Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت ویتاگلوبین
با سلام. دختری چهارساله دارم که کم اشتها و ضعیفه. بدون تجویز پزشک شربت ویتا گلوبین و شربت کلسی کیر میدم بهش.دخترم کم خونی و فقر اهن نداره.ممکنه مصرف این دو تا شربت براش مضر باشه.ممنون از راهنماییتون.
- دل درد
سلام خسته نباشید دخترم شکمش کارنمیکنه
- نیش پشه
سلام خسته نباشید، یه بچه شش ماهه دارم که پشه نیشش زده قرمز شده جای نیشش ، چه پمادی بگیرم آقای دکتر ، ممنون
- باسلام دخترم عفونت گوش گرفته باید چکار بکنم با تشکر
- گریه نوزادسه ونیم ماهه
سلام آقای دکتردخترم سه ماهونیمشه همش گریه میکنهبایدفقط بگیرمش بغلم راه برم تاآروم شه اگه مکس کنم یابزارمش زمین جیغ میزنه وگریه میکنه به نظرتون مریضن؟
- دستگاه بخور
بایادخدا با سلام و احترام.چند روز قبل شرح حالی از دختر ۳ ماه خودم به شما دادم و شما دستگاه بخور تجویز کردین.اقای دکتر،دستگاه بخور گرم باشه یا سرد و اینکه چند دقیقه بخار بدیم؟بخار را مستقیم بزنیم به صورت؟ باتشکر
- دل درد نوزاد
سلام وقت بخیر، دکتر میخواستم بپرسم که حین شیر دادن به نوزاد امکان داره غذا یا آب بخورم؟ چون شنیدم که این کار باعث دل درد نوزاد میشه. آیا صحت داره یا خیر؟
- تغذیه
باسلام..دخترم هشت ماه و چهارده روزشه وزنش هفت کیلووسیصد گرمه وقتی بدنیا اومد سه کیلونیم بود ..بنظرتون وزنش کمه؟دندونم درنیاورده
- شیردهی
سلام. نوزاد یک ماهه دارم وقتی ک خواب هست گاهی ۵تا ۷ ساعت برای خوردن شیر بیدار نمیشه .ایا خودم بیدرش کنن و شیر بدم؟
- برآمدگی سینه نوازد دختر
سلام وقت بخیر نوزاد دختر پنج روزه ای دارم که سینه اش برآمدگی داره آیا لازم هست کار ی انجام شود یا برطرف میشود ماساژ دادن آیا تحریکش میکنه
- سلام بچه م موقع تول. دچار اسیفکسی شد ده دقیقه طول کشید همه ی ازمایسهاش نورمال بود ام ارا گرفتیم نورمال بود الان خیلی نگرانم ممکنه مشکلی واسش پیش بیاد
- سلام خیلی خس خس شدید داره کودک 1.5 ساله بطوری که شب نمیتونه بخوابه بیشتر آبریز داره تا چرک ولی دکتر بردمش میگه سینگ لار بده چرک خشک کن نداده موندم اگه الان ببینه شاید سفالکسینم بده الان یه پودر پلمپ از نوزادیش دارم بدم سه روز بش همزمان با داروهای قبلیش
- آبریزش بینی نوزاد 4
درود دکتر دختر من 4ماهشه. از دیشب متوجه آبریزش بینیش شدم گویا سرما خورده چه دارویی بهش بدم خوب شه
- سلام خسته نباشید نوزاد دخترم ۵۵ روزش هست بهش بی بی کر دادم همش اسهال میکنه چیکار کنم
سلام خسته نباشید نوزادم ۵۵ روزش هست قطره بی بی کر دادم برای کولیکش همش اسهال میکنه چیکار کنم
- شیر
سلام.آقای دکتر پسرم ۴ماهه دیگه دوسالش میشه میخوام ازشیربگیرمش ولی انگاروابسته ترشده به سینه..هرجوریم میخوام هواسشوپرت کنم دادمیزنه میگه نه نه .راهکارمیدین بهم ممنون
- کرونا ماست
باسلام اقای وکتر نوزادهشت ماه دارم ک باید بر رژیم غذاییش ماست شروکنم میگن بخاطر کرونا نباید ماست و سردی خورد.بنظرتون فعلا بهش ماست ندم تا کرونا هست یا بدم؟.
- تب
سلام. آقا دکتر. دختر یک سالمون. همش تب داره. الان یک ماهه که پشت سر هم تب داره. هر کجا میبریم. یه سرم میزنن. یه روز خوب میشه. ولی دوباره تبش شروع میشه. آزمایشاش هم همه میگن خوبه. ولی نمیدونیم چرا تب میکنه. میل به غذا نداره. وهمش گریه میکنه. من از قزوین مزاحمتون میشم. اگه ممکنه راهنمایی کنین. اگه راه چاره ایی هست که میتونم بیارمش پیشتون.
- سلام اقای دكتر پسرم من الان شش ماه تمام است شبها باگریه ازخواب بیدار میشودحتی چشمهایش راهم باز نمی كند تلاش میكنیم میخوابد بعد 20 دقیقه یا ربع دوباره تكرار میشود هرزگاهی هم اصلان نمی خوابد فقط گریه میكند من راكلافه كرده تا اینكه صبح شود می خوابد لطفا من را راهنمایی كنید؟
- درود و سلام محضر آقای دکتر پسرم سرفه میکنه و گلویش خس خس هم میکنه چگونه یک شربت باید برایش بخرم ممنون
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر دخترم۱۱ماه س ۲هفته س آبریزش بینی داره و گرفتگی بینی و خلط پشت حلق انگار تو خواب نمیتونه قورت بده.علامت دیگه ای نداره ۱قطره کامل رو استفاده کردم شبها هم سیتریزین دادم. چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون میشم.

