Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تشنج
بإسلام.دخترم امروز وارد ١١ماهگي شد حدود ٣روزه هر دو ساعت چشماشو رو هم فشار ميده دوبار تكرار ميكنه انگشت هاي دست و پاش هم خيلي خيلي اروم تكون ميخوره اينا علائم تشنجه؟ با اين وضعيت كرونا ميترسم برم دكتر
- قارچ پوستی
سلام نوزاد ۳و نیم ماه ام رو پوست بدن خصوصا باسن پوسته بوسته میشه دایره ای و کاهی قرمز میشه چه کار کنم کلوتریمازول زدم چهاربار انگار داره بیشتر میشه و به جاهای دیگه بدنش سرایت میکنه
- لکه خونی داخل واژن نوزاد
سلام
لکه خونی داخل واژن نوزاد شش روزه هست. چکار باید کرد؟
با تشکر
- پیروسوال قبلی پدی لاکت
ممنون اقای دکتر بابت پاسهخگویی تون در مورد پودر کیدی لاکت. شما فرمودین قطره پدی لاکت بدم. خواستم بدونماگه پودر پدی لاکت برای نوزاد سیزده ماهه بخوام بدم یه ساشه رو یه جا میتونم بدم؟
- عفونت ادارای
با سلام خدمت آقای دکتر میخواستم علایم عفونت ادراری در نوزادان زیر یک ماه را بدانم
- پسرکوچولو
سلام آقذژ دکتر کودک من الان ۸ماه وبیست روزه است اما به حالت چهاردست پامیره ولی به عقب حرکت میکنه واینکهخودش ازدرازکش به نشسته نمیره امامن میشینمش میشینه وبااسباب بازی بازی میکنه غذا وخوابش نرماله وبیقراری نداره واینکه وقتی به پشت هستش پاش ودهنش میبره وبه اسم خودش واکنش نشان میده آیانرمال است
- چاشنی در غذا
سلام اقای دکتر بچه ۷ ماهه دارم به سوپ وقتی هیچ نمکی یا چیزی که به غذاش مزه بده نمیزنم انگار بچم دوس نداره مثلا فرنی چون کمی شیرینه میخوره ولی پوره سیب زمینی چون بی مزس نمیخوره اصلا نمیشه کمی نمک به غذاش اضافه کرد؟
- فاویسم
سلام دکتر دخترم تحت نظر شماس فردا باید واکسن چهار ماهگیشو بزنه فاویسم داره قطره آستامینوفن و توی نت خودم نوشته براشون ضرر داره ولی من بهش دادم 2ماهگیش الان8100 بهش بازم استامیفون بدم؟
- تعداد قطره آهن
سلام آقای دکتر دختر من با توجه به آزمایشی که داده یک مقدار کمخونی داشت دکتر گفت بجای ۱۵ قطره بیست قطره آهن بده من هم قطره آهنشو عوض کردم و قطره لبپوسفر گرفتم حالا چند میل باید بدم والا یک میل این قطره خودم حساب کردم ۱۵ قطره هم نمیشد
- سرفه نوزاد ده روزه
سلام نوزاد دختری دارم که روزی چهار تا پنج تا سرفه میکنه گاهی هم عطسه میکنه آبریزش بینی و تب هم نداره میخواستم بدونم این سرفه نشانهی بیماریه؟
- سرلاک گندم و خرما
سلام آقای دکتر بچم ۸ماهش تموم شده براش سرلاک گندم به همراه خرما و شیر گرفتم میخواستم بدونم آیا در این فصل تابستان با وجود خرما در سرلاکش که خرما گرم است خوردنش مشکلی دارد؟؟
- تغذیه مادر
سلام . آقای دکتر بچم 2 ماهش داره تموم میشه شیر خشک و شیر مادر میخوره میخوام بدونم بازم نباید گوشت گوساله بخورم؟چون گوشت گوسفند دوست ندارم
- شیر خشک
با سلام پسر ۵ ماهه ام سیمیلاک کمفورت ۱ میخواد. به لاکتوز حساسیت پیدا کرد. الان شیرخشک چی بهش بدیم ؟ مرسی
- دوز مصرف دارو
سلام پسرم هفت ماهشه سرما خورده آموکسی سیلین 250 از داروخانه گرفتم چند ساعت یکبار بهش بدم و چه مقدار لطفا راهنمایی کنید
- سرماخوردگی بچه پنج ماهه
سلام پسرم پنج ماهشه بیشتر از یک ماهه خیلی سرفه میکنه سینه اش خس خس میکنه چندبار بردم دکتر خوب نشده. دندونم در میاره کلی تب میکنه گریه میکنه دندونش در میشه بعد دو روز رویه دندونو لثه میگیره چیکار کنم به نظرتون
- بیقراری و بی خوابی
سلام اقای دکتر پسر من پنج ماهشه توی روز اکثرا خیلی بیقراره با اینکه به شدت خوابش میاد ولی نمیخابه حتی وقتی تو پتو هم میزاریمش با اینکه چشاشو میبنده ولی نق میزنه و پاهاشو بهم میماله و بعد کلی دردسر که میخابه به مدت بیست دیقه یا نیم ساعت بعد بیدار میشه و دوباره همین سریال هست تا شب ولی شبها معمولا با اینکه به سختی میخابه ولی وقتی میخابه تا صبح فقط دو سه بار پا میشه شیر میخوره و میخابه یه موضوع دیگه هم اینکه خیلی کم شیر میخوره و شیر خوردنش هم با دردسره یعنی یکم شیر که میخوره جیغ میزنه و از اون وری بهش میدیم باز یکم میخوره جیغ میزنه و واسه شیر خوردنش باید چندین بار اینور اونورش کنیم تا یکم شیر بخوره ممنون میشم راهنماییم کنید که مشکلش چیه
- خونریزی بعد از ختنه کردن
سلام من پسرم یک ماهو دوهفتشه ۵ روز پیش ختنش کردیم امروز هم تو مای بیبیش لکه ی خون دیدم طبیعیه؟؟ ختنش هم از طریق لیزر بوده
- لکه سالمون
با عرض سلام و خسته نباشید حدود یک ماهی است که صاحب فرزندی شده ام که زمان تولد پشت پلک و وسط پیشانیش لکه های قرمز مایل به صورتی بوده و الان که یک ماه گذشته هنوز این لکه ها موجودن و نرفتن خیلی نگرانم.این لکه ها کامل برطرف می شوند؟حدود چه سنی؟
- دلپیچه نوزاد
سلام خسته نباشیدگاهی هم نوزادم نمیتونه دستشویی کنه خیلی زورمیزنه تایکمی پی پی کنه علت ش رو میخاستم بدونم
- شیرخشک مناسب ریفلاکس وآلرژی
باسلام وخسته نباشید شیرخوار۵ماهه ریفلاکس وآلرژی داره آپتامیل پپتی میخورد اما حدود ۲هفته اس که حجم زیاد شیر وتقریبا هرچی که میخورده بالا میاره چه شیرخشکی مناسب تره؟؟؟؟؟؟

