Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس سینه
سلاماقای دکترخسته نباشیدبچه من توی ۳۰هفتگی بدنیااومد والان ۳۶ روزشه خاستم بدونم اگرواکسن دوماهگی بزنم مشکلی براش پیش نمیاد چون روی تاریخ اصلی زایمانم بدنیانیومدیاباید صبرکنیمتادوماه اصلی خودشون بشه.واینکه بعضی وقتا موقع نفس کشیدن یه صدای خس خس یاشبیه خروپف میکنه خاستم ببینمعلتش چیه ممنون ازجوابدهیتون
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- دندان درد نوزاد
سلام، پسرم ۷ ماهه هست برای تسکین درد دندان میتونم بهش پاراکید بدم جناب دکتر؟!
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام خسته نباشید . پسرم ۵ ماهشه دکتر براش قطره بینی ناپریزول تجویز کرده. مشکلی نداره استفاده کنم ؟
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشی اون روز از شما پرسیدم دخترم ۸ماه ۱۳ روزشه سه چهار روزیه خیلی کم سرفه میکنه مخصوصا توخواب شما گفتین شربت ستیریزین بدین گرفتم داروخانه گفته برا حساسیته ممنون میشم ج بدین ضرر نداره بدم و چقد بدم روزی
- پوسته سر نوزاد
- بیسکویت
سلام اقای دکتر دخترم ۷ ماهشه هروز دوتا بیسکویت تو شیرم له میکنم میدم بهش اشکالی نداره
- غذای کمکی
سلام خسته نباشین پسرم 6 ماه و12 روزشه رفلاکسم داره دکتر ک بردم گف غذای کمکی از 5 ماه شرو کن منتها با اب گوشت و مرغو پوره گف فعلا فرنی نده با همین برنامه پیش رفتم اما الان چن روزی هست فرنیو شرو کردم گفتن بیشتر از س قاشق نباید بدم س و عده غذا در روز هر بار س ق گفتن فعلا حریره ندم میوه ندم گوشت قرمز فقط ابشو بدم تا 9 ماه چون ممکنه رفلاکسش برگرده موندم پس چی بدم اخه بدنش ب همه چی احتیاج داره نمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنین
- لاغري
باسلام دخترم ده ماهشه تو شير دهي بسيار لاغر شدم ايا ميتونم از قرص جنسينگ براي وزنم استفاده كنم ؟؟براي دخترم ضرر داره؟؟ پيشنهاده شما چيه دكتر با سپاس
- سر نوزاد
سلام.اقای دکتر.شرمنده از حصورتون دوتا سوال دارم.پسرم ۵ماهه است.وقتی دودستی میگیرم پاهاشو زمین گذاشتنی سفت نمی کنه.یا شل یا جمع میکنه.یعنی مشکلی هست..واینکه پشت سرش صاف نیست خیلی کم خیاری شکله.اگه از الان پشت بخوابانم درس میشه یا دیگه دیره
- گرانول خوراكي سينكاست
باسلام گرانول خوراكي دكتر براي نوزادم تجويز كرده يك سالشه عصرها من نميدونم چجوري مخلوط كنم دخترم شيرخشك اي آر مصرف ميكنه و الرژي داره من يك ساشه رو با يك پيمانه شيرخشك مخلوط با آب قاطي كنم بخوره؟
- سرفه خلط داربدون تب
