Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد سه ماهه
سلام دخترم سه ماه و نیمه هست و الاک شش روزه مدفوع نکرده و شبا بهانه میگبره شیر خودمو میخوره و گاهی قطره پدی لاکت گاهی هم اب جوش و نبات میشه راهنماییم کنید ممنو
- نوزااد
سلام خسته نباشید پسر من ۳ ماه و ۲۰ روزه هستش بالا اوردنش قبلا روزی ۲،۳ بار بود کم ، و هر ۲،۳ ساعت شیرش و میخورد ، الان حدود ۱۰ روزی میشه ک هر وعده شیرش و از ۴،۵ ساعت میخوره هر کار میکنم ۲ ساعت ۳ ساعته نمیخوره ، بعد هر شیر چندبار بالا میاره خلطی و پنیری شکل ، شیر خشک آپتامیل از همون اول بهش میدادم کمکی و شیر خودمم میدم ، من همون ۱۰ روز پیش اینا میشد معده درد شدم ۲ بار قرص فاپوتیدین ۴۰ خوردم از اون روز اینجور شده ، امکان داره از قرصی ک من خوردم باشه؟؟چیکار میشه کرد
- شیرنخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد دختر ۳ ماهه دارم با وزن ۵۸۰۰ که از ابتدا شیرخشک نان ۱ میخورد الان ۱۰ روز میشهکه از شیر خوردن امتناع میکنه و تو خواب به زور ۹۰ سی سی میخوره کلا فاصله شیر خوردنش به ۵-۶ ساعت رسیده شیشه شیرش رو عوض کردم شیرش رو در درجات مختلف گرم و سرد بهش دادم حتی قند هم بعضی مواقع یه کوچولو انداختم تو شیرش فایده ای نداره میشه راهنمایی کنید مشکلی براش پیش نمیااد
- شيرخشك
سلام پسرم سه ماه و ده روزشه شير خشك گيگوز ميخوره گاهي أوقات پنيري بالا مياره و خيلي زيادتر ميخوره انگار سير نميشه وزنشم بيشتر نميشه ميشه عوض كنم شير خشكش و اول هم نأن ميخورد بهش نميساخت همش بالا مياورد چي بدم بهش الان
- كمك
سلام آقاي دكتر لطفا كمك كنيد دخترم كه فقط تو خواب شير ميخورد از ديروز تو خواب هم نميخورم دستش رو مياره انگشتش رو ميخوره و من پافشاري ميكنم بيدار ميشه و وكلافه ميشم ديگه نميخوابه هم.شير خشكم كه كلا بدش مياد پس چيكار كنم يك هفتس لعاب برنج رو شروع كردم دخترم ٥ ماهشه
- کم اشتهایی نوزاد 53روزه
سلام اقای دکتر پسر من یه هفتس اشتهاس به مرور کم و کمتر میشه این دو روز به زور شیر میخوره از دیشب تا الان فقط دو درجه خورده بردیمش پیش متخصص اطفال وزن و قدش رو گرفت گفت خوبه منم گفتم این وزن و قد خوب مال قبل بی اشتهاییه به وضوح دارم میبینم بچم داره ضعیف میشه پاسخ روشنی ندادن و دارویی تجویز نکردن نظر شما چیه
- چشمک زدن نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد من از ۲م اهگی یه حالت مثل تیک داره که همزمان یک چشمک و گوشه لبش و بالا میبره دلیلش چی هست هر روز این حرکت رو ازش میبینم الان ۳ ماهه هست
- گریه نکردن نوزاد
نوزاد در ۵روز اول ماه نهم متولد شده، ۳ روز در nicuبوده ، در بدو تولد گریه کرده ولی حالا که به خونه اومدیم اصلا گریه نمکند ؟ ایا این امر طبیعی است؟
- خلط با رگه خون در مدفوع نوزاد
با سلام كودك ما ٤٥ روزشه و داخل مدفوعش خلط با رگه خوني ديديم ضمنا هم شير مادر هم شيرخشك بهش ميديم تب نداره ولي شيرو بالا مياره مقداري اب دهانشم ميره ممنون ميشو راهنماييم كنيد
- ملاج نوزاد
سلام آقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید .من امروز نوزاد ۶ ماه ام را بخاطر خس خس سینه دکتر بردم .دکتر دست به ملاجش گذاشت گفت یه کم فاصله داره ببر برسی کن .خداروشکر بچه من سیر تکاملش و پله پله طی میکنه دکتر گفت در تخصص من نیست ببر دکتری که خودش آدرس رو داد.خیلی حالم بده توروخدا خطرناکه .
