Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف سیفیکسیم ۱۰۰
کودک ۷ سال و ۹ ماه ، با ۳۰ کیلو وزن برای تب، ابتدا ۵ سی سی در ۱۲ ساعت گفتند بعد گفتند ۲.۵ سی سی. کردوم درسته؟ ممنون
- کودکان
پسرم انگل داره شربت پیروی ساید داره مصرف میکنه ولی بازم خارش معقد داره ۳سالشه چندسی سی بهش بدم هر۱۲ساعت بهم گفت دکتر
- شربت لاکسی ژل
سلام دکتر خداقوت ببخشید به پسرم که ۱۵ماهش هست چه مقدار شربت لاکسی زل بدم الان شش روز هست که خیلی سخت مدفوع میکنه با وجود اینکه هر روز دوتا گلابی و اب بهش میدم
- درمانسرفهنوزاد
سلامخدمتشمادکترگرامیپسرمسهماهشهوریفلاکسهمدارهولیالانسرماخوردهوخیلیسرفههایشدیدوپشتسرهممیکنهبردمدکترشربتآزیرومایسیندادهویهنوبتدادامبالااوردالانبایدچیکارکنممیشهلطفاراهنماییکنینتوخواببیشترسرفهمیکنهواصلانمیتونهبخابهممنونمیشمراهنماییکنین
- درمورددانه های ریز بعدازتب
سلام دختر۶سالهام بعدازدوروزتب واحساس دلدرد شدید فقط روی شکم وپشت دانهای ریز درآورده است این دانها از پایین گردن تا آلت تناسلی هست. والان هیچ مشکلی نداره .من بهش فقط شربت استانین فن دادم
- سلام خسته نباشید ببخشیدپسرمن تب داره سرفه شدیدمیکنه آزیترومایسین۲۰۰خریدیم چندمیلی بدم بهش۳سال داره و۱۳کیلوهستش
- انگشت
سلام خسته نباشید کودک ۱۴ ماهه دارم که فقط هنگام خواب انگشتای دستش و پاش و گاهی دستش تکان میخورد زیاد انگشتا تکان میخورد نگرانم که تشنج باشد تورو خدا جواب بدین
- قطره اهن و آ د
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم قطره آ د و آهن سیدرال را میشه مخلوط با سوپ کودک بهش بدم؟
(جدا جدا البته؛ نه هر دو قطره را باهم )
چون اینطوری نمیخوره
دو روز دیگه شش ماهش تموم میشه - میزان مصرف شیر
میزان مصرف شیر خشک و شیر پاستوریزه در هر روز برای کودک یکسال به بالا چقدره؟ ممنون
- سرماخوردگی کودک
سلام دکتر دخترم از مهر همش مریضه مدرسه میره سرماخوردگیش از عطسه و آبریزش شروع میشه تا اینکه دماغش چرکی میشه ولی گلوش تمیزه چی بدم خوب بشه؟
- سرما خوردگی
سلام نوزاد ۶ماهه دارم سرما خورده آیا میتونم سفیکسیم ۱۰۰بدم چقد بدم؟
- یبوست
سلام خسته نباشید دخترم ۶ماهشه دچار یبوسته ۱۵روزم میشه ک دفع نکنه داروها خم خیلی جواب نیستن پیدرولاکس میتونم بدم؟
- عطسه کودکان
خانم دکتر دخترم چهار سال عطسه مزنه چیکار کنم
- آبريزش دهان
دختر سه ماهه من فقط از شيرخشك تغذيه ميكنه و از اواسط دوماهگى آبريزش شديد از دهانش داره. پزشكش گفت عاديه. اما از اونجايي كه اين روند بسيار طولاني شده آيا طبيعي هست؟ علت آبريزش چي ميتونه باشه؟
- اسهال کودک یک سال و پنج ماه
دخترم یک هفته به صورت یک روز در میان اسهال آبکی زرد رنگ داره علتش چیه؟ تب و استفراغ نداره
- باسلام.نوزاد هشت ماهه دارم كه از ديروز گردنشو به سمت شونه هي كج ميكنه انگار گوشش رو ميخواد بچسبونه به شونه دستشو هم كج ميكنه هر دو ساعت يه بار انجام ميده يعني تيك گرفته؟
- سرفه های متعدد بعد از چندروز
سلام پسرم ۱۴سالشه چندروزه سرفه میکنه هرچی دارو استفاده میکنه خوب نمیشه. چی آمپولی بزنه.
- میزان مصرف دارو در بچه 5ساله
من پسرم 5سالش 17کیلو چند قطره استامینوفن پاراکید میتونم بدم
- سلام پسرسه روزه دوبارادارخون داشته دلیلش چیه
- س دخترم دو ماهش سرفه می کنه وتو سینش خلط داره

