Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام دکتر مادر سلین بخشی زاده هستم دخترم تب ش قطع شده اوایل سرفه کمی داشت الان خیلی شدید سرفه میکنه خیلی اذیت میشه دیفن هیدارمین براش نوشته بودن چیکار کنم ک سرفه ش قطع شه ؟ ۲سال و یک ماه ۱۳کیلو
- سلام پسرمن دوماه وهشت روزه هستش یکمی سرما خورده بردم دکتر ولی یادم رفت به دکتر بگم که بچه ام فاویسم داره براش شربت آزیروسین100 نوشته وقطره کولیک ایز براش ضررنداره ممنون میشم اگه پاسخ بدین
توضیح دادم بچه ام 68روزه هستش فاویسم داره دارو آزیروسین100 وقطره کولیک ایز براش خوبه
- فرنی
سلام یه پسر شش ماهه دارم که فرنی و حریره بادام نمیخوره یه روز میخوره چند روز نمیخوره شیر خشک هم کم میخوره وزنش ۸ کیلو هست، غدای کمکی چی میتونم بهش بدم غیر از فرنی ، ممنون .
- نیلا طلا
بچم عفونت روده داره دکتر ایبوپروفن داده ولی تبش قطع شده نیازی هست ادامه بدم
- و البته یه ماه پیش سونگرافی بردیم همه چیزش سالم بود فقط نوشته بود لوپهای روده پرگاز هست برای اونم شربت سفکسیم ۱۰۰ داده بودن دکتر بعد از اون ۴ بار پشت سر هم نه گه گاه رگه خون در مدفوعش دیدم
- پوشک
دختری ۶ ساله دارم که هنوز نتونستن پوشاک رو ازش بگیرم خیلی هم تلاش کردم ولی نشد چکار کنم آیا به نظر شما مشکل مغذی دارد؟
- سرفه
سلام دخترم ۶سالشه سرفه خشک میکنه شربت تئوفیلین جی الان میتونم بهش بدم ؟ تو خواب تک تک سرفه میکنه
- تب و دماسنج دیجیتالی
سلام آقای دکتر.نوزاد دو ماهه دارم . تحت نظر خودتون هست. دیروز نوبت واکسنش بود. از تب سنج دیجیتالی زیر بغلش استفاده میکنیم. آقای دکتر نحوه ی دقیق استفاده از این نوع از تب سنج را میفرمایید لطفا؟ اینکه میگویند دمای تعیین شده توسط تب سنج را به علاوه ی یک کنیم درست است؟
- سلام پسرم یکسال وهشت ماه ست وتب وسرفه خشک داره چه داروی براش خوبه
- سلام وقت بخیر دخترم ده ماهشه اصلا غذا نمیخوره فقط شیر کادر میخوره چیکار کنم؟وزنشم ۸ و نیم کیلو هست،ب دنیا اومد ۲ کیلو صد
- شربت زینک
سلام ایا میتوان برای تقویت سیستم ایمنی کودک شربت کیندر داد
- شیرخشک
سلام دکتر.دختر من ۳ ماهو ۱۱ روزشه وزنش نرماله بهش شیرخشک بیومیل پلاس۱ میدم ولی وقتی امروز بردمش متخصص اطفال گفت بیومیل پلاس برای بچه هاییه که وزن گیریشون خوب نیس این شیر ممکنه به کلیه هاش اسیب بزنه بهش بیومیل ۱ بده ایا این حرفشون درسته؟
- پسرم خیلی بالامیاره کم اشتها هست
- گلورد کودک ۷ماهه
سلام آقای دکتر دخترم سرفه میکنه خس خس سینه داره آبریزش بینی وتوشیر خوردن هم نارایی میکنه
- شربت فارکسیم 100
دخترم چهار سالشه میتونم از این شربت بهش بدم
- شربت سفکسیم۱۰۰
پسرم ۷ ماهشه با ۱۰ کیلو وزن برای سرماخوردگی شربت سفکسیم ۱۰۰ چقدر باید بدم؟؟
- دادن خامه
سلام آقای دکتر خامه رو از. چند ماهگی میشه ب بچه بدیم
- شربت سرماخوردگي کوريزان
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه سرما خورده آبريزش بيني داره شربت سرماخوردگي کوريران بهش هر 8ساعت 2سيسي بدم اشکالي داره؟؟شربت خوبيه؟؟
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- تب اطفال ۱۱۳ ماهه
سلام ببخشید پسر من ۱۳ ماهشه ،از دیشب تب داره و هیچی نمی خوره ، هر بار استامینوفن میدم بعد اون بلا میاره،الان پاداکید گرفتم می خوام بدونم برای بچه که ۹ کیلو خورده وزنشه چند قطر باید بدم، یا شیاف چند عدد بزارم

