Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام شربت دکسترو متور فان برای نوزاد 9 ماهه اشکال ندارد
- استفراغ شدید نوزاد 1 ماهه
سلام
نوزاد من 1 ماهه است دو روزه استفراغ شدید داره خیلی هم شیر میخوره
- اسهال نوزاد ۲ماهه
سلام. وقت بخیر. پسرم ۲ماه و۵ روزت با۲و۶۰۰وزن.الان سه روزه که هرچی پوشکش را عوض میکنم.دفع داشته.دیروز بردم دکتر بهش پدیلاکت داده ۱۲ساعت ۵قطره وکپسول لانزوپرازول.که گفتن هر۱۲ساعت نصف کپسول بده بهش.اما کپسول هرکاری میکنم نمیخوره کوبیدیمشم.وحلش کردیم .اما همین که میریزمش دهنش حالت تهوع میگیره وهرچه خورده بالا میاره.چه دارویی جایگزین کپسول بهش بدیم.بعد اسهالشم هنوز کم نشده .تاحالا زرد بود اما الان کمی سبز هم شده.نمیدونیم چیکارش کنیم .میتونم اوآراس هم بهش بدیم؟؟بعدهنوز واکسن ۲ماهگی براش نزدیم.اشکال نداره باوجود اسهال فردابراش واکسن بزنیم؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید.اجرتون با آقا امام حسین.
- اسهال
سلام اقای دکتر پسر ده ماهه ای دارم اسهال داره حالش خوبه بی حال نیس ی هفته پیش چن روز تب کرد ولی خوب شد امروز چن بار اسهال شده چیکار کنم خوب بشه حالت تهوع و استفراغ نداره چ دارویی بدم بهش
- اب دهان
سلام اقای دکتر بچم پانزده ماهشه حدود یه هفتس اب دهنش زیاد شده چن بارم تو خواب حالت خفگی بهش دس داده دندون نیشش هم داره درمیاد از دندونش هسش یا رفلکس؟
- قطره آهن
با سلام چه زمانی قبل و بعد از استفاده قطره آهن نباید به بچه شیر داد؟ بچه من ۶ ماهه است.
- میوه دادن به نوزاد
سلام ایا میشه به کودک ده ماهه اب پرتقال طبیعی داد
- شیرخشک
سلام. مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره. یک سال ودوماهش؟
- قطره مولتی ویتامین
سلام من نوزاد چهارماهه دارم چند روز مولتی ویتامین بهم ندادم مشکلی پیش میاد براش اگه بهش ندم ممنون
- اسهال
پسرم سه ماهشه ۳روزه که مدفوع دیر دیر میکرد مثلا یه روز نکرد بعدش یکبار مدفوع کرد امروز از صبح که ۴بار اسهال رفته از ساعت ۱۰صبح که الان ساعت ۱۱:۴۲دقیقس ۴یا۵بار اسهال رفته چیکار کنم
- مقدارمصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای دختر ۳ ساله
با سلام. دختر من ب علت تب و سرماخوردگی شربت سفیکسیم ۱۰۰ براش نسخه شده اما داروخانه فراموش کردن مقدار مصرف رو بنویسن. وزن دخترم ۱۴ کیلو و ۳ سالش هست. باتشکر
- تغییر شیر خشک
سلام آقای دکتر شیر خشک دخترمو عوض کردم یبوست داشت نان 1میخورد بعدش بهش بیومل دادم باهاش سیر نمیشد و بهونخ گیری میکرد الان گیگوز میدم ولی بازم گریه میکنه خصوصا ساعت 8شب به بعد چ راهکاری دارید؟
- متابولیک
سلام دخترم چهارماهشه ولی هنوز کامل گردن نگرفته,خیلی نگرانم,وقتی پونزده روزش بود بخاطر وزن کم گفتن مشکوک به متابولیکه ازش آز گرفتن آمونیاک 55 و لاکتات 16 بود, اسیدای امینه نرمال,, حالا دکتر میگه مشکوک به متابولیکه, لطفا راهنمایی کنید ممنون
- تب کودک
سلام..پسرم نه ونیم ساله ست تب و استفراغ و دل درد داشت مراجعه کردیم آزمایش نوشتندکه گلبول سفید۲۴هزار رو نشون داد.گفتندعفونته و بستری شد.بعدازظهرهمون آزمایش رو گرفتند۱۵هزار بود.دو روز شده بستری هست وهنوز گاهی تب و سر درد و حالت تهوع خفیف داره. نظرشماچیه؟؟ صرفاً عفونته و با دارو خوبِ خوب میشه هیچ اتفاقی نمیفته؟؟
- شربت
سلام خسته نباشید. پسرم 15 ماهشه شربت سفکسیم برا گلوش دادن روش نوشته هر24 ساعت 5 میل.. آیا میشه 12 ساعت هربار 2ونیم میل بدم یا همان طبق دستور پزشک؟
- تب بدون علت
سلام آقای دکترپسرم چندماه پیش تب ۴۰درجه بدون علت داشت سریع بردیم بیمارستان آزمایش دادن گلبول سفیدخونش بالابوده ولی آزمایش ادراروعکس سینه وایناش نرمال بودوهیچ علاعمی نداشت سه روزبستری شدداروگرفت مرخص شی ولی برام جای سوال بودچرااینجوری شدلطفامیشه توضیح بدیدهمش میترسم دوباره تکرارشه فقط گفته بودن باکتری توی خونش هست
- رفلاکس
سلام آقای دکتر نوزاد بیست و پنج روزه ای دارم شیر نمی خورد و همش حالت کمان میکند خودش را اکثرا احساس میکنم خلط دارد و خس خس میکند و زیاد گاز معده دارد آیا این نشانه های رفلاکس است ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
- شیرخشک
سلام وقت بخیر،آقای دکتر برای درست کردن شیر خشک از آب دستگاه تصفیه که جوشیده شده میتونیم استفاده کنیم؟
- کولیک نوزاد دو ماه
باسلام دخت. دوماهه من کولید داره وهر بار شیرخشک میخوره با وجود مقدار کمش معدش ورم میکنه چه کنم و چه شیرخشکی براش مفیده واینکه من هر بار باید شیرخشکش رو عوض کنم چون گیر نمیاد ممنون میشم راهنمایی کنید
- زرد الو
سلام من به پسرم که هفت ماه داره زرد الو میدم مشکلی براش پیش نمیاد

