Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زرد شدن کف دست و پای کودک
با سلام دخترم ۴ سال دارد و کف دست و پای او زرد شده ازمایش و بعد سونو گرافی شد و مشخص شد که به مقدار خیلی کم کبد او چرب است ولی دکتر هیچ داروئی نداد و گفت که باید رژیم غذایی بگیره من خیلی نگرانم
- ریسورس جونیور
آیا از ۳ قوطی بیشتر نباید برای کودک یکساله استفاده کرد ضرر داره ؟
- درد در مچهای پا و دست در حال چرخش
باسلام اقای دکتر الان چند روزی هست پسر ۷ ساله من در روزهای اول درد در مچ دست چپ داشت وبعد درد به مچ دست راستش رفت بعد مچهای دستش خوب شد بعد از چند ساعت درد به مچ پای سمت چپش رفت بعد هردو مچ پا خلاصه درد همینجور میچرخه که دیروز در مچ پای چپش با درد شدید وکمی تورم بدونه قرمزی داشت که شبش خوب شد باز امروز مچ پای چپ وانگشت کوچک دست راست وانگشت کوچک و شصت دست چپش درد میکنه.پسرم تب نداره
- سلام پسرمن گلودرد شدید دارد چه شربتی بهتر است
تازه پنج سالش شده گلودرد زیاد داره و کمی هم تب داره چه شربتی مناسبشه؟که هم باعث التهاب درد گلوپردش بشه هم سرماخوردگیشو کمتر کنه
- بوی بددهان
باسلام من یه پسرسه ساله دارم دوهفته پیش سرماخوردولی سرماخوردگیش بیشترشبیه سرماخوردگی آلرژیک بودشربت آزیترومایسین دادم بهش خوب شدولی الان یک هفته هس دهنش بوی بدی میده بامسواک زدن خوب نشددندون خراب یا لثه عفونی هم نداره فقط توخواب مدام آب دهنشا قورت میده بدنش طوریه که همینکه هواسرد بهش بخوره زود سرمامیخوره ممنون میشم راهنماییم کنین به خاطرچیه
- نخوردن شیر مادر و شیر خشک نوزاد ۳ ماهه
سلام خسته نباشین دخترم ۳ ماهو نمیشه.تا الان کلا کم شیر میخورد ولی میخورد سینمو ، شیشه شیر اصلا قبول نکرد چند مدل امتحان کردم نخورد.ولی وقتی با سرنگ میدم تا حدودی میخوره.با سرنگم ۵۰ سی سی یه ساعت طول میکشه تا بخوره.الان دو روزه دیکه سینمو هم قبول نمیکنه.چه پیشنهادی دارین بخدا دیگه خسته شدم کارم همش شده گریه کردن انقد شیر نخورده که شیرم داره خشک میشه
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
سلام آقای دکتر پسرم ۱۰سالش شده از نوزادی روی اندام تناسلیش خال داشت الان ۱ماهه کنار خال یک جوش سر سفید و کمی آنطرف تر یک جوش سرسفید دیگر زده اذیت نمیکنه ولی یه کم قلمبه شده زیر جوش
- شیرخشک
سلام بچم 14 ماهشه شیرخشک فقط صبح ها میخوره درطی روز لازم بهش بدم؟ کوچکترم بود درست نمیخورد
- گریه کودک
دخترم 4ماهشه دوسه روز ه گریه میکنه شی خشکیم هست شیرحشکم کم میخوره روی بدنش دونه های قرمز زده
- زردی کف پا ودست دختر ۱۶ ماهه
دخترم ۱۶ ماهه هست کف پا ودستش یک دفعه زرد شده کم خونی وعفونت اداری داشته بود ولی خوب شد .اما الان اینجوری شده باید چیکار کنم ممنونم از شما؟
- فارمانتین
سلام پسرم گلودرد داشت فارمانتین ۴۵۷ بهش میدم سرفه هم داره کمی خلط داره چه شربتی باید بهش بدم؟؟۱۳ کیلو وزن داره و دوسال و نه ماه داره ،،ممنونم
- شربت
سلام دخترم سرفه های خشک میکنه شربت پلارژین رو هر ۶ ساعت میتونم بدم؟؟۵سالو ۵ماهشه
- وزن کودک
سلام آقای دکتر گلاب ب روتون دفع دخترم جذب پوشک ه،ممکنه رو وزنش تاثیر منفی بذاره؟۵ ماهشه
- دکترتغذیه معرفی میکنید
سلام وقتتون بخیر پسرم سه سال و هشت ماهه هست دکتر تغذیه میخوام ببرمش میشه بهم معرفی کنید ممنونم
- تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۲۰ ماهشه بیشتر مواقع یوبوست میگیره و شکمش نفخ هم داره کلا هروقت مریض میشه همیشه میزنه به گوارشش اسهال میشه و یکم اسید معدش زیاده دکتر امپرازول تجویز کرده و آیا میتونم برا تقویت سیستم گوارشش قطره پدی لاکت بهش بدم؟؟
- مسمومیت
پسرم نه ماهشه مسموم شده چ بدم بهش
- سلام بچه من 7سالشه مریضیآنفولانزا گرفت
بعد از 15روز حدودا خوب شد و الان بعد از چند روز از خوب شدنش دوباره سرفه های شدید شروع شده نمیدانم چکار کنم دکتر براش اسپری نوشت تاثیر نداره ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام
- دوز مصرف ازیترومایسین برای کودک ۸ ساله ۱۶ کیلو
با سلام دوز مصرف ازیترومایسین برای کودک ۸ ساله ۱۶ کیلو چقدر است؟
- قی چشم
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم از وقتی که متولد شده تا الان که هفت ماه هست کنار چشمش قی میکنه و قرمز میشه بعضی وقتا هم موقع ای که از خواب بیدار میشه یک چشمش بسته هست

