Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پدی لاکت
سلام وقتتون بخیر، دو روزه بعد از واکسن چهارماهگی فرزندم شکمش شل یک بار در روز با حجم زیاد کار میکنه، پزشک به من گفتن قطره پدیلاکت روزی ده قطره بدم، من نپرسیدم تا چند روز، به طور معمول تا چند روز باید قطره رو داد؟ممنونم از لطفتون
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- اسهال نوزاد چهار ماهه
سلام دخترم چهار ماهشه یک هفته اس که اسهال دکترش علاوه برشیر خودم گفت ایتامیل اچ آ بدم سه روز خورد تاثیری نداشت بردم دکتر دیگه گفتن ال اف بده الان نمیدونم ال اف بدم یا همون اچ آ رو ادامه بدم شیر خودمم بدم یا نه در ضمن ازمایش مدفوعش هم گفتن خوبه
- سرفه
باسلام پسرم ۴ماهو یک هفتشه یه خورده سرفه داره با گرفتگی بینی دارو گایا فنزین میدم بهش سه روزه سرفهلش بهتر نشده وهمچنین گرفتگی بینی به نظرتون داروهاشو قطع کنم واینکه یک هفته از وقت واکسنش میگذره چون مریضه نبردم بزنم ممنون میشم کمک کنید که چه دارویی بهش بدم تا زودتر خوب بشه و واکسنشو تزریق کتم
- حریره
سلام آقای دکتر پسرم ۶ماهشه شیرمادر ميخوره حریره بادام رو با آب درست کنم یا شیر پاستوریزه ؟
- علت سرفه نوزاد ۲۰ روزه چیست؟
سلام نوزاد ۲۰ روزه ام سرماخورده سرفه و عطسه میکنه تب داره و بینیش بند اومده ک دچار خش خش سینه شده.لطفا راهنمایی کنید چ دارویی استفاده کنم باتشکر
- پشت سرصاف
سلام خسته نباشید پسرم چهارماهشه پشت سرش صاف شده بااینکه به اطراف هم میخوابونمش وروی شکم.چیکاربایدبکنم ایابزرگ بشه درست میشه یاهمینجوری میمونه.یه کلاه های طبی هست که برای فرم دهی سر نوزاد ایا تاثیرگزاره؟استفاده کنیم یانه
- اموکسی سیلین۱۲۵
با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز دختر من ۳ماه و۲۳روزشه وزنشم تقریبا ۶کیلو هست چند سی سی باید بهش اموکسی سیلین۱۲۵ بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- راه نرفتن وحرف نزدن کودک ۲۲ماه
باسلام. من یه بچه ۲۲ماهه دارم دختر۷ماهه به دنیااومدنه راه میره ونه حرف میزنه دندنهاش روزوددراوردوالان پوسیده شدندآیادخترمن راه میره حرف میزنه.باباومامان رومیگه.توروخداراستش رابگید.بسیارباهوش هم هست.
- سرماخوردگي يارفلاكس
سلام وخسته نباشيد من يك پسردوماه و بيست وپنجً روزه دارم پسرم ٢٩روز زودتر بدنيااومدو١٢روزبستري بودو٦عددسورفكتانت بهش ازريق كردن وقتي دنيا اومد٢٨٥٠بودوقت ترخيص شد٢٦٠٠الان ك مزديك سه ماه داره چيزي نزديك ب ٧كيلو وزن داره شكرخداوزن گيريش بدنبوده الان حدود دو سه روزه احياس ميكنم مريض شده همش توخواب يا بعضي وقتا توبيداري شير مياد توگلوش وبرميگرده وحالت تهوع بهش دس ميده استفراقش هم يكم هم عوض شده قبلا بيشتر پنيري بود الان چندباري شيري هستش ودوبار فقط حين شير خوردن شيروبالا اورد،بينيش هم صداميده وپره از مخاط واب انگار جلو نفسش روميگيره وقت شيرخوردن خيلي اذيت ميشه امروزوفردام دكترتعطيله تاببرم صبحها هم همش بينيش ميگيره وخرخر ميكنه البته سرفه هم دانه دانه اي داره
- واتساب
سلام نوزادم ۱۷ روزشه شکمش خیلی باد داره شربتن براش گرفتم فایده نداشت
- سلام من یه بچه ۹ ماهه دارم چند روز اسهال داشت بیمارستانم بستری شد اما اسهالش ادامه داشت دیشب یه شاسه پدی لاکت بهش دادم اسهالش بند اومده اما موقع خواب دل درد شدید داره گریه میکنه چیکار کنم آیا بخاطره کیدی لاکته چون برا دو سال به بالا ساخته شده؟ توروخدا جوابمو بدید
سلام من یه بچه ۹ ماهه دارم چند روز اسهال داشت بیمارستانم بستری شد اما اسهالش ادامه داشت دیشب یه شاسه پدی لاکت بهش دادم اسهالش بند اومده اما موقع خواب دل درد شدید داره گریه میکنه چیکار کنم آیا بخاطره کیدی لاکته چون برا دو سال به بالا ساخته شده؟ توروخدا جوابمو بدید
- شیرنخوردن
راستی آقای دکتردخترسه ماهم شیرم نمیخوره به زورباقاشق بهش میدم
- نوزادمن الان یازده ماهشه روزی چند سی سی بهش بدم من
سلام خسته نباشید نوزادمن الان یازدهماهشه من چن سی سی ازنئوزینک رو بهش بدم ؟
- سلام پسرم 25روزش هست سرفه میکنه بهش شربت چی بدم ختنش کردیم
- تب نوازاد
بچه ام ۴۳روز. تب کرده، ناله میکنه، بردیم دکتر بهش سفالکسین ۲۵۰ هر ۶ ساعت ۳ سی سی و سیترازم هر ۱۲ ساعت ۱ سیسی و استامینوفن ۱۵MLهر ۴ ساعت ۶ قطره داده . یک بار بیشتر مصرف نکردیم .میشه لطفا راهنمایی کنید که این دارو ها برای نوزاد خوب است یا نه ؟ یک دکتر هم گفته باید بستری بشه یا نیاز به بستری بچه هست؟
- سرماخوردگی
- درباره بیضه
سلام پسرم ۲۶هفته به دنیا اومده الان ۷ماهشه ۲۸دوازه به خاطر سرما خوردگی بستریش کردن بعد ازچند روز بیضه سمت چپش ورم کرد کبود شد سنو ازش گرفتن گفتن اب اورده بیضه بزرگ کوچیک میشه الان میگن باید عمل شه راهی دیگه نداره عمل نکنم
- تب
سلام الان بيماري كرونا هست ميترسم ببرم دكتر مشكل بچه من امروز شش ماهشو تموم كرد دوروزه تب ميكنه تبشم حدود ٣٧-٣٧/٥ميشه دفعات مدفوعشم بيشتر شده روزي ٧بار دليلش دندان دراودن ميتونه باشه يا ببرم دكتر لطفا جواب بديد
- آلرژی به روغن زیتون
سلام اقای دکتر
بنده چن وقتی هسش دورناف نوزادم را با روغن زیتون ماساژ میدم چن روز اول روی شکمش حالت سوختگی پیدا کرده بود خوب شد الان روی آرنج دسش اونجوری شده ممکنه آلرژی به روغن زیتون نشون داده باشه؟

