
سلام دکتر برای کودک 20 ماهه چه مقدار قطره پلارژن باید بدم
- سرفه شدیدشب تاصبح
سلام دختر6ساله باتب شدید سرفه شدید، دوشب سرم زدیم تب قطع شده ولی سرفه همچنان ادامه داد، آنقدر سرفه میکنه که خلط وکف بالا میاره چکارکنیم؟؟
- زانو درد
سلام آقاي دکتر علت زانو درد مادر در دوران شيردهي چيست؟
- دخترم ۱۵ماهشه ازیترومایسین ۲۰۰ چن سی سی بدم
- پاسخ بهسلام من بچم یک سالو نیمشه سرماخورده بودداروهاش شنبه تموم شد ازیترومایسین هم تا شنبه تموم شد و صبح یکشنبه و دوشنبه دیدم یه کوچولو سینه اش چرک داره اشکالی داره از امروز دباره بهش بدم
سلام آقای دکتر، خسته نباشید کودک 4ساله من دوماه پیش سرما خورده و اصلا آبریزش بینی نداشت، یعنی هیچ وقت موقع سرماخوردگی آبریزش بینی نداره، و از اون موقع تا الان بینیش کیپه و موقع خواب از دهانش کف سفید میاد بیرون، اوایل فکر میکردم دچار تشنج میشه که کف میکنه، ولی همون موقع صداش میزنم هشیاره، به نظرتون مشکل چیه، ممنون
- مدفوع کرم رنگ
بادعرض سلام و احترام،پسرم دویال و نیمه و ۱۲ کیلو است، گوش و گلوش چرکی هست، کلاریترومایسین دوروز بهش دادم که مدفوعش کرم رنگشده، مصرف دارو را قطع کنم؟ بجاش سفکسبم میتونم بدم؟ چند سی سی؟ تشکر
- قطره باکتی ماید را برای نزاد چهارماهه تجویز شده
سلام پسرم دوهفتس ک بردم دکتر براش قطره باکتی ماید20 تجویز کردن برای قی هردوچشم اما ترسیدم و استفاده نکردم و فقط با چای تمیز میکردم ولی خوب نشده قطره رو استفاده کنم اخه میگن ضرر داره و ممکنه حساسیت داشته باشه
- دل پیچه واسهال
سلام وقتتون بخیر پسر من نمیدونم آب استخر خورده یا دست آلوده زده ب دهنش یک هفته س صبح ها حالت تهوع داره و اسهال خیلی میل ب غذا ندارع دارو مصرف کرده ولی دوروز خوب شد دوباره همونجوریه ممنون میشم راهنمایی کنین
- درخصوص کودک ۴ ساله
با سلام و احترام آقای دکتر بچه من آزمایش دادم کمبود ویتامین دی داشت و کمبود آهن . دارو داره مصرف میکنه . چون وزنش کم بود دکتر برام شربت راسیپ تجویز کرد . یکماه هم مصرف کردم . ولی اطلاع پیدا کردم خیلی عوارض داره . اگه ممکنه شربت جایگزین راهنمایی کنید . مننونم
- کرونا
سلام دخترم پنج ماهشه از باباش کرونا گرفته دکتر هم بردمش گفت اگه تنفسش تند شد یا شیر نخورد بیارش بیمارستان ولی من میترسم تب زیاد میکنه مرتب بهش شیاف یاتب بر میدم خیلی بی قراره چیکار کنم نکنه تشنج کنه یا متوجه نشم اتفاقی بیفته ممنون میشم راهنماییم کنین.

