Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرف سیفیکسیم برای کودک ۶ ساله
پسرم ۶سالش هس ودکتر شربت سیفیکسیم ۱۰۰تجویز کرده روزی دو بار میخاستم ببینم هربار چند سی سی بهش بدم
- کمر
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم 20ماهشه بعضی وقتا دست از کمرش میگیره اما گریه نمی کنه به نظر شما مشکلی نیست احتیاج به معاینه هست یا نه؟ دنده آخر سمت چپش یه ذره برجسته است عکس گرفتیم ازش ستون فقرات نرمال بود به نظر شما اینا ربطی به هم ندارن ؟یه کم نگرانم لطفا راهنمایی کنید ممنون از لطفتون
- سلام میتونم شربت آموکسی سیلین به نوزاد سه ماهه بدم چه اندازه مجازه
- شیاف کودکان
سلام اقای دکتر پسرم شربت استامینوفن نمیخورد ایا شیاف عوارض برای بدن دارد
- نوزاد شیر خوار
اگر مادر نوزادی مبتلا ب کرونا باشد آیا میتواند ب بچه شیر مادر بدهد یانه؟؟
- شیر
سلام آقای دکتر خسته نباشید درسته که میگن مکمل غذایی ریسورس جونیور باعث کبد چرب میشه ؟میخوام برای پسر یکساله ام شروع کنم
- برامدگی ملاج جلو
با سلام. پسرم ۴ ماهش هست بعد از ۱۵ روز دکتر تشخیص پنونومی داد و بستری شد ۳ روز بستری بود و ۳ مدل انتی بیوتیک می گرفت. مرخص که شد ۲ روز بعد ملاج جلوی سرش برامدگی پیدا کرد. خواستم بدونم در اثر چی میتونه باشه و ایا خطرناک هست. ممنون از راهنمای شد.
- میزان مصرف سفیکسیم
پسرم ۴سال داره و ۱۴ کیلو وزنشه،شربت سفیکسیم براش تجویز کردن میزانش رو تعیین نکردن
- راجبع شربت زینگ
شربت زینگ برای کودک ۱۸ ماهه خوبه اگا بله در طول روز کی بخوره بهتره؟؟
- روغن ام تی سی اویل
سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم روغن ام تی سی اویل برای دخترم تازه رفته تویکسال وزنش کمه بهداشت بردم داروخانه بهم پیشنهاد داد افزایش وزن وگفت مقوی تاثیری داره؟
- سلام اقای دکتر نماز وروزتون قبول حق باشه من پسر یک ساله هفت ماهشه وسرفه میکنه میگن ستادین دی سی برای سرفه اش عالیه وزنشم یازده کیلو الان چند سی باید بدم
- سونوگرافی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر ایا چهار بار سونوگرافی از بچه دو ساله در طول این دو سال و یک بار هم سی تی از سرش گرفتم مشکلی واسه آینده پیش نمیاد؟ نگرانم از استرس دارم داغون میشم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- خوابببب
سلام اقای دکتر پسرم ۲۷ ماهه هستش و خواب بشدت بهم ریخته اس هرکار کنم بازم همونه قبلا باز ساعت ۱،۲ میخوابید الان شده ۳،۴ نمیدونم از دندون دراوردنه کلافس یا چی بلند میشه چراغارو روشن میکنه یا یجوری نمیزاره مام بخوابیم چیزی هس من بدم بهش ک خوابش تنظیم شه خسته شدم دیگ
- مقدارشربت سفکسیم
مقدارمصرف سفکسیم 100برای کودک سه ساله 15کیلوگرم
- تداخل غذایی
با سلام و عرض ادب عذرخواهی میکنم دخترم 3.5 ساله هست شیر خورده و بعد از شیر چیپلت سرکه نمکی از اون جهت که میگن بعد از شیر خوردن سرکه ضرر داره نگرانم خدایی نکرده چه مشکلی ممکنه پیش بیاد؟
- خس خس سینه
با سلام و خسته نباشید ببخشید دخترم۸ماه و نیم داره الان نزدیک یک ماه خس خس سینه داره ولی هیچ نشانه ای از سرما خوردگی نداره حتی روی بخاری ظرف آب هم میزارم اما خوب نمیشه. ممنون اگه لطف کنین علتشو بیان کنین.
- ویزیت
سلام اقای دکتر دیروز دخترم ویزیت شدسرما خورده بود با شماره پرونده ۶۴۱۹ شربت پاراکید اسپری دکو سالین شربت سیتریزین و شربت فارمنتین و قرص جوشان ایروکاست دادین سرفه نداشت الان سرفه هاش زیاد شده میشه ی شربت سرفه بگین زودتر خوب بشه تا بدتر نشده ممنونم
- دنده
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم یک سال و دو ماهشه دنده سمت چپش یه ذره برجسته از سمت راستشه یعنی به سمت بیرونه یه کم متخصص اطفال معاینه کرد گفت مشکلی نداره نرماله ولی پیش ارتوپد بردیم واسش عکس نوشت ازش عکس گرفتیم تو عکسش هم مشکلی نداشت ولی دکتر ارتوپد گفت بزجستگی دنده از نظر ما یعنی چرخش مهره الان استرس دارم به نظر شما مشکلی نداره؟
- معده درد و حالت تهوح
معده درد و حالت تهوح
- دل درد
دخترم چهارساله ونیم داره دائم دل درد داره هردفعه این دل درد نیم ساعتی طول میکشه ممکنه درطول روز چند بارپیش،بیاد یه روز اصلا درد نداشته باشه دلیلش چیه؟

