Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف دگزامتازون
- ببخشید آقای دکتر پسر من یک مدتیه تب میکنه همراه با تب ایهام زرد اابکی همراه با بلغمی میشه
میخواستم ببینم سفکسیم چند بدم ب بچه پنج ماهو دو هفتم ک تب میکنه
- این شربت نیاز نداره با آبجوش قاطی شه
- کلینیک گیل
سلام پسرم پیش شما پرونده برای معاینه روتین داره حدود ۱۵ روز پیش از شما سوال پرسیدم چون شما مطب نبودین گفتین بعد۱۳ میاین پسرم دوسال و نه ماهشه و وزنش ۱۴ کیلو هست دل درد داشت چون خیلی میپره شما دی سیکلومین یک سی سی هر ۱۲ ساعت ودایمتیکون ده قطره تجویز کردین ولی پسرم بازم دل درد داشت مجبور شدم بردم کلینیک گیل بهش دیفن هیدرامین داده ۲ ونیم سی سی هر ۶ ساعت وشربت گل گریپ داده گفتن چون تب نداره ازمایش لازم نیست حالا هر چند ساعت پبچ داره چیکار کنم تا شما مطب تشریف بیارین؟؟ مرسی
- کودک ۷ ماهه
سلام آقای دکتر وقت بخیر به کودک ۷ ماهه که رفلاکس داره میتونم آب قلم بدم چون قلم گاو هست میپرسم؟هم اینکه میشه یه قطره مولتی ویتامین خوب بهم معرفی کنید
- سرماخوردگی
پسرم چند روزه سرفه میکنه مخصوصا صبح ها و خیلی خفیف ابریزش بینی دارع چه دارویی میتونم بهش بدم برای درمان سرفه
- سلام و عرض ادب یه پسر 1.5 ساله دارم که تب کرده و قطره استامینوفن سوسپانسیون اگه اشتباه نکنم هر 4 ساعت میدم فقط میخواستگ بدونم تا چند روز باید قطره را بدم و اینکه آنفولانزا برای بچه ها چه علایمی دیگه ای داره. مایهات هم زیاد بهش میدم
- نوزاد دختر
سلام نوزاد دختر 3 ماهه دارم بوی ادرارش عوض شده امروز که مادرش پوشکشو عوص کرد متوجه یک چیزی سفید مثل عفونت شده
- خط واژن
با سلام دخترم ۷ سالشه خط واژنش بستس خیلی زیاد نیست در کودکی به راحتی باز شد اما الان دوباره بستس ایا پماد الان بزنم جواب میده چه پمادی بزنم
- کم اشتهایی
سلام کودک یکسال وهشت ماهه دارم یک هفته ای هست اصلا غذا نمیخوره مولتی ویتامین هم میدم اما اصلا هیچی خیلی نگرانشم وزنش ده کیلو قدشم 80 البته فکر کنم وزنش کم شده باشه
- الت کودک
سلام .اقای دکتر .پسرم دو سالشه .چند روزه یباره التش رو میگیره میگه سفت شده فشارش میده که درتش کنه وقتی میبینم سفت و بزرگ شده مشکلی هس؟
- وزن
سلام خسته نباشیدکدوک من یک سال و۲ماه هست ۱۲ماهگی درمانگاه بردم۷کیلوپنصدبودالان نبردم برای وزن همه بهم میگم وزن دخترم کمه به نظرتون وزنش کمه بایدبه غذاهایی بدم شیرخشک هم نمیدم وزن اگه کمه بالابره ممنون میشم راهنمایی ام کنین
- سرلاک
سلام آقای دکتر پسر من نزدیک 6 ماهشه براش سرلاک برنج تجویز کرده بودین اینو که میخوره یبوست گرفته ادامه بدم دادنش رو یا چیز دیگه بهش بدم
- مغز
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم آیا میتونیم بادام آسیاب شده را مخلوط با موز به کودک یکساله بدهیم و اینکه آیا نگهداری بادام آسیاب شده در یخچال موجب خراب شدنش نمیشود؟
- تب کودک یکساله
سلام ببخشید آقای دکتر بچم دو روزه تب داره فقط با شیاف میاد پایین تبش دکتر شربت اموکسی کلاو ۱۲۵ داده آیا شربت سفیکسم بهتر نیست ؟
- ریزش مو
نوزاد چهار ماه و بیست روز دارد فقط روی بالشت میخوابانم روی بالش مو است آیا ریزش مو در این سن عادی است
- تغذیه
سلام وقت بخیر ایا برای بچه های زیر دو سال . خوردن خاویار توصیه میشود؟ ممنون
- مصرف اضافی دارو برای کودک
سلام آقای دکتر به جای 5 سی سی کتو تفین به کودک 3.5 سال میزان 12 سی سی دادیم آیا مشکلی ممکنه داشته باشه؟
- سرماخوردگی نوزادان
- oشیرخشک
سلام اقای دکتر ب نوزادم ک دوازده ماهشه گفتید شیرخشک سه بگیرم الان داره دو میخوره وزن تولد 3200ولی الان کمبود وزن داره وزنش7900هسش با این وجود شیرخشک دو باید بدهم یا سه؟

