Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت اشتها آور
دخترم ۸ماهشه .وزن زمان تولدش ۳۳۰۰وحالا ۷۷۰۰ وزنشه .خیلی کم اشتهاست.میتونم بهش زینک سولفات بدم ؟چه مقدار زینک سولفات روزانه بهش بدم؟
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
آزیترومایسین۲۰۰برای کودک ۹کیلویی یکساله چندسی سی باید داده بشه
- قطره کورتونی چشم
سلام.شرمنده آقای دکتر بابت همه مزاحمتها.اقای دکتر سوال پرسیده بودم راجع به قطره سیپروفلوکساسین فرموده بودین موردی ندارد.دمتر برای آلرژی کودک قطره فلوکورت رو تجویز کردن که قطره کورتونی هست و من مرددم برای استفاده.بچه من یکساله هست.ممنون از لطف شما.
- جواب ازمایش
سلام آقای دکتر لطفاً جواب این آزمایش روبهم بگید وچ داروی استفاده شود خیلی ممنونw.B.c.14.5 تیرویید6.74 R.D.w.cv17.1 جواب آزمایش کودک 4ساله
- جمع شدن آب دهان در خواب
سلام. پسر ٣ سال و ده ماهه مدتيه هنگام خواب آب در دهانش جمع ميشه جوري كه شروع ميكنه پشت سر هم قورت دادن . قبلا زياد رفلاكس داشت اينم فكر كردم از رفلاكسه يه دوره امپرازول دادم بهش ولي مشكلش حل نشد
- سرفه
سلام وقت بخیر بچم ۱۵ کیلو داره ۴ سالشه . لوزه هم داره چندروز پیش سرماخورده امروز پنجمین روزه سرفه های خلطیش شروع شده معمولا همیشه همینطور میشه بخاطر لوزه . شربت برم هگزین و هاتی تیم و سیتریزین میدم . بنظرتون شربت آموکسی کلاو هم شروع کنم؟
- شربت چرک خشک کن سفکسیم
سلام خسته نباشید ببخشید پسرم 7سالشه ازکوچیکی ازشربت چرک خشک کن بدش میومدتامیخوادبخوره میاره بالاآیاراهی هست بتونم شربتوبهش بدم که طعمش احساس نشه یاچیزی جایگزینش کنم. ممنون میشم جوابموبدین
- سلام آقای دکتر دخترم یک ساله ۵ماهه هست وزن ۱۱کیلو وقد ۷۸آیا کم وزن نیست
- سرماخوردگی
وقت بخیر دخترم ۲ونیم سالشه ب شدت سینش خس خس میکنه و سرفه خشک خروسی داره همین چیکارکنم؟
- سرماخوردگی
سلام وقتتون بخیر حل کردن قرص سفکسیم در یک قاشق اب مشکلی پیش نمیاره چون پسر من 5 سالش و نمیتونه قرص بخوره
- چشم
- فرزندم چهارونیم ساله است وتب مختصری داشته،تبش قطع شده ولی احتناق بینی دارد
چه دارویی استفاده کنم؟
- قرص
سلام دخترم ۳ سالشه میخاستم بدونم میتونه قرص جوشان بخوره
- تب. سرفه خشک
پسرم 13 ماهشه تب میکنحالا سرش نمیدونم مال گوش هست تب ازمایش گرفتم میگن عفونت و کم خونی دارن
- تب
سلام دخترم سه سالشه سه روزه تب کرده دستوپاش سرده بالاتنه داغ دهنشم خشک میشه دکتربردیم شربت ایپورفن وسفکسیم داده ولی فایده نداره چیکارکنم
- آ اس آ به جای استامینوفن
با سلام
من پسری ۷ ساله دارم دو روز پیش تب کرد و چون استامینوفن توی خونه نبود بهش آ اس آ دادم فقط یکبار عصر هم که بردنش دکتر گفت آنفلوآنزای فصلی است. حالا من نگرانم که قرص آسپرین هستم که خودسرانه بهش دادم چون توی سایت خوندم نوشته بود باعث سندرم ری میشه الان خیلی ترسیدم و نگرانم
خواهش میکنم راهنمایی کنید
ممنون
- کم ادراری
سلام .اقای دکتر پسر 22 ماه دارم هوا که گرم شده در شبانه روز سه الی 4 بار بیشتر ادرار نمیکنه مشکلی هس؟ممنون
- آدزوفر
سلام آقای دکتر. پسر 18ماهه دارم که اشتهاش کم بود دکتر گفتن بجای قطره آهن لیپوزوفر ، آدزوفر بخوره که زینک هم داره میخوام بدونم میشه هفته ای دوبار شربت زینک هم سه سی سی بخوره یانه؟
- اسهال
سلام پسرم ۹ماهشه نزدیک ۱۰روزه اسهاله روزی ۳ تا۴بار مدفوع داره..دکتر بردم شربت زینکوسولفات.ومینوفلور واسیدفولیک باساشه خوراکی داده...بهتر نشده میترسم آب بدنش کم شه چی کار کنم
- تب کودک دوساله بدون هیچ علایمی
سلام ببخشید کودک دوساله دارم از پریروز عصر تب داره ،ایقدر شدید هست که به سه ساعت نمیرسه بیشتر زیر بغل پسرش داغ میشه،،لطفا راهنمایی ام کنید

