Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مناسب بودن دارو
آیا شربت ستادین دی برای کودک ۵ سال برای سرماخوردگی با علایم تب و سرفه و آبریزش کاربرد دارد؟نحوه مصرفش چه جوری باید باسه؟
- اضافه نشدن وزن کودک
دختر من یکسال دوازده روز اش است وزن ۷کیلو ۱۰۰گرم میباشد در واقع ماهانه ۲۰۰گرم اضافه میکندنزد دکتر بردم روغن ام سی تی و ویتامین ب اسید فولیک داده گفته اگه اضافه وزن پیدا نکرد یکسری آزمایش و آزمایش عرق از بدن کودک باید انجام بشه خیلی نگران که مشکلی داشته باشه و اضافه وزن پیدا نکنه
- سلام نو زاد ما۶ ماهه از ۵ ماهگی خوابیده به کف بالا با کمک سرش به عقب حرکت میکندآ یا مشکلی ندارد ندارد میکند
- عرق کف دست
سلام اقای دکتر دختره من ۲۲ماهشه ویه ۴.۵روزه ک کف دستش عرق میکنه زیادم مشتاق غذا خوردن نیست با کلی سرگرمی بهش عذا میدم میخوره
- فابیس
کودکم فابیس داره ایا میتونه ایبو پروفن بخوره
- عفونت ادرار
با سلام اقای دکتر دختری دارم هفت ساله که یک هفته پیش موقعی که از مدرسه امد گفت که سوزش ادرار دارم و موقعی که ادرارم تخلیه میشود دو تا پهلوهام درد میگیرد و من همان روز او را به دکتر عمومی بردم واب او نیز سی و هشت درجه بود و دکتر بدون انجام سومو و ازمایش گفت عفونت کلیه دارد وسفیکسیم صد صبح وشب یک قاشق غذا خوری به او داد همراه با سه امپول که گفت برای عفونت کلیه است و بعد تب ولرزش خوب شد اقای دکتر بعد از انکه سفکسیم را تا هفت روز خورد بعد از چند روز از خوردن و گذشتن سفکسیم او را برای سونوگرافی کلیه وکشت ادرار ببرم که جواب به طور دقیق باشد ممنون
- سرفه
سلام اقای دکتر پسر من شش سالشه یک ساله پسرم مدام درحال سرفه کردنه هر دکتر هم بگین بردمش ولی اصن تشخیص نمیدن پسرم چه دردی داره .
- قطره
سلام افای دکتر دختره من ۲سالو ۱۰ روزشه تاکی باید قطره ویتوکیدو لیپوزوفرو زینک سولفاتو باید بخوره
- اسهال
سلام خسته نباشید مپسر ۴ساله دارم ۵روزه که اسهال شدید آبکی داره دکتر بردم ولی خوب نشده غذاهم نمیخوره فقد آب میخوره چیکارکنم کمکم کن لطفان
- سرفه خشک مکرر
سلام،وقتتون بخیر،پسرم هفت سالشه،امسال از اول زمستون چند بارسرما میخوره،و سرفه هاش خیلی طول میکشه،حتی یک ماه هم طول میکشه،هنوز تازه خوب شده بود که باز دوباره سرما خورده و سرفه های خشک مکرر داره،ترشح بینی هم داره،قبلا راههای خونگی براش جواب میداد ولی الان نه،چه دارویی تجویز میکنید؟هنوز ماه پیش سفیکسیم خورده
- شربت تئوفیلین جی
پسرم خیلی سرفه میکنه ۳ سال و چهار ماهشه میخواستم بدونم شربت تئوفیلین جی برای سرفه اش خوبه بدم یا نه؟
- تغذیه
سالم دختر14ماهشه.با وزن9/400 قد74.وزن تولدش3/500 قد49.کم وزنه وکم اشتها شیرخودمو میخوره.چه مارک شیر پاستوریزه ای پیشنهادمیکند ک قابل تحمل دخترم باشه!و آیا پودر نارگیل اشتها آور است.چه مقدار بدم؟
