Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کار نکردن شکم نوزاد سه ماهه و درست شیرنخوردن
پسرم سه ماهشه ۳ روزه مدفوع نکرده همش زور میزنه و گریه میکنه شیر هم درست نمیخوره دوتا میک میزنه و ول میکنه
- گوش دردکودک
سلام،پسرم چندروزبودسرفه میکرد،تقریباخلطی بود،۲بارم تب کرد،من ازداروخانه شربت ازیترومایسین۲۰۰گرفتم،متصدی داروخانه پرسیدچندکیلو،گفتم۲۴کیلو،گفت۵سی سی بده،نگفت روزای بعد ۲ونیم سی سی بده،حالا بعد۴روزخوردن بچه ام،گوش دردکرده،۶سالشم هست،چکاربایدبکنم،شربت روادامه بدم ،یااموکسی کلاو بایدبدم.؟
- وزن نوزاد
باسلام دخترم ۶ ماهش تموم شده، وزنش ۷/۵کیلو هست، وزن تولدش هم ۳/۴بود.لطفا راهنمایی کنین وزنش نرماله یا ن
- تب واکسن
سلام دکتر دخترم واکسن دو ماهگی شو زده با تب سنج دیجیتالی دمای بدنشو چک میکنم به چند برسه خطرناک هست و باید دکتر برسونمش ؟ مطبتون باز شده؟
- قطره اهن
سلام اقای دکتر پسر من یازده ماهشه و وزنش هم ۱۱ کیلو هست قطره اهن لیپوزوفر باید چقدر بدم بهش ؟ و ایا نیازه قطره مولتی ویتامین که مراکز بهداشت میدن رو هم بهش بدم
- سوسپانسیون پاراکید
سلام میزان مصرف پاذکید برای بچه دو ماهه حدودا پنج کیلویی چقدره لطفا به قطره یا با قطره چکان بگید میزان میلی لیتر روی بروشور رو سر در نمیارم به نظرم 1/250میلی لیتر یعنی یه قطره چکان پر و یکم بیشتر درسته؟زیاد نیس؟
- دندان در اوردن و اب خوردن
سلام اقای دکتر پسر من نزدیکای ۴ماهگی دندان در اورد ایا اشکالی ندارد و اینک الان ۴ماهو ۱۷روزس میتونم اب بدم
- مدفوع سیاه
سلام جناب آقای دکتر وقت شما به خیر. آقای دکتر پسرم یک سال و دو ماه دارد. تحت نظر شماست. امروز دوبار مدفوع کرد و رنگ مدفوعش سیاه بود. به مکمل آهنش که ربطی نداره چون از شش ماهگی قطره ی آدزوفر را میخورد و هیچ وقت رنگ مدفوعش سیاه نبوده. علت چیست آقای دکتر؟ شما چه دستوری میفرمایید؟ یک دنیا سپاس از جنابعالی
- مصرف قطره آهن
سلام خسته نباشید بخاطر36هفته ودو روز دنیا امدن نوازد دوقلو :الان دوماهگی هستن مصرف قطره آهن صلاح یانه
- آنفولانزا
سلام خسته نباشید دخترم سه سال وچهارماهشه آنفولانزا گرفته بود بردم پیش متخصص شربت نئوتادین وسالبوتامول داد ولی یه دکتر دیگه گفت این شربت رو نده پلارژین بگیر بده الان اینو بهش میدم لوزه هاش باد داره میخواستم ببینم بااین داروها خوب میشه باهم تداخل ندارن
- نفازولین برای کودک زیر دوسال
سلام آقای دکتر خسته نباشید.پسر من حدود پانزده ماهه هست.دم دمای صبح بینیش بدجور کیپ میشه.دکتر براش گفته خشکی بینی و نفازولین تجویز کرده اما تو بروشور قطره عوارض جانبی وحشتناکی راجع بهش نوشته و نوشته زیر دوازده سال تجویز توصیه نمیشه.ایا مصرف نفازولین تو این سن محازه؟ آخه نوشته اغما از جمله عوارضش هست و من میترسم استفاده کنم.
- سلام پسر من 1سال حدود 3 ماهه است میتونم از قرص همالیا مصرف کنم ؟
- درد سينه چپ و ورم
دختر خواهرم ٦سالشه درد سينه سمت چپ داره و كمي هم متورم شده
- برطرف شدن حساسیت
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم از ۵۰روزگی بعلت اسهال وگریه مداوم وباتوجه به جواب آزمایش آنالیز وکشت مدفوع تشخیص آلرژی داده شدوشیرخشکش تغییر کرد میخواستم بدونم توچند ماهگی آلرژی شیرخوار از بین میره؟؟؟؟؟ واینکه از کجا باید فهمید؟؟؟؟
- زردی نوزاد
سلام اقای دکتر من دخترم ۵۳روزش هست تو۶روزگی متوجه شدیم زردی داره بردیم دکتر یکم کمترشد دوباره تو۴۰روزگی بریم ۴۸ساعت زیردستگاه گذاشتیم بدش شده۴الان براش ضررر داره یانه؟الانم قطره بیلی ناستر براش خریدیم آیاباهمین رفع میشه یانه خیلی نگرانم
- حساسیت به شیر
با سلام دختر سه ماهه دارم که روده ها صد دارن و روزی هشت نه بار مدفوع موکوس دار دارد ازمایش انجام دادیم و بین 15 تا 20 عدد گلبول سفید دارد.نشانه حساسیت به شیر گاو هست؟
- آنفولانزا
سلام آقای دکتر پسرم ۳ساله است آنفولانزا گرفته آموکسی سیلین ۲۵۰ براش گرفتم وزنش ۱۵ کیلو هست چند سی سی بهش بدم بردم پیش متخصص خشک کننده نبود الان ۲۵۰ گرفتم
- سوزش پای نوزاد
سلام وقت بخیر چند روزه پای دخترم از پاژن تا نقد سوخته و ماتهب شده چندبار دکتر برود ک پمادهای مختلف زدم ولی خوب نشد لطفا شما بگین چیکار کنم
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
دخترم۶سالشه تقریبا ۲۰کیلو وزن داره تب داره دکتر گفت گلوش عفونت داره ازیتروکم ۲۰۰ بهش داده با دوز ۱۲ ساعت ۴سی سه روز ونصفی دارو مصرف کرده ولی سر ساعتی که اثر استامینوفن میره دوباره تبش شروع میشه .لطفا راهنمایی کنید
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام پسرم از ماه های اول صورتش دونه زد و توی مدفوعش رگه های خونی بود دکترش گفت ببلاک Ha بهش بدم الان ۶ماهشه با هر دردسری که بود از هر شهر یه دونه گیر میوردم تا گرسنه نمونه الان دیگه واقعا گیر نمیارم چطدر بفهمم خوب شده با جابگزینی هست برای اون شیرخشک؟بچم لب به هیچ فرنی یا سوپ ... نمیزنه

