Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- غذای کمکی
آیانوزادرفلاکسی رامیتوان از۴ماهگی غذاخور کرد
- سرماخوردگی نوزاد
سلام آقای دکتر . برای نوزاد دوماه و پنج روزه که علائم سرماخوردگی (بی قراری و تغییر صدا )دارد باید چه کاری انجام داد؟
- نوزادشیرخوار
باسلام وقت بخیر،نوزادهفت ماهه است مشکلی هم نداردسه ماهی هست که روی زبانش مایل به سبز بده میشودایامشکل براثرشیرخوردن هست یاواقعامشکل جدی هست ازراهنمایتان سپاسگذاریم
- رفلاکس
سلام پسر هفت ماهه ام خیلی خیلی بیقراری میکنه ب خودش میپیچه شیر نمیخوره مگر اینکه خواب باشه یا اینکه چن ساعت از شیر نخوردن گذشته باشه اونوقت میخوره حین شیر خوردن شکمش صدا میده و سینه رو رها میکنه اشتها برای غذا خوردن نداره سرش رو ب عقب میبره حالت ترش کردن داره استفراغ نداره شبها تا صب چند بار بیدار میشه و بشدت گریه میکنه آزمایش ادرار سونوگرافی از کلیه عکس از قلب همه رو انجام دادیم مشکلی نداشته میگن رفلاکس داره رانیتیدین آمپرازول پدی لاکت استفاده کرده اثری نداشت داروهای کولیک هم کولیف استفاده کرده اثری نداره هرروز هم داره بد تر میشه وزن حین تولد 2و900بود الان7و950هستش شش ماهگی 7و750بود ایا کمبود وزن داره بنظر شما چ مشکلی داره و داروههای رفلاکس چی بهش بدیم ممنون
- اطفال
باسلام خسته نباشید پسرمن ۵۲ روزس وزن موقع تولدش ۳۴۰۰ و وزن ۴۰ روزگیش۴۶۰۰ بود و قدش۵۷ متاسفانه من از روز اول هیچی شیر نداشتم قطره ب زور و فشار در میامد پسرم شبا خیلی بی تابی میکرد مجبور شدم با قاشق شیر خشک رو براش شروع کنم و دیگه کم کم براش شیشه رو شروع کردم ک خوشبختانه هنوز سینمم میگیره با اینکه مدام من زیر سینم دارمش تا مک بزنه و تقریبا هر دو تا سه ساعت هم بهش یک شیشه ۹۰ سی سی میدم هنوز شیر نکردم یک شب تا صب ک بهش از سینم ندادم صب دوشیدم به زور ۳۰ سی سی شد خیلی شیرم کمه و پسرم وقتی میبنه شیر نمیاد گریه میکنه و همش سینه رو از دهنش میکشه بیرون میترسم دیگه کم کم از سینم بیفته و کلا شیرخشکی بشه لطفا راهنماییم کنید راهی هست تا شیرم زیاد بشه؟ روزی یک لیتر شیر میخورم مایعات زیاد میخورم از دم کرده های گیاهی بگیر تاقرص متوکلوپرامید، پودر شیرافزا و قطره قرصش و... اما بعد یک ماه و نیم تاثیری ندیدم و سوال دیگه اینکه با اینکه پسرم روزیه ۷یا۸ بار شیشه میخوره در کنارش سینمم میدم بهش اما خیلی لاغر و ضعیفه مرکز بهداشت هم گفتن کاهش وزن داره چه کنم بچم رشدش خوب بشه؟ ممنون از لطفتون
- خواب نوزاد
با سلام دختر ۶ ماهه ام موقع خواب چه روز باشه چه شب خیلی گریه میکنه.لطفا کمک کنین
- رفلاکس معده و بی اشتهایی
نوزاد ۴ماه و ۹ روزش هست که رفلاکس داره و خیلی بی اشتها هست .دکتر شربت پنتو پازولینی داد ک استفراغش کمتر شده ولی بازم اشتها کمه. شما چه داروی اشتها آور و تقویتی پیشنهاد میکنید
