Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تیر کشیدن مدام استخوان ها و قلب
سلام
من یه دختر 8 ساله دارم که مدام تمام استخوانهای تنش تیر میکشه. و الان چند وقت هست که قلبش هم تیر میکشه.
نمیدونم چه مشکلی داره واقعا نمیدونم باید چیکار کنم؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم شش ماهش هست سرماخورده کمی التهاب گلو داره وآبریش بینی کمی هم سرفه میکنه چشماش قرمز شده ومتورم شده بردم دکتر شربت پلاژن دادن وشربت آموکسی سیلین برای چشماش چیزی ندادراهنمایی میکنید لطفا واینکه آموکسی سیلینو چطور بدم مقدار مصرفشو
- آموکسیسیلین
پسر م فاویسم داره بهش شیر میدم دندونم چرک کرده میتونم آموکسیسیلین بخور م
- نیش حشرات
سلام آقای دکتر، پسر یکسال ونیمه ای دارم وزنش 13 کیلو 600 گرمه،، تو خونه مون مورچه های ریزی بود که به پسرمونیش زده، چون خودمونم بودیم خوب شدیم،، خونه رو هم داروی مورچه زدیم،، سوالم اينه ک به پسرم زده خارش زده زیادتر شده چه پماد یا شربتی شما پیشنهاد میکنید؟؟؟
- سلام وقت بخیر پسرم رفته تو ۱۴ماه و روزی ۷ ۸ بار مدفوع میکنه کم کم .مدفوعشم چربه به پوشک و بدنش نمیچسبه علتش چیه ؟و چطور میشه از دفعاتش کم کرد واقعا از شستنش خسته شدم
- سوزش ادرار
دخترم سه سالش هس وقتی ادارار میکنه میگه سوزش دارم چه شربتی چه مقدار بدم ۱۵ کیلو هس؟
- الرژی وحساسیت
سلام ..دخترم بعد مصرف خربزه سرفه ابریزش عطسه و سوزش گلو داره از صبح هم مقداری تب کرده ایا شربت ستادین موثره یا قرص نئوتادین ؟
- پسرم سرما خورده
سلام پسرمو بردم دکتر بهش کالیک ونئو تادین داده بهش دادم ولی سرفه هاش خوب نشده میخواستم بپرسم ستادین دی سی با نئوتادین تداخل دارویی داره
- سلام وقت بخیر پسرم هفت ماهشه رفلاکس داره بهش نکسیوم میدم قبلا شیر خشک اپتامیل میخورد الان بهش گیگوز دادن نمیدونم چرا یک هفته هستش تو خواب این ور اون ور میشه گریه میکنه هر یکساعت یکبار، مقعدش هم دونه های قرمز زده،
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
مقدارمصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۷ ماهه ۹کیلویی چقدراست؟؟؟
- بچم ۸ماهشه چهار
بچم ۸ماهشه چهار دست و پا نمیره چیکارکنم
- نفخ کودک
سلام دخترم ۲۰ ماهشه چند وقتیه که شبا تو خواب بیقراره از شکم پیچ و نفخ بردمش دکتر گفت بخاطر شیر گاومیش که بهش میدادم گوارشش بهم ریخته الان شیر پاستوریزه میدم قطره پروکید و شربت اهورا نی نی و ملین داد حدود دو هفته بعد از مصرف دارو هنوز شبا دخترم بی قراره چند روز خوب شد دوباره مثل قبل شده با اینکه چیزای نفاخ این مدت ندادم بهش غذاش هم بیشتر سوپ بوده تا میخوام دارو قطع کنم دوباره شب بیدار میشه زور میزنه لطفا راهنماییم کنید علت چیه و چه کار کنم که این مشکلش حل بشه دارویی دیگه ای میشه بهش بدم
- پادرد
سلام وقت بخیر .پسر ۵ ساله دارم بیمارشماست . یه مدتیه بعضی وقتها میگه پام درد میکنه میخوام بدونم باید ازمایش بده؟ و اینکه مطب کی بازمیشه؟
- ممنونم ازشما
سلام دکترعزیزممنونم بابت پاسخ سوالاتم ممنون ممنون ممنون❤❤❤🌷🌷🌷
- سلام ووقت بخیر پسرمن عمل لوزه شده ومن امروز متاسفانه به جای ۵سی سی ۲۰سی سی به پسرم شربت دادم وخیلی میترسم مشکلی پیش بیاد چکاربایدبکنم
سلام ووقت بخیر پسرمن عمل لوزه شده ومن امروز متاسفانه به جای ۵سی سی ۲۰سی سی به پسرم شربت دادم وخیلی میترسم مشکلی پیش بیاد چکاربایدبکنم
- زخم
سلام دکتر عزیز.چندروز پیش پای پسرم زخم شد تقریبا داشت خوبم میشد حالا ازدیروز بادکرده خراش روی انگشت بزرگ پاش افتاده جایی هم هست ک انگشت خم میشه.چی استفاده کنم ک ورمش بخوابه
- کودکان
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید دکتر من گوشم عفونت قارچی داره هندزفری استفاده میکنم بچم دو سالشه حواسم نبود دو سه بار هندزفری منو گذاشت تو گوشش الان استرس دارم میگم گوشش عفونت نکنه چکار کنم ببرم دکتر معاینه کنه؟عفونت قارچی اینجوری منتقل نمیشه؟واسه پیشگیری لازمه کاری انجام بدم یا نه؟ممنون از شما دکتر مهربان
- سرماخوردگی کودک
سلام دختر ۳ ساله دارم چند روز است عطسه میکنه و ترشحات رنگی داره از دیشب ابراز گوش درد میکنه آیا می تونم سفکسیم بهش بدم؟
- سلام آقای دکتر بچه حالت تعوه داره
شربت آزیترومایسین واسه استفراغ دل در خوبه اگه میشه راهنمای کنید چه دارو دیگه ای بدیم ممنون
- کیست کورد بیضه
سلام پسر یک ساله دارم دوروز هست سمت چپ بیضه برامده شد ه سونوگرافی بردم زده کیست کورد لطفا راهننایی بفرمایید خطرناکه علتش چی هست ایا درمان دارد