سلام وقت بخیرآقای دکترنوزاد۴۰ روزه من خس خس سینه وگرفتگی بینی داره سه تامتخصص بردم گفتن سرماخوردگیه چون سرفه هاش خلط داربودامایکی ازدکترابراش آمپول حساسیت نوشته بودکه وقتی آمپولوتزریق کردن بعددوساعت دخترم جیغ میکشیدبه بدنش نگاکردیم دیدیم قرمزشده به دکترش خبردادیم تعجب کردرفتیم ازدکترداروخانه پرسیدیم گف آمپول حساسیته که به بزرگ سال بزنی ضعف میکنه چه برسه به نوزادچهل روزه.امابعدش خوب شدحتی گرفتگی بینی وخس خس سینشم برای چن ساعتی رفع شد.بنظرتون دخترم حساسیت داره؟(تغذیه باشیرمادر)نام آمپول (آفاتیزون ۱۰۰ میلی.Amikacin 100)توشهرستانیم امکان دسترسی به یه متخصص اطفال خوب ندارم به نظرتون ببرمش پیش متخصص اطفال یامتخصص آلرژی).کتوتیفن وگایافنزین وzithromaxوپاراکیدنوشته دکترلطفاراهنماییم کنیین دخترم بعدمصرف اینافقط میخوابه
- وزن
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و ۵ روزشه وزن تولد ۴۱۰۰ بوده وزن دوماهگی ۵۳۰۰ وزن ۴ ماهگی ۶.۵۰ هستش شیر خودم فقط میخوره به نظرتون با این روند پیش بره خوبه؟یا شیر خشک اضافه کنم؟احساس می کنم شیرم کمه
- اسهال نوزاد هفت ماهه
سلام پسرم نزدیک ده روز هست که اسهال داره شیرخشک مصرف میکنه هروقت شیر میخوره مدفوع شل وآبی داره ،درصورتی که قبلا روزی دوبار مدفوع میکرد،دارو صد اسهال بهش دادم یه نوبت دلپبچه گرفت ووقتی مدفوع کرد دیگه ساکت شد چه دارویی بهش بدم آیا برای سیرخشکش هست؟
- سرفه وگرفتگی بینی نوزاد چهار ماه 23روزه
سلام اقای دکتر دخترم چهار ماه23روزشه در 35 هفته 5روز به دنیا اومد از اولم هم گرفتگی بینی داشت قطره بتامتازون پزشک اطفال تجویز کرد و الان دوروزه خیلی سرفه میکنه به قدری که استفراغ میکنه اسفراغش خلطی هست باید چیکار کنم
- سلام دکترمن بچه ام ۳ماهشه ده روزمدفع نکردبردمش دکترشیاف باشربت سناگل بهش داداگرواسش شیاف بزارم مدفع میکنه
سلام من بچه ام دوهفته مدفع نکردبردمش دکترشیاباشربت سناگل بهش داد باشیاف مدفع میکنه
- گوش
سلام آقای دکتر لطفا اگر برایتان امکان دارد علایم عفونت گوش و مجاری ادراری را در نوزادان زیر یک ماه بفرمائید قبلا از راهنمایی شما صمیمانه متشکرم
- سينه پهلو
سلام آقاي دکتر گرامي و مهربان امسال تمامي آدم ها آنفلانزا شديد و يا سرماخوردگي گرفتن من هم گرفتم که با رعايت بهداشت مواظب کودک يک ساله ي شيرخوار خودم بودم اما خودم هم سينه پهلو شدم دارم آنتي بيوتيک مصرف ميکنم و دخترم هم سرما شديد خورده که خيلي زياد خلط گلو و ترشح بيني داره بهش آنتي بيوتيک آموکسي سيلين 200 ميدم طبق گفته ي دکتر داروهاش رو ميدم براش نگرانم آيا با دادن آنتي بيتوتيک خوب ميشه عفونتش؟؟؟ترشحات بينيش خيلي خشک تر شده بهتر شده و سرفه هاش هم کم تر شده خداروشکر تازه 2روزه ميدم آيا اگر تا يک هفته آموسي بدهم بهش خوب خوب ميشود؟؟؟
- سلام خسته نباشید یک پسر 4 ماهه دارم که وقتی بغلش میکنم یا رو دو تا پاش که در حد یک دقیقه نگه میدارم کبود میشه ولی زمانی که زمین میزارمش به حالت عادی بر میگرده ممنون میشم جواب بدین؟
سلام خسته نباشید یه پسر 4 ماهه دارم که وقتی بغلش میکنم یا رو دو تا پاش که در حد یک دقیقه نگه میدارم کبود میشه ولی زمانی که زمین میزارمش به حالت عادی بر میگرده ممنون میشم جواب بدین؟
- خوردن گوجه
سلام اقای دکتر وقت شمابخیرپسرم۹ماهشو تموم کرد میتونم بهش املت بدم؟یازوده؟