- سلام خسته نباشید یک پسر 4 ماهه دارم که وقتی بغلش میکنم یا رو دو تا پاش که در حد یک دقیقه نگه میدارم کبود میشه ولی زمانی که زمین میزارمش به حالت عادی بر میگرده ممنون میشم جواب بدین؟
سلام خسته نباشید یه پسر 4 ماهه دارم که وقتی بغلش میکنم یا رو دو تا پاش که در حد یک دقیقه نگه میدارم کبود میشه ولی زمانی که زمین میزارمش به حالت عادی بر میگرده ممنون میشم جواب بدین؟
- وزن نوزاد
باسلام دخترم ۶ ماهش تموم شده، وزنش ۷/۵کیلو هست، وزن تولدش هم ۳/۴بود.لطفا راهنمایی کنین وزنش نرماله یا ن
- قطره آد
دخترم ۴ ماهش تمومه قطره اد را ادامه بدم یا مولتی ویتامین بدم یا هردو را باهم میشه بدم
- دخترم ده ماهشه امروزسه روزه متفوع نداشته وفقط ازشیرخودم میخوره باروغن زیتون شکمشوماساژدادم اماهنوز……
- تلوزیون نگاه کردن شیرخوار
سلام اقای دکتر پسر من ۴ ماهو نیمشه خیلی علاقه به تلوزیون داره بزارمش جلو تلوزیون یک ساعت هم باشه قشنگ با دقت نگاه میکنه برای خودش، میخواستم بدونم ایرادی نداره ممکنه برای چشاش ضرر داشته باشه و ضعیف بشه؟ دیگه نزارمش جلو تلوزیون،؟؟؟؟
- وزن نوزاد ۶ ماهه
با سلام دخترم ۶ ماهش رو تموم کرده.وزن تولدش ۳/۴۰۰بود الان هم ۷/۵۰۰هس ایا وزنش خوبه.
- پرش دست وپانوزاددر خواب و بیراری و
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهو ۲۰ روزش پرش دستو پا در خواب داره طبیعی تا کی این جوری
- مدفوع نوزاد
باسلام اقای دکتر پسر من دوماهشه وزنش ۵۷۰۰ هست پسرم روزی سه چهار بار مدفوع میکنه هر چی شیر بیشتر بدم بیشتر هم مدفوع میکنه اصلا هیچی بهش نمیچسبه وزنش هم کمه هرکار میکنم تپل نمیشه چیکارش کنم اقای دکتر؟ وزن موقع تولدش۳۴۰۰ بود و اینکه شیرخشک میخوره به همراه شیرخودم
- آب بینی غلیظ
سلام دکتر بسیار متشکرم که به سوالم جواب میدید ،پسرم 6ماهه هست تبش برطرف شده فقط چند ساعت یکبار مخاط بینیش کمی غلیظ تر شده چه دارویی بدم ،قبلا ۴روز سیتیریزن داده بودم،لطفا راهنمایی کنید متشکرم ،درپناه حق پیروز باشی
- چسبیدگی الت تناسلی
باسلام اقای دکتر پسر من ۲۰روزگی ختنه شده الان دوماهس تا الان دقت نکرده بودم قسمت بالای الت تناسلیش جایی ک برش خورده به خط دور کلاهکش چسبیده ب طور کامل نیست فقط یه تیکش چسبیده خیلی نگران شدم ممکنه مشکلی داشته باشه دوباره ختنه بشه؟ ممنون از لطفتون
- ایستادن نوزاد
سلام دخترم رتو پنج ماه از سه ماهگی همش سر پا اایستاده نگرانم مشکلی براش پیش بیاد اخه میگن نباید سرپا باشه
- رفلاکس
سلام .ببخشید اقای دکتر دختر من پنج ماه ونیم دارد .با وزن 6300 وزن تولد 2900 . هنوز غذای کمکی را برایش شروع نکرده ام فقط دوسه بار کمی نرم شده سیب درختی به او داده ام .الان چند روزیست که بعد از خوردن شیر رفلاکس دارد . چکارش کنم ؟؟ایا قطره ی کولیف یا گرمیچر تاثیری دارد بهش بدهم ؟؟

