Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت عطسه و ابریزش بینی
سلام وقت بخیر اقای دکتر نوزادی چهارماهو نیمه دارم ازیک ماهگی تا الان مداوم عطسه میکرد والان پیشرفت کرده همراه با ابریزش بینی وسرفه های ضعیفه
- سرفه های مکررکودک 18ماهه ودرمان
سرفه های خشک ومکرر
- مصرف سرترالین در بارداری
سلام من قبلا سرترالین برای وسواس مصرف میکردم بعد اقدام به بارداری کردم و قطعش کردم الان ماه هفت بارداری هستم و بشدت وسواس و افسردگی پیدا کردم طوری که از بچه دار شدن بیزار شدم از روانپزشکم پرسیدم گفت مصرف سرترالین خطرخیلی کمی داره ولی نمیشه گفت بی خطره، میخواستم از متخصص اطفال بپرسم بچه چه در بارداری و شیردهی مشکلی پیدا نمیکنه؟
- الرژي نوزاد
بإسلام.دخترم شش ماهشه باوزن تولد٤٢٠٠ و وزن الان ٨٧٠٠ رفلاكس و آلرژي داره به گفته شما فرني برنج رقيق شده رو ميدم دخترم صورتش دونه هاي قرمز اندازه دو تا سكه داشت ولي بعد از فرني داخل جفت ابروهاش دونه هاي خيلي قرمزي زده امروز هم فرني برنج دادم بيشتر شد بعداز چندساعت يه قاشق آردبرنجيك ليوان آب ويه پيمانه شيرخشك اچ آ ديروز اندازه نخود دخترم موز و كمي خرما خورد ميتونه از اون باشه؟يا به برنج حساسيت داره؟اقاي دكتر اين قرمزي ها خيلي شديد شدن پماد آتوپيكس معرفي كردين زدم اصن تغييري نكرد فقط صورتشو چنگ ميزنه نفخ خيلي شديد هم گرفته با گرفتگي بيني
- خوردن عسل
حواسم نبود به خواهر زادم که ۱۰ ماهشه آبجوش عسل دادم با چایقاشق کلا ۱۰ ۱۵ قاشق شد فکردم مشکلی پیش میاد؟
- سلام وقتتون دخترم۸ماهشه دوسه روزتب کردبعدش ابریزش وسرفه داشت وخلط سبز که ازبینیش میزد بیرون دکترسفکسیم۱۰۰بهش داد الانمکه بهترشده ته بینیش گرفتگی داره به نظرشماچی بهش بدم که خوب شه
سلام وقتتون بخیر دخترم ۸ماهشه دوسه روز تب کرد ابریزش بینی وخلط سبز وسرفه داشتدکتربهش سفکسیم داد الان که۱۰ روز گذشته دخترم هنوز ته بینیش گرفته کیپ نبست ولی خزخزی ته بینیشه به نظر شماچی بهش بدم
- گریه نوزاد
سلام پسر من ۴۵روزه هست ولی شبا خیلی گریه میکنه وبه خودش می پیچه طوری که اصلانمیتونه شیربخوره.لطفا راهنمایی کنید
- شیرخوردن شبانه نوزاد
سلام آقای دکتر پسر من تازه وارد 8ماهه شده است تا چهار ماهگی مشکل نداشت ولی بعد دچار ریفلاکس شده و درست شیر نمی خورد دکتر دارو داد شیر خوردن بهتر شد الان تو هشت ماه شبها اصلا درست نمیخوابه یعنی با سرفه بیدار میشد دکتر گفت از ریفلاکس و امپرازول داد الان 10روز دیگه سرفه نداره روز ها ساکت و خوب ولی شبها هر 45دقیقه یکبار بیدار میشه و اصلا نمیخوای از ریفلاکس یا مشکل دیگه ای داره اگه هنوز ریفلاکس چه علامتی میتونه داشته باشه
- نوزاد دوماهه
سلام دکتر نوزاد دوماهه دختر که امروز ۱۸ اردیبهشت دوماهشه دقیق ۱۸اسفند در۳۶هفتگی دنیااومده وزن تولد ۱۷۷۰ قدش ۴۶ دور سر۳۱ وزن یکماهگی ۲۴۰۰ و قدش ۴۶ و دورسر۳۳ امروز دوماهشه وزنش ۲۶۰۰ قدش۵۰ و دورسر۳۵ ایا کمه یا نرماله راهنمایی کنید چه کنیم باید؟ شیرخشک ایزومیل میخوره و شیرمادر
- میزان مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۹ ماهه چند سی سی در روز است
پسرم ۱۱ماهشه و برای سرفه سفیکسیم دادن حدود۹کیلو هست چقدر باید بدم بهش؟
- عفونت چشم
چشم سمت چپش قی میاد با اشک و قرمز شده چه قطره ای استفاده کنم لطفا راهنمایی بفرمایید ۳ماهش
- پشت زدن نوزاد۶ ماهه
سلام آقای دکترپسر۶ماهه ایص.۱ دارم که باکمک میتونه بشینه به مدت کم..خیلی پشت میزنه..وقتی عمود میگیرمش اول خوب رو پاهاش میایسته ولی بعد چند دقیقه خسته میشه وشکمشو جلو میاره از کمر تاب میده خودشو..نگرانم مشکلی وجود داره؟ البته غلت میزنه به میزان زیاد.تو روروئک راه میره... یه نوزاد ۶ماهه چه توانایی حرکتی باید داشته باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنین...
- سلام.ببخشید قطره سوسپانسیون پاراکید رو چقدربایدبدم به نوزاد۷کیلو
- کم وزنی نوزاد هشت ماهه
سلام نوزاد هشتماههدارم ک وزنگیری نمیکنه یا کمه اززینگ هم استفاده میکنم کل داروهای اهن و ویتامینش رو هم میدم میخوره ولی تاثیر چندانی نداره ممنون میشم راهنمایی کنین
- منابولیک
سلام روزتون بخیرببخشید من نوازدم ۳۳ هفته دنیا اومد ۵۰ روز آن ای سی یو بود اونجا دوبار غربالگری ازش گرفتن مشکلی نداشته بعد از ترخیص رفتم بهداشت دوباره غربالگری گرفتن گفتن مشکوک به متابولیک هستش بار دوم گفتن تیروزین داره الان آزمایش ژنتیک گرفتیم ازش هنوز جوابش نیومده ،نوزاد شیرشو خوب میخوره بالا هم نمیاره وزنگیرش هم خوبه امکان داره اشتباه شده باشهبعد اگه داشته باشه باید تا آخر عمر رژیم غذایی داشته باشه ممنون میشم جوابمو بدین
- اسهال
- تب
سلام تب پسرم خیلی شدیده
- عفونت ادراری
دخترم 40روزش ادرارش دو سه روزه کم شده حتی دیشب تا صبح پوشکش خشک بوده دلیل چی میتونه باشه تب و چیزای دیگم نداره
- قطره اهن
اقای دکتر درصدهموگلبین خون یکیشون ۷.۸ ویکی دیگه۸.۴ الانم ۱۰روزدیگه وارد۴ماهگی میشن چه نوع قطره ای بدم؟واینکه رفلاکس معده دارن
- اسهال
سلام ، من پسرم ۲۸ روزشه ، کولیک داشت ، دارو colikaid و reuteflor داد ، دیروز معدش کار نکرد ،امروز بصورت اسهاله،کلا کار نکردن معده یا اسهال چه زمانی خطرناکه؟ اسهال احتمالا اثرات داروهاست؟ با تشکر