- کپسول امپرازول
با سلام، کپسول امپرازول ۱۰ برای کودک ۸ ساله برای درمان رفلاکس روزی چند تا، با چه فاصله ای میشه داد؟
- عفونت چشم
دخترم در طی یکماه الان سومین باری هست چشمش عفونت میکنه یک هفته قطره باکتی ماید میریزم خوب میشه و بعد از گذشت چند روز چشمش دیگرش عفونت میکنه باز قطره میریزم میخوام بدونم این قطره عوارض داره چون الان سومین بتری هست خریدم و دارم براش استفاده میکنم و هر دفعه یک چشمش عفونت میکنه
- سلام آقای دکتر دخترم ۱۹ ماهه هست دادن آموکسی ۲۵۰ضرر داره وزنشم یازده کیلو هست
- تب بی حالی ۱۷ روزه
سلام تروخدا کسیی میدونه کمم دخترم ۱۷ روزه همش تب میکنه بیحاله بردم انواع دکترا ۳روز بستری شد ولی مرخص ک شد هنوز تب داره بالا میاره خواهش میکنم کسی میدونه کمکم کنه کجا ببرم😔
- سیاه شدن دندانها
سلام دکتر دختر من یکسالو پنج ماهس و قطره آهن لیپوزفر میدم بهش و مولتی ویتان .دندنهای بالاییش که ۴ تاهستن سیاه شده آخه این قطره آهن سیاه نمیکنه که آیا پوسیده شده؟البته دخترم چند بار تو شب شیر میخوره آیا باعث پوسیدگیش میشه هرکاری کردم نشد خیلی بی قراری میکنه شیر ندم و بعدش هم آب نمیخوره که مشکل ساز نشه چاره چیه؟
- مصرف ویتامین دی سه
سلام دخترمن ۲۱ماهشه امروز ۵تاقرص ویتامین دی سه ۵۰۰۰۰هزارخورد بردمش دکتر گفت مشکلی نیست ودفع میشه مایعات بدین بهش. توروخدا نیاز نیست دیکه ببرمش دکتریا ازمایش؟ دپوبارهم دفع ازشکم داشت
- مشکل گوارشی
سلام خسته نباشید من دخترم ۴ماهشه دکتر گفتن حساسیت شیرگاو دارن واینکه مقعدش خیلی زخمه دکتر شیراندامی پپتی جونیور داده الان ۱۰روزه مصرف میکنه ولی دسشوییش خیلی بلغمی شده روزی ۶بار ۵روز اول مصرف روزی یه بار دفع داشته الان با زور زدن دفع آبکی وبلغمی ریفلاکس هم دارن امپرازول میدم بهش چ راهکاری دارین آقای دکتر ممنون میشم راهنمایی کنین
- یبوست
با سلام و خسته نباشید پسری دوسال و 1 ماهه دارم. که تا دوسالگی که شیر خودمو میخورد هیچگونه مشکلی نداشت و روزی تا 3 بار هم دفع داشت. ولی از وقتی از شیر گرفتم شیر گاومیش جوشیده بهش دادم و یبوست شدید گرفت. شیر رو ولرم کردم بازهم تاثیری نداشت. بجاش شیر گاو دادم باز هم بی تاثیر بود. و چند روزی یکبار فقط با شیاف و درد شدید و گریه تا دفع میکرد. بعد از دفع هم یک لکه خون آبه میومد. تا اینکه همه شیر و فرآورده هاشو حذف کردم. ولی باز هم چند روزی یکبار با درد شدید وگریه تا دفع داره. شربت انجیر و انجیر خیسانده شده هم امتحان کردم تاثیری نداشته. تحرکشم بالاس ب طوری که اصلا یجا نمیشینه. غذا خوردنشم بد نیس ولی خیلی اذیته برا یبوست. بازم الان چند روزیه ک دفع نداشته، نفخ و درد شکم هم داره. مایعاتم زیاد میخوره. تورو خدا راهنمایی کنید چیکار کنم