- شیر خوردن نوزاد
سلام نوزادم 25روزشه فقط زیر سینه آروم میشه ودرغیر اینصورت گریه میکنه من واقعا خسته شدم بهیچ کاری نمیرسم همش درحال شیر دادنم .طبیعیه؟
- گرفتگی بینی وگلودرد
باسلام دخترم دوماهشه وبینیش کیپ میشه وقتی خمیازه میکشه مشخصه گلودرد داره روزی یه بار یا دوبتر سرفه میکنه چشم چپش وقتی ازخواب پاشد چرک کرده بود موقع شیر خوردن ابتدا سخت میگیره وقتی تکونش میدم، سیر میخوره ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
- سلام نوزادم ۱۸ روزه هست شیر یا دارو بهش میدیم میچسبه حالت خفگی دست میده و تند تند نفس میکشه کمی هم بی حاله خواهش میکنم کمکم کنید مرسی
- سرفه نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من پانزده روزه بدنیا اومده الان همش خلط داره و سرفه شدید چند بارم بردیم دکتر اما هنوز خوب نشده راهنمایی میکنید لطفا
- عوارض دارو
با عرض سلام خدمت آقای دکتر ببخشید آقای دکتر یه سوال داشتم من چند وقتی است بدلیل دندان درد کپسول نوافن میخورم دختر سیزده ماهه ای دارم که چند وقتی است توی خواب وبیداری بیقرار است آیا این بیقراری تاثیر قرص است یا دلیل دیگری دارد ممنونم میشوم راهنمایی بفرمایید
- ختنه کردن نوزاد
سلام وقتتون بخير دکتر پسر من تازه ۴ماهگي اش تموم شد ولي متاسفانه به خاطر کرونا ختنه اش رو انجام نداديم الان نميدونيم چکار بکنيم روز به روز بزرگتر ميشه از اون طرف م بيماري کرونا هست. به نظر شما چه بايد بکنيم؟؟ ايا در اين شرايط ايا اين کار رو انجام بديم يانه؟خطري نداره؟ چند روز بعد واکسن ش انجام بديم؟ بعد کدوم روش رو پيشنهاد ميکنيد ؟؟؟ ممنون ميشم کامل راهنمايي کنيد.
- قد و وزن
سلام خدمت آقای دکتر نوزاد هشت ماهه ای دارم وزن تولد ۳۴۰۰و قدتولد ۵۰ ودور سر هنگام تولد ۳۵ بوده الان که هشت ماهش تموم شده وزن ۷۹۰۰قد ۷۱ودورسر ۴۳میباشد آیا رشد نوزاد من مناسب هستش یا خیر ؟نوزاد من خیلی کم شیر میخوره و خیلی کم اشتها میباشد ازتون ممنون میشم بفرمایین از چه مولتی ویتامین و قطره آهنی استفاده کنم
- آلرژی
باسلام وخسته نباشیدببخشیدتست آلرژی برای نوزادچگونهذهست ودرچندماهگی بایدانجام بشه بعدنوزادی که رفلاکس داره میتونه ازچهارماهگی غذای کمکی شروع کنه ممنون
- افتادن از رو مبل
بچه ۵ ماهه از روی مبل رو فرش افتاد ارتفاع تقریبی ۵۰ یا ۶۰ سانتی متر
- حساسیت داروئی
قطره مولتی به غذای دخترم اضافه شده خیلی لکه های قرمز داره حساسبته؟ چکار کنم

