Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی کودک۳/۵ساله
سلام آقای دکتر برای سرفه وگلودرد مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵چقدرودرچندنوبت هست ممنون
- تاول زدن دست وپا ودهان
کودک ۳ ساله دارم که حدودا سه روز که در اطراف دست وپا روی زبانش تاول زده و خیلی بی قراری میکنه وچیزی هم نمیتونه بخوره وروز اول بیقراریش همراه تب هم بود حال شما راهنمایم کنید که چه جوری آرومش کنم وغذا بهش بدم وتا چه زمانی طول میکشه وعلتش از چیه
- شربت سفاکسیم ۱۰۰ برای کودک باوزن ۳۹ ۷/۵ ساله
مقدار مصرف شربتسفکسیم ۱۰۰ برای کودک باوزن ۳۹کیلو
- شربت تئوفیلین جی
پسرم خیلی سرفه میکنه ۳ سال و چهار ماهشه میخواستم بدونم شربت تئوفیلین جی برای سرفه اش خوبه بدم یا نه؟
- سلام اقای دوکتور ، پسرم نه ماهش هست امروز خسته گورجه سبز رو قورت داده ، چیکار باید انجام بدم خیلی نگرانم؟
- شربت آزیترومایسین
سلام
شربت آزیترومایسین 200 را برای 2 ساله چه مقدارباید بدهم؟
با تشکر
- شکم درد
سلام آقای دکتر پسرم ۶ ساله هست همش میگه دل درد دارم اسهال و تهوع و تب ندارد همش میترسه میگه الان در درد بشم چی میشه موقعی که دلش درد میگره استرس میگیره دست و پاش سرد میشه و عرق میکنه چیکار کنم یک هفته پیش کاهو خورد شب با دل درد بیدار شد گریه کرد یکبار شکمش کار کرد همون موقع دیگه خوب شد تا دیشب بعد از شام دوباره گفت دلم درد میکنه
- احتقان بینی
شما اسپری ممتازون رو برای کودک ۵ماهه توصیه میکنید؟ گرفتگی بینی شدید داره به خاطر آلرژی غذایی.
- گلودرد در بچه ۸ساله با سابقه آسم
- سلام برای کودک ۱۰ساله شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای انژین گلو چقدر بدم بچه سی پی هست قرص نمیتونه بخوره
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام پسر ۱۸ ماهه ای دارم که باید واکسن ۱۸ ماهگی بزنه چون واکسن های سه گانه خیلی اذیتش میکنه و تب خیلی زیادی تو واکسنای قبلی خواستم بپرسم چه اقدامی میتونم قبل از تزریق واکسن انجام بدم که تب نکنه واینکه شربت استامینوفن پاراکید موثر تره یا داروی دیگه ای هست که بتونم بهش بدم
- سلام براب پسر ۱۰ ساله دوز شربت ازیترو۲۰۰ روز اول۱۰ میلی گرم خوبست ۱۰وز اول ازیتو ۲۰۰—- ۱۰ میلیگرم خوبست؟
اگر به پسر ده ساله که ازیترو۲۰۰ میخورد واسپری ادویر استفاده می کند میتواند شربت تئو فیلین جی بدهم
- وزن نگرفتن نوزاد
سلام .ببخشید دختر من 5ماهه است با وزن 5/500 وزن تولد سه کیلو.داروی پنتوپرازول.زینک.فروس سولفات هم مصرف کرد .آزمایشات کشت ادرار هم مشکلی نداشت .شیر خشک نان مصرف میکنه لطفا راهنمایی کنید
- سلام ببخشید پسر5ساله من چندین گیلاس رو با هسته خورده ، آیا خطرناک هست ؟
- سلام پسرم 3سال نیم خیلی سرفه میکنه وسینشم چرکی فقط دکترازیترومایسین بهش داده برای سرفه چه شربتی بهش بدم
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر من بچم را زیر کولر خوابده بو الا سه روزه ابریزش داره چیکار کنم
- سرما خوردگی
یا سلام دختر من ۴ سال و ۷ ماهشه حمام بردم اجازه نداد موهاشو خشک کنم حالا تب کرده و آبریزش بینی داره و بینیش کیپ شده چه دارویی بهش بدم ممنون میشم کمکم کنید خودم می خواستم سفکسیم ۱۰۰ بدم بازم گفتم سوال کنم
- میزان مصرف سفیکسیم
پسرم ۴سال داره و ۱۴ کیلو وزنشه،شربت سفیکسیم براش تجویز کردن میزانش رو تعیین نکردن
- دلپیچه
باعرض سلام خدمت آقای دکتر پسرم سه سال ونیم سنسه ده روز پیش سرما خورد تب وآبریزش بینی خوبشد بعداون چندروزی هست که دلپیچه داره که بیشتر بعداز خوردن غذا واجابت مزاج براش پیش میاد شما چه دستور میفرمایید
- شربت
سلام اقای دکترخسته نباشیددخترم ۲سال نیم داره وزنش ۱۲کیلوداره ازغروب تب داره میخواستم بدونم شربت استامینوفن میتونم ۴ ساعته بدم .ممنون

