Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه یک هفته هست گرفتگی بینی دارد دارو zaditenدادم بهش و پلارژین کیدز فایده نداشته چه داروی بدهم که تاثیر گذار باشد ممنون ازراهنمایتون
- رودل
سلام آقای دکتر پسر 20 ماهه دارم این چندروز بیرون هم نرفته اصلا دیشب برگ قیصی خیسانده خودد البته زیاد خورد از 4 صبح بیتابی میکنه و بالا هم آورد برگه ها رو . الان هم تب داره . احتمال داره بخاطر رودل باشه؟ چون شکمش هم خیلی میپیچه . چه دارویی بدم؟
- درمان سرفه های شدید وخلطی
باسلام وخداقوت. پسرم دو سال ونیمه است. سرفه های شدید وخلطی داره. دکتر داروخانه سیفیکسیم 100 تجویز کرد هر 12 ساعت 5سی سی، مشکلی نداره؟ دوز دارو مناسبه؟
- ترشح گوش
سلام خسته نباشید، پسرم پنج سالش گوشش همیشه ترشح زرد رنگ داره عفونت هم نداره، دلیلش رو خواستم بدونم
- شیر نخوردن نوزاد ۵ ماهه
سلام دختر ۲ روز مریض شده بالا میاورد از وقتی مریض شده شیر نمیخوره هر ۵ ساعت یکبار شیر میخوره جای نگرانی داره چیکار کنم
- دفع زیاد
سلام دکتر کودک 10 ماهه ای دارم که روزی 5 بار مدفوع میکنه نه سفته نه شل معمولیه .هیچ علامت دیگه ای نداره میشه راهنماییم کنید چکار کنم خسته شدم.وضعیت رشدش طبق کارت واکسنش خوبه معمولیه .از اول هم همینطوری بوده تا الان.البته به پروتئین گاوی حساسه که هم خودم هم کودکم توی رژیم هستیم
- آزمایش یکسالگی
سلام وقت شما بخیر پسرم الان چهارده ماه دارد حدود دوماه پیش آزمایش یکسالگی داد که موقع آزمایش تب ویروسی و سرماخوردگی داشت و دارو مصرف می کرد در آزمایش گلبول سفید پایین بوده علت چیست
- جوشهای ریز پوستی
سلام۔دختر من ۳ سالش هستش و ازتقریبا ۱ سالگی جوش های خیلی ریزی روی رون پاهاش بود و الان تو ساق پا و دستهاش هم هستش علتش رو میخواستم بدونم۔ممنونم۔
- میزان مصرف سفکسیم
دکتر برای پسر یک ساله و چهار ماه به وزن ۱۰ کیلوگرم به علت عفونت روده سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده اند میزان مصرف ان چقدر است؟
- شربت بروفن
سلام. گفته میشود شربت بروفن نباید با معده خالی مصرف شود. در صورتی که کودک ۱۸ماهه تنها شیر خورده باشد میتوان شربت بروفن برای تب بالا ک با استامینوفن پایین نیامده استفاده کرد؟
- میزان شربت آموکسی سیلین ۱۲۵برایرکودک ۵ساله با وزن ۱۲۵
کودک ۵ ساله وزن ۲۲ کیلوگرم از چند روز ویش بیمار شده و دوز داروی تجویز شده توسط تکنسین داروخانه روی دارو نوشته مشده
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر ببخشید دوز اندانسترون برای پسرم که دو ساله و نیم هست و ۱۴ کیلو چقدر هست خیلی ممنون
- سرفه. خلط. کودک
سلام. خسته نباشین. از شب یلدا به بعد دختر بزرگم 11 سالش هست دماغ کیپ شد و سرفه هر چی اسپری الرژی داشت دادم بهش. هر چی شربت سرفه بود. ولی همچنان هست خلطی. حالا دو هفته کمتر من و دختر کوچیکم 5 سالش هست اول با عطسه شروع شد از نوع الرژی عطسه میکردم گلو میخارید و الان ما هم سرفه خلطی اصلا خوب نمیشه. روتارین خودم میخورم. به بچه ها هم شربت سرفه میدم. ولی هیچ فایده ای نکرده. الان ما سرما خوردیم یا الرژی هست. چی بخوریم که این سرفه ها قطع بشه. ممنون
- سرفه نسبتا خشک وشدید
سلام.دختر8سالم مدت 5ماه سه بارسرماخورد.بعداز مدتی الان دوباره سرفهای شدیدو تقریبا خشکی داره.بخصوص زمانیکه دراز میکشه.خیلی نگرانشیم.الانم که میگن نبرید درمانگاه.تمام کارهای سنتیوخانگیم انجام شده.ترس ماهم ازهمینه که چراخوب نمیشه.درضمن شربت رینگاویش وبعد کاف استاپ باریج هم دادیم هر8ساعت ولی متاسفانه جواب نمیده.لطفاراهنمایی کنید.باتشکر
- سلام پسرم الان7سالشه.تقریبایه ساله که رنگ پوستش کامل تیره داره میشه وقسمت گردنش بیشترسیاه داره میشه
سلام.پسرم الان7سالشه.وبه مرورزمان رنگ پوستش داره تیره میشه.قسمت های دورگردنش خیلی بیشترتیره شده.میخواستم ببینم دلیلش چیه؟
- سفیکسیم 100
سلام من پسرم 17ماهه استت و گلو چرک کرده سفکسیم هر چند ساعت باید مصرف بشه؟
- سلام برای سرفه دخترم که پنج سالشه چند سی سی سفمسیم ۱۰۰ بدم ۱۸ کیلوه سالشه
سلام برای سرفه دخترم که پنج سالشه و از دیشب تب داره سفکسیم ۱۰۰ نوشتن چند سی سی بدم وزنش ۱۸ کیلوه
- من پسرم واکسن دو ماهگیشو چند روز زدم الان سرماخورده میتونم بهش دارو بدم بدجور سینه اش تنگ هست باید چیکار کنم
- لوزه چرکی
تب 38.5
- کم شدن ادرار
با سلام دکتر پسر۲۱ماهه ام امروز خیلی کم ادرار کرده کلا ۲بار پوشکشوعوض کردم چون خشک بوده درصورتی ک مایعات زیاددادم خورده ولی الان چندساعتی میشه اصلا ادرار نکرده خواستم بپرسم ایامشکلی داره؟

