Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص چاقی در دوران شیردهی
سلام من پسرم ۱۰ ماهشه همه چی میخوره من میخوام با چند قرص چاقی که میدونم بخورم اگه باعث نشه شیرم خشک بشه یا تلخ استفاده کنم؟
- زردی کف پا
کف پای پسر ۶ ساله ام زرده البته هیچ علائم و مشکلی نداره حدود ماه پیش هم شما ویزیتش کردین ومشکلی نداشت ولی این زردی نگرانم کرده. ویتامین دی و قطره آهن هم استفاده میکنیم
- راه نرفتن کودکم
پیش متخصص اطفال بردم دختر ۱۷ ماهه مو ک هنوز راه نمیره.معاینه نشد ولی گفتن بخاطر ترسش هنوز نمیره.الان تازه یه شش روز هست وقتی ب دیوار تکیه اش میدهم و بهش میگم بیا چند قدم میاد.قبلا فقط ب دیوار و میز و غیره میرفت.
- سرفه های خشک
پسرم ۷سالش هست ۳ شب تب ویروسی داشت و بعدش سرفهدهای خشک داره شربت پلارژن و سرماخوردگی کوریزان دکتر داد ولی سرفه ها خیلی اذیتش میکنه ۵ روز هست و قبلشم سرفه های خلطی داشت ک دکتر براش کواموکسی کلاو نوشت
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر.دو روز است ک پسزم آبریزش و عطسه داره .۲۲ماهه و ۱۲ کیلو هست.یک هفته است ک آموکسی کلاو رو قطع کردم از سری قبل ک مریض شده بود.الان چی بدم بهش؟
- کیدی لاکت
دکتر جان دختر ۴ سالم سه روزه دل درد داره کیدی لاکت میدم خوب میشه تا چند روز میتونم بدم
- D
کودک من چهارسالونیمشه از برج ۹بهش ماهی یه قرص dدادم ولی سوالم اینه بازم میتونم ادامه بدم یا ضرر داره ممنون میشم راهنمایی کنین
- جوش چرکی وتاول
سلام خسته نباشید دخترم تازه یک روزه که پا تو۶سال گذاشته چندروز پیش یه جوش کوچیک به پاس زد ولی یهوبه تاول بزرگ تبدیل شد روز به روز بدتر میشه الان درروزاست که روصورتش هم چند جازده نمیدونم چیکار کنم دکترهم نمیاد حرف از دکتر نمیتونیم بزنیم عصبی میشه شدید چیکار کنم آقای دکتر توروخدا کمکم کن ممنون
- سفیدی مدفوع
سلام آقای دکتر من دخترم ۴سال داره چند روزی بود یبوست داشت یکم بهش لواشک دادم شکمش باز شد ولی رنگ مدفوع نرم ولی سفید بود مشگل چی می تونه باشه خیلی ممنون
- راه نرفتن
سلام ارض ادب و خسته نباشید ببخشید پسر من ۱۱ماهشه ۱۰روز مونده به تولدش ولی اصلا نمیتونه بشینه یا روی پاهاش سفت وایسه وقتی تلاش میکنم راه بره پاهاش رو کامل به زمین نمیزاره روی انگشتای پاهاش راه میره سرش و گردنش رو خوب نگه میداره مشکلی از سر و گردن نداره ولی نمیتونه بشینه وراه بره دندون هم اصلا در نیورده چیکار کنم میشه راهنمایی کنید
- میزان مصرف سفکسین ۱۰۰ برای بچه ۲ ساله با وزن ۱۱ کیلوچقدره
- علت سرماخوردگی وسرفه
سلام اقای دکتر پسرم ۵ساله چند شب پیش بیرون هواسرد بود سرماخورد روز بعدش از ظهر به بعد شروع به تب کردن کرد بهش شربت استامینفون ودیفین هدرامین دادم تبش کنترل شد خیلی کم سرفه هم میکرد الان سرفه میکنه سرفه هاش هم خلط دار هست چی بهش بدم بیحال نیست بازی میکنه ولی سرفه های بدی میکنه . داداش ۱۰ماهه هم داره از دیروز ظهر تب بالای ۳۸و۳۹میکنه برای اونم شیاف استامینفون گذاشتم نمی دونم اونم سرماخورده یابه خاطر دندانش هست ۴تا دندان قبلا دراورده دندان پنجمش گوشت بالا امده یه زره نیش زده آیا اینم سرماخورده یا از دوندونش هست چی بهشون بدم ممنون میشم.
- سرفه شبانه
باسلام بچم دوسهروز پیش سرماخورده بود الان خوب شده روزا اصلا سرفه نمیکنه یا ب ندرت سرفه میکنه اما ب محض خابیدن سرفه هاش شروع میشه چیکارکنم سرفه هاش خلطیه
- آب
با سلام نوزاد من ۶ ماه و نیم است و وزن آن ۸ کیلو گرم است روزی چند لیوان آب باید بخورد یا چند میلی لیتر؟
- سلام شربت آند آمین چند قطره برای بچه ۲ سالش اس
- بالا بودن گلبولهای سفید
سلام فردای روز تزریق واکسن یک سالگی آزمایش خون بچه را انجام دادیم تعداد گلبول های سفیدش بالاست ولی هیچ مشکل دیگه ای نداره . علتش فاصله زمانی کم بعد واکسن است یا علت دیگری داره ؟ سپاس
- یبوست نوزاد
سلام پسرم هفت ماهه ونیمش وقتی غذا میخوره مدفوعش سفت میشه خیلی اذیت میشه شیرم به تنهایی سیرش نمیکنه گشنه میشه گریه میکنه اگه غذابهش ندم لطفا راهنماییم کنید الان یه روزه مدفوع نکرده
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه
- دونه زدن دست وپا بعد دو روز تب
سلام،وقت به خیر،پسرم ۷ سالشه،بعد دو روز تب،الان کف دست وپا و بعضی قسمت های دیگه ی بدنش دونه های قرمز زده،چه دارویی باید بهش بدم؟واینکه تا چند روز واگیر داره؟،آخه مدرسه میره،بچه های دیگه هم نگیرن
- اسهال
سلام کودکم 17 ماهشه که 7 روزه اسهال خیلیرشدید دادره مانند تب سرد رنک وداخل اسهلسم خیلی که خط خطای سفید دیده میشه باید چه کار کنم به دکتر گفتم گفت اگر ادرار نکنه باید بستری شه اما ادرار کرد پودر کردی لاکتم براش نوشت اما جواب نمیده

