Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش
سلام دخترم کنار سینه ش جوش سفید رنگ از اول تولدش داره علتش چیه
- سوختگی دور دهانه رحم نوزاد دختر
سلام دختر من ۱۳ ماهه است دو روز تب کرد و بعد از تب دور دهانه رحمش کلا حالت سوختگی شدید زده
- عفونت
هندوانه برای زیر یک سال عفونت آور است؟
- رفلاکس پنهان
باسلام نوزادی 2ماهه دارم که رفلاکس پنهان داره دکتربردم اس امپرازول داده امارفلاکسش شدیدترشده والان به خاطرکرونانمیتونم دکترببرم چه دارویی پیشنهادمیکنید؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشیددکترپسرم 4ماهشه چندروزه سرماخورده خیلی سرفه میکنه وهمش میخوادبالابیاره چه دارویی بهش بدم؟
- تب و لرز نوزاد
با سلام ببخشین نوزاد ۳ و نیم ماهه ای دارم که تب و سرفه داشتن که هردوش با دارو قطع شده بودن دیروز باز بدن و سرش گرم بود گریه و بی قراری میکرد با تب سنج دیجیتالی تبشو گرفتم ۳۶.۷ بود تو بغلم گرفتم یلحظه در حد یکی دوثانیه سر و بدنش لرزید ولی هوشیار بود خیلی ترسیدم آیا مشکل خاصی هس؟آیا تب داشته و اون لرز بخاطر چی بوده؟تب و لرز کرده؟خیلی نگرانم.تا شب همش گریه و بی قراری میکرد و نمیخوابید.از شیاف و استامینوفن استفاده کردم و پاشویش کردم.هفته دیگه برا آزماش ادرار دکتر وقت دادن میبرم.اون لرزه نگرانم کرده که چی بوده؟آیا ۳۶.۷ تب محسوب میشه؟ ممنونم آقای دکتر
- تاریخ انقضااستامینوفن
سلام وخسته نباشیداستامینوفن گرفتم براپسرم 4ماهشه،روجلدقطره استامینوفن نوشته شده سال2022.11یعنی چی امکان دارد بعدازیکماه استفاده بشه
- کبودی
سلام ببخشید دخترم گاهی اوقات انگار داره زور میزنه و تو اون مواقع دست و پاش و سرش انگار کبود میشه. ب نظرتون علت چیه؟ خیلی نگرانم. خیلی
- علت زور زدن باد معده نوزاد یک ماهه
سلام علت زور زدن کش قوس کشیدن نوزاد یک ماهه چیست
- کارنکردن شکم نوزاد
باسلام بچه شش روزه هست که شیرمادرمیخوره ولابه لاشیرخشک نان میخوره والان چهار روزه که شکمش کار نمیکنه به نظرشماچه کنیم
- کودک
سلام خدمت آقای دکتر پسرم در سن 36هفته اورژانسی بدلیل مسمومیت باردا ری دنیاامدو هشت روز بستری بودبخاطرریه نارس الان ده ماه وبیست روزه است میشینه وحالت چهادست وپامیمونه امادرنهایت سینه خیز میره واز پله بالا میره دست ازمبل میگیذه بلندمیسه وچندتا گام بر میداره اماخودش مستقل نمیتونه بمونه بچه باهوشیه توپ بازی میکنه دست میزنه میرقصه دد ببه میگه به اسمش واکنش میده واسم اعضای خانوادم میگم بهشون نگاه میکنه آیااینکه نمیتونه مستقل وایسه جای نگرانی داره
- فرني
باسلام دخترم تازه وارد ٥ماهگي شده وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٧٠٠ يك هفته ميشه فرني برنج درست ميكنم ميخوره چه چيزي ميتونم قاطي فرني كنم كه بخوره و خوشمزه بشه دخترم هم رفلاكس داره هم الرژي فرني خرما ميتونم درست كنم بخوره؟آرد برنج رو با خرما آسياب كنم؟
- اموکسی سیلین به بچه ۱ماه و ۶روز
سلام پسر۱ماه و۶روزم گلوش خلط داره بینیش کپه دسترسی به دکتر ندارم تافردا میتونم از شربت اموکسی سیلین ۲۵۰ استفاده کنم درحد ۵قطره بهش بدم
- ریفلاکس
سلام دکترتوروخداکمکم کنیدبایه شوهرزورگوگرفتارم نمیذاره بچه روببرم دکترریفلاکس اذیتش میکنه یبارباچقدالتماس بردمش دکتربراش قرص اس امپرازول۲۰صبحهانصف نوشته که اونم نخورده بالامیاره چکارکنم خس خس سینه خیلی داره خیلی دلم میسوزه خدااجرتون بده خیرببینیدکمکم کنیدیه قطره ای چیزی معرفی کنیدپسرم تو۸ ماهگیه ۸کیلووزنشه ممنون میشمودعاتون میکنم
- نوازاد یک ساله
نوارادم یک سالشه ازشب تا صبح شیر میخوره ولی وقتی بیسکویت مادر میدیم نمیخوره چرا
- سلام اقای دکتر
نوزاد یک ماه دارم سرفه زیاد میکنه سرفه هاشم خلطیه میشه دارو بهش بدم
- سلام آقای دکتر من نوزادم دوماه هستش و شکمشکار نمیکنه چه داردی بهش بدم
- کهیر مادر شیرده
با سلام.احتراما به عرض می رساند همسر بنده در اثر خوردن گرمیجات از جمله موز،رازیانه،قاووت برای افزایش شیردهی نوزاد ۷۵ روزه دخترمون، دچار کهیر و خارش در بدن شده است. لطفا داروی مناسب جهت رفع مشکل با توجه به شیردهی مادر را اعلام بفرمایید.با سپاس فراوان
- واکسن ۵ گانه در شرایط کرونا
سلام وخسته نباشید خدمت دکتر.
خواستم بپرسم نوزاد شش ماهه دارم باید واکسن پنج گانه بزنم با این شرایط کرونا باید چکار کنم. میترسم به درمانگاهها و بیمارستانها مراجعه کنم.
راهنمایی کنید ممنون میشم.
- با سلام نوزاد من سه ماهشه هنگامی که کف پاسو به رمین یا جای سفت میذارم پاش میلرزه وقتی بلند میکنم قزع میشه علتش چی میتونه باشه

