Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
- سلام دخترم ۸ سالشه با وزن ۲۴ سرما خوردگی گرفت دارو مصرف کرد هنوز دارو مصرف میکرد دچار گوش درد شد ۲ عدد شربتدفارمنتین ۶۴۳ مصرف کرد هنوز یک وعده داشت سردرد شدید گرفته با تب بالا بردمش دکتر امروز باز فارمتین داده دکتر گفت باید ۴ روز دیگه مصرف کند هر ۱۲ ساعت ۷ نیم سی سی باید چیکار کنمهنوز سرش درد میکند
- مدفوع روشن
سلام آقای دکتر تقریبا یک ماه پیش پسرم 2/5 ساله م اسهال شد و رنگ اسهال لیمویی روشن بود، یکروزه هم اسهالش برطرف شد علاقه شدیدی به ماست داره و هر روز سه پیاله پر ماست میخوره ،و معمولا با کته تو این یک ماه هر چند وقت یکبار مدفوعش روشن میشه و فرداش دوباره درست میشه هیچ مشکل دیگه ای هم نداره، البته رفلاکس داره که دارو میگیره ممکنه رنگ لیمویی مدفوعش از ژله، خربزه،و کلا مواد غذایی که میخوره باشه یا مشکل دیگه ای داره
- واکسنششماهگی
سلامواکسنششماهگیدخترمروزدمساعت۳صبحخیلیزیادبالااوردبخاطرچیبوده
- دختر ۵ ساله
دختر ۵ ساله دارم سندروم رت داره داروی تشنج بهش میدم رهاکین دیروز صبح خوب بود تا اخر شب داروشو دادم مثل هرشب خوابید ولی بیدار شد و شدید گریه میکرد هیچ وقت همچین کاری نمیکرده و خیلی ابریزش از دهان داره اینطوری نبوده بی حالم هست
- یبوست و کولیک در ۴۰ روزگی
سلام من پسرم یک ماهگیش تموم شد یبوست گرفت هفته ای دوبار شکمش کار میکنه فقط .الان دوماهشه.کولیک هم داره.چیکار کنم؟
- جوش صورت
سلام وقت بخیر پسر ۵ ساله دارم روی بینی اش حدود یکماهه جوش زده چرکی نیست ولی سفته میخوام بدونم چه پمادی بزنم که خوب بشه ؟
- زردی
سلام برای زردی نوزاد سه روزه چی خوبه
- یبوست
سلام.پسرم۳سالشع ۱ساله پیدرو لاکس میخوره .آیا وابستگی داره...لاکسی ژل میترسم بهش بدم وابسته شه روده هاش چکارکنم
- اطفال
سلام آقای دکتر پسر من ۶ سالشه امشب متوجه شدم ک ی کمی کف پاش و کف دستش زرد هست چکار کنم خیلی میترسم
- سلام نوزاد 2 ماهه دارم یکم سرفه میکرد بردم دکتر عمومی بهش شربت آموکسی سیلین 250 دادن هر 12 ساعت 2.5سی سی ایا زیاد نیس
- تشکر
سلام اقای دکتر. خواستم تشکر کنم بابت پاسخگویی های بی دریغ تون برای پرسش ها. به نوبه ی خودم تشکر میکنم و آرزوی موفقیت و سلامتی براتون دارم.
- شوره
سلام پسر دوماهم سرش شوره زده یا پوسته هستش نمیدونم چی کار کنم خوب بشه
- تغذیه نوزاد با جوانه گندم
پودر جوانه گندم چگونه به نوزاد ۱۰ ماهه بدهیم
- واکسن 18 ماهگی
سلام ببخشید عوارض واکسن 18 ماهگی که بثورات قرمز و خارش داره بعد از چند روز از بین میره؟؟
- زیاد دادن قطره آد به نوزاد دو ماهه
سلام امروز به اشتباهی ۲ سیسی و نیم به دخترم قطره آد دادم چکار کنم ؟
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- شیر
سلام اقای دکتر من دخترم ۲سالو نیشمه و شیرخشک میدم میخاستم دیکه قطع کنم و جایگزین شبا تو خواب ک شیر میخاد چی بدم هم سیرش نکه داره و هم خاصیت داره
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی جونیور
سلام برای نوزاد 4 ماهه جایگزین شیرخشک پپتی جونیور چه شیرخشکی توصیه می کنید که کاملا مشابه باشه ؟ مشکل نوزاد مشاهده نقاط ریز خون تو مدفوع ش بود پس از مصرف شیر مادر و شیرخشک نان که با تعویض به این شیرخشک مشکلش حل شد ممنون
- مولتی ویتامین
سلام نوزاد ۴ ماهه ما با وزن ۵ کیلو شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور مصرف می کند که در طول روز به سختی به ۷۵۰ سی سی شیر می خورد و اجبارا برای شیرین شدن شیر از مولتی ویتامین استفاده می کنیم که گاهی بیشتر از دوز تجویز شده دکتر بهش میدیم آیا اشکالی ندارد؟ یا راه جایگزینی برای خوشمزه شدن شیر وجود دارد؟

