Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شير نخورده در بيداري
سلام پسرم ٦ماهشه الان وزنش ٧/١٠٠ از ٢ماهگي تو بيداري اصلا شير نميخوره همه روشا امتحان كردم كم اشتها هم هست وزن گيريش عالي نيست بد هم نيست هر ماه بين ٣٠٠-٥٠٠گرم اضاف ميكنه وزن تولدش ٢/٤٠٠لطفا راهنماييم كنين يكماه اس امپرازول بهش دادم دكتر گفت شايد رفلاكس پنهان باشه ولي يخورده بهتر شد خيلي كم الان از قبل بدتر شده
- کهیر
سلام آقای دکتر یه لکه قرمز کوچیک رو صورت کودک هم کهیره؟
- بستنی
سلام دکتر جان بچم انفلانزا کرده بود الان ۷ روز گذشته سرفه های شدید داشت و امروز تداروشکر کمتره میتونه بستنی بخوره یا نه ؟
- پستونک
- شکمدردوحالت تهوع صبحکاهی
سلام اقای دکتر دخترم پنج سالشه امروز صب از خواب بیدار شد و حات تهوع داشت و استفراغ کرد فقطم اب بود و کف چیز دیگه نبودابشم که دادم دوباره همینحور استفراغ کرد تا اینکه دمیترونش دادم دیگه از صب تا حالا خوب و بهتره تب و بیحالی هم اصلا نداره دقیق دوماه پیشترم همینجور شده بود که با خوردن شربت مترانیدازول بهتر شد ممنون میشم بهم توضیح بدین چیکار کنم
- تعداد دفعات مدفوع
با عرض سلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر دختر من دقیقا ۲۴ ماهه اس . به مدت ۲ روزه که تعداد دفع مدفوعش ۴ الی ۵ بار در روز و به مقدار کم شده است. در صورتی که قبلا روزی یک بار و با حجم زیاد بود. آیا ممکن است مشکلی وجود داشته باشه؟ آیا باید اقدام خاصی انجام بدهم؟ با تشکر
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر من بچم را زیر کولر خوابده بو الا سه روزه ابریزش داره چیکار کنم
- ابله مرغان در کودک
سلام آقای دکتر پسری 7/5ماهه تی دارم دوروزی تب داشت الان تب نداره اما روی بدنش یه بثورات دیده می شه سرحال هم هست،ممکنه ابله مرغان باشه؟ میوه ها وموادی بهش بدم؟به جز دارو
- دارو
سلام . برا کودک دو ساله با وزن ۲۰ کیلو چند عدد شیاف ۱۲۵ در موقع تب باید استفاده کرد . ؟
- مصرف دارو در شیردهی
سلام خسته نباشید ببخشیدمن قرص های کلینیدیوم سی و پروپرانولول۱۰ و نورتریپتیلین ۱۰ رو مصرف میکنم الان پسرم ۱ سال و ۴ ماهشه با توجه به این که بهش شیر میدم براش ضرر نداره؟؟؟؟؟
- گلودرد
سلام .خسته نباشید. آقای دکتر پسر یازده ساله من چند روز پیش دچار سوزش گلو شد.به متخصص مراجعه کردیم.بعد معاینه گفتن گلوش کمی چرک داره و چون هیچ علامت دیگه ای نداره جز گلودرد و خلط گلو احتمالا عفونت باکتری هست و آموکسی سیلین خوراکی تجویز کردن.اقای دکتر حالا سوال من این هست برای درمان گلودرد اسپرتوکوک آیا آنتی بیوتیک خوراکی موثر هست یا باید حتما آنتی بیوتیک پنی سیلین تزریقی باشه؟چون میدونید اگه به موقع گلودرد اسپرتوکوک درمان نشه باعث روماتیسم قلبی میشه.ممنون.
- سلام ببخشید پسر5ساله من چندین گیلاس رو با هسته خورده ، آیا خطرناک هست ؟
- آزمایش یکسالگی
سلام وقت شما بخیر پسرم الان چهارده ماه دارد حدود دوماه پیش آزمایش یکسالگی داد که موقع آزمایش تب ویروسی و سرماخوردگی داشت و دارو مصرف می کرد در آزمایش گلبول سفید پایین بوده علت چیست
- قطره
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو ۴ ماهشه من باید همچنان قطره های ویتو کید و لیپوزوفررو ادامه بدم؟؟ یا یه قطره دیگه باید جایگزین کرد ایا بایددازمایش کلی بده تا اگه نیازی نیس دیگه نخوره قطره هاشو
- سرماخوردگی کودک
سلام ببخشید آمپول هیدروکورتیزون برای بچه ۸ ساله با وزن ۳۳ کیلوگرم باید کاملش تزریق بشه؟
- مدفوع بلغمی
سلام وقت بخیر پسرم ۴ سالشه امروز شکمش پنج بار کار کرد یهو بلغمی بود سه بار و اهر شب مدفوعش بلغمی روشن شد بهش عرق نعنا دادم یکم از حال بلغمی خارج شد ولی نرم ولی رنگش سبزی بود که انگار سفیدی قاطی شده بود هرچی به پدرش میگم نشونه خوبی نیست میگه الان وقت نرگانی و قضاوت نیست من چه کنم دارم سکته میکنم میشه بگید چکار کنم
- قرص ایروکاست
سلام دکتر گفتید قرص ایروکاست ۵ بدم به بچه باچی مخلوط کنم و اینکه چند شب بدم شبی یکی گفتید
- خونریزی دهان بچه در خواب چه علتی داره
دخترم دوسالشه کمی تب کرده دوروزه صبحا که بیدار میشه دور دهنش خون خشک شده علت چیه؟
- زیربغل
سلام وقت شما بخیر پسر من که دو سال و نیم هست زیر بغل سمت چپش قرمز شده خودش میخارونه چه پمادی بزنم ممنون
- گریهزمانادرار
باسلام،کودک۱۱ماههایدارمکهتقریبایکماهیمیشهختنهشده،قبلازختنهموقعادرار بعضیمواقعگریهمیکرد،گفتنختنهبایدبشه،الانهمکهختنهشده،شبهامخصوصاگریهمیکنه،پوشکشکهبازمیکنمادرارمیکنه،عفونتادرارهمنداره،خواستمبینمخداینکردهمشکلیداره،،اگه بخوامدکترببرمپیشمتخصصاطفالببرم،یامجاریادراریوکلیه،ممنون

