Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوال
بچم غذاخوب میخوره ولی لاغره
- پشت گوش
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم دو سال و دو ماه دارد و پزشکش شما میباشید. آقای دکتر اکثر مواقع پشت گوش پسرم پوسته پوسته هست و خشک. که به راحتی هم این پوست ها کنده نمیشن. لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس از شما
- جواب ازمایش
پسرم یک سالشه جواب AST SGoT که مربوط به کبد است بالا هست ۳۹ هستش دوتا بالاس ایا خطرناکه و اینکه چرا انزیم کبدیش بالا هست
- یبوست کودک ۱۱ ماهه
سلام پسرم اا ماهشه الان یهفته ۱۰ روزه یبوست داره یعنی روزی سه یا چهار بار مدفوع دفع میکنه به مقدار کم و با گریه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- مریضی دخترم
سلام دخترم دو روز هر چه غذا میخوره بالا میاره الانم خیلی استفراغ کرد فقط آب میخوره سرفه زیادی هم میکنه همیشه هم میگه سرم درد میکنه بیشتر موقع که از خواب بیدار میشه نمی دونم چکار کنم براشم ستی اسکن نوشتن نمیزاره ازش بگیریم
- فتق کودک
باسلام خدمت آقای دکترخسته نباشیدخداقوت سپاس ازشمابزرگواربابت خدماتی که دراختیارماگذاشتید. کودکم ازوقتی که به دنیااومدیک ضایعه گوشتی سفت و قرمزرنگ ازداخل نافش زده بودبیرون بردمش دکترگفتن تایکسالگی خوب میشه صبرکن. الان یکسال ونیم داره هنوزخوب نشده بایدچکارکنم ؟آیابرایش خطردارد؟آیافتق است؟ لطفا کمک وراهنماییم کنید...ممنونم
- گرانالوم نافی
سلام پسرم بعدافتادن ناف یه تکه قرمز رنگ داخل نافش مونده ازنمک استفاده کردم نافش بانیترات نقره سوزوندن ازپماد هیدروکورتیزون استفاده کردم ولی هیچ کدوم جواب ندادن یکم مایع بدبو ازنافش بیرون میاد نمیدونم چکارکنم
- قطره روتفلور
سلام آقای دکتر برای یبوست بچه ۷ماهه قطره روتفلور موثره؟ چقدر باید بخوره؟ و اینکه شیاف گلیسیرین میشه استفاده کرد؟ ببخشید مقالات وبسایت کجاست من پیدا نمیکنم
- …
سلام مقدار سفیکسیم ۱۰۰برای کودک ۱۹ماهه ک ۱۲کیلو وزن دارد چقدر است؟ باتشکر
- حساسیت
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم دو سال و یک ماه دارد . تحت نظر شماست. برای اولین بار کمی پیتزا خورد و شکمش لکه های برجسته ی قرمز خارش دار زد. شبیه کهیر هست. شما چه شربتی پیشنهاد میکنید. متشکرم
- سرماخوردگی
سلام. شربت سرماخوردگی برای کودک دوسال و نیم با وزن ۱۲ کیلو، هر چند ساعت و چه مقدار بدیم؟
- کندی رشد در کودک
سلام دخترم هشت سالشه.نسبت به همسالانش خیلی نحیف و لاغر هست.خیلی کم اشتهاست.قدش تقریبا ۵الی ده سانت کوتاه تره از همسالانش.وزنش۲۲kg خیلی نگرانم چه آزمایشاتی رو پیشنهاد میدید انجام بدیم؟
- دل درد بچه ها
سلام دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم دو سال و یازده ماهشه بعضی وقتا میگه دلم درد میکنه صبحها هم که از خواب بیدار میشه دهنش بو میده کوچیک که بود عسل زیاد میخورد به نظر شما ضرر نداره واسه دستگاه گوارشش؟ربطی به عسل ندارم دل درد؟استرس دارم
- عفونت کودک
سلام خسته نباشید بچه پنج سالونیمه دارم که بینیش به شدت عفوونت کرده الان که خواب هست دوتا سوراخ بینیش چرک سبز بیرون اومده وبینیش کاملا بسته شده دکتر بردم شربت سفکسیم داده آیا همین شربت کافیه بدم یادوباره ببرم دکتردرمان اورژانسی لازم دارد چکاربایدبکنیم باتشکر
- عوارض قرص فنوباربیتال
سلام دخترم ۱۵ماهه هست ۲ماه پیش دکتر مغز اعصاب قرص فنوباربیتال ۱۵داد گفت دوماه نصف شبا بخوره ولی من اصلا متوجه نشدم که اهن هم نباید داد شب اهن فرامکس پودر الان دوهفته هست دخترم اسهال داره استفراخ داره الان فهمیدم عوارض داده خیلی میترسم الان. باید قرص چیزی بخوره یا خوب میشه من شربت ازیروترومایسین وکرتیماکسازول هم دادم سرماخوردگی هم داشت گلوش چرک کرده بود میشه راهنمایی کنید ممنون حالم خیلی بده
- تب وزدن دانه های ریز در بدن کودک ۳ساله
سلام.پسرم دوسال و 11 ماهشه.روی شکم وپشت دونه زده.تقریبا زیاد.روی دست وپا وصورت کم دونه زده در حد یکی دوتا
- مقدار قطره آهن و ویتامین
با سلام و خسته نباشید آقا دکتر دخترم دو سالش کامل شده می خواستم بدونم بعد دو سال قطره آهن و ویتامین بهش بدم.،و به چه مقدار باید باشه. با تشکر از شما
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی
سلام ارز ادب ببخشید اقای دکتر ی سوالی دارم ، پسرم ۱ سال و ۶ ماه و ۱۹ روزشه وقته واکسن ۱۸ ماهگیشه و امشب تب کرده و من نمیدونم ک سرماخورده یا بخاطر دندون دراوردنه، میخواستم بدونم میتونم صب ک شد ببرم واکسن بزنه یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید 🙏🙏🙏
- صدا
سلام دخترم یکسال س ماهشه سرماخورده چرکخشکن میدم ولی صداش گرفته چ داروی بدم خوبه واس گرفتگی صدا؟؟؟

