Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه و سیموسپان
سلام. پسرم ۵ سال و ۵ ماه داره و ۱۸ کیلو هست. از یکشنبه غروب تب کرده ۳۸ تب داره. بعضی وقتا میگفت سرم درد میکنه و سرفه هم میکنه. شیاف استامینوفن میذارم تبش تا ۴ ۵ ساعت میاد پایین بعد دوباره تب میکنه همون ۳۸ یا ۳۸ و یک. بردم ۱۷ شهریور دکتر فخیمی بودن به ایشون نشون دادم براش کلاریترومایسین، کوریزان، ایروکاست، سالبوتامول و استانینوفن نوشتن. یک بار دارو ها رو دیروز استفاده کردیم. ولی فعلا اصلا بهتر نشده. برای سرفه شربت سیموسپان میتونم بدم؟ کلاریترومایسین برای گلوش خوبه؟
- قرص جوشان برای کودک
سلام روزتون بخیر، ببخشید پسر من ۲ سال و ۳ ماهشه دکتر براش قرص جوشان ویتامینه (آهن و زینک ویتامین ب و...) تجویز کرده، روش نوشته در یک لیوان آب حل شود، ولی پسرم اون حجم آب که این طعم رو داره رو نمیخوره من در مقدار کمی آب حدود یک استکان حل میکنم و بهش میدم اشکال نداره آب کم میریزم؟
- ورود شی در بینی کودک
سلام دخترم 4سال و نیم هست 1ساعت پیش یک دکمه داخل بینیش کرد بعدم کمی دماغش خون اومد نمیذاره اصلا دست بزنم به دماغش چه کار باید بکنم
- چرا دخترم هر ماه مریض
دخترم هر دوماه یکبار مریض میشه وهر مریضیش دوماه دقیق طول میکشه اخرشم عفونت گوش میگیره.سه بار ویزیت میشه دراین دوماه اینقدر مریض شده تمام مریضیا وداروهارو یاد گرفتم.دو سال ودوماهش ده کیلو چیکار باید بکنم
- اعصاب
سلام کودک من هفت ماهست ویه هفتهست که سیاهی چشاش بالا میره میترسه وگریه میکنه آیا این کار ربطی به اعصابش داره
- قورت دادن مرمی فشنگ
پس من 9سالش هست.مرمی فشنگ قورت داده.آیا دفع میشه،یا نیاز به آندوسکوپی هست.امروز اتفاق افتاد.
- تب
سلام پسرم یکسال وسه هفته سن دارد ۵روز است تب دارد روز اول همراه با استفراغ بود دکتر اطفال تشخیص دادند ویروسی است بعداز سه روز تب قطع نشد ازمایش خون دادم سالم بود وفقط شیاف ۱۲۵ واستامینیفون پاراکید استفاده کردم بعداز ۵ روز تب قطع شده ولی بسیار بی حال است وچشمهایش خیره میماند البته توی چندروز غذای کافی نخورده لطفا راهنمایی کنید
- واکسن ۱ سالگی
سلام میخواستم بدونم برای واکسن ۱ سالگی از تاریخ تولد تا چند روز فرصت دارم برای زدن واکسن؟
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
پسرم چند روزه متوجه یه جوش درناحیه تناسلی شدم دوساله شه اذییتش نمیکنه قرمز و یه خرده فک میکنم آبکی باشه به نظرتون چکار کنم
- مکمل های دارویی
باسلام دخترم ۲سالشه قطره اهن اصلااستفاده نکرده گهگاهی مولتی ویتامین خورده موهای کم پشتی داره واینکه دوسه تاازدندوناشم شکسته هست اقای دکترچه داروهای مکملی می تونم بهش بدم که حداقل به رشدموهاش واستخوناش کمک کنه خیلی نگرانم ممنون میشم
- تغذیه
سلام وقت بخیر ایا برای بچه های زیر دو سال . خوردن خاویار توصیه میشود؟ ممنون
- مصرف آمپول خوراکی دگزامتازون برای کودکان عوارض دارد
مصرف امپول خوراکی دگزا چه عوارضی برای کودکان دارد
- شب اداري
سلام روزتون بخير دخترم دوسال وهشت ماهشه خودش راحت از پوشك گرفته شد منتها الان دوماهي ميشه شبا بعضي اوقات روزهام ميخوابه خودش رو تواخواب خيس ميكنه دليلش چي ميتونه باشه
- شيرمحلي
سلام آقاي دکتر دخترم يک سالشه خيلي شير خودمو ميخوره و غذا زياد نميخوره صبحونه که اصلا نميخوره شب ها هم خيلي براي شير بيدار ميشه تاصبح فقط شير ميخوره ميشه بهش شير محلي رو 20دقيقه بجوشونم و فقط شب ها قبل خواب بريزم توي شيشه شير بدم بخوره؟؟
- تغذیه
سالم دختر14ماهشه.با وزن9/400 قد74.وزن تولدش3/500 قد49.کم وزنه وکم اشتها شیرخودمو میخوره.چه مارک شیر پاستوریزه ای پیشنهادمیکند ک قابل تحمل دخترم باشه!و آیا پودر نارگیل اشتها آور است.چه مقدار بدم؟
- سرماخورردگی
سلام خسته نباشید ، من پسرم ۳ سال و ۷ ماهش حدود ۳ روز پیش تب جزعی کرد بردم دکتر گفت گلوش عفونت داره دوتا شربت zithromax چهار سیسی ، و لورکستادین ۳سیسی ، و پروفن دادن ، از اون روز صداش کامل گرفته خیلی خیلی اروم حرف میزنه ، سرفه میکنه خشک و خلطی ک بعضا بخاطر خلط بالا میاره ، و تو این ۳ روز تبش ۳۷ و ۸،۹ میشد وقتی تب میکرد بیحال و حوصله میشد کمی هم لرز داشت ، ۲ روز بود تبش قطع شده بود ک امشب تبش ۳۷ و ۷ بود ، و اینکه هربار شربت لورکستادین و دادم افتاده ب سرفه و بالا اورده دیگه از دیشب نمیدم ، چیکار کنم چه دارویی بدم ک زودتر خوب بشه
- تب کودک۹ماهه
پسرم ۹ماهشه تب کرده سرفه خیلی خشک میزنه بهش استامینوفن دادم همشونخورد ریختم توشیر بازم نخورد میتونم شیاف براش بزارم الان یکساعت ازدادن شربت گذشته
- خون دماغ شدن
دخترم ۶ سالشه و دربیشتر در تابستان خون دماغ میشه و معمولا ۱۰ دقیقه طول میکشه تا خوب بشه
- عفونت گلو
گلودرد داره عفونت داره ته گلوش لکه های سفید دیده میشه غذا نمیخوره
- حنا برای موی دختر۳ساله
سلام آقای دکتر.دختر۳ساله دارم موهاش کم پشت هستش دیررشد میکنه یکی دوستان گفتن به موهاش حنا بزن میخواستم بدونم حنا واسه موی سرسه ساله ضررنداره یاخوبه بزنم.ممنونم

