Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- افتادن ناخنهای دست و پا کودک
- سرفه
سلام پسر من ۹ ماهشه و این یک هفتس که آبریزش بینی داره از قطره سدیم کلراید استفاده میکنم ولی فایده نداره و الان علاوه بر آبریزش بینی سرفه شدید هم داره من چه دارویی برای اون استفاده کنم
- سلام یک دخترسه سال و نیم دارم که یک ماهه ناخن های دستش و پاش انگاردارن می افتن و جدیدزیرش درآمده ولی حالته طبیعی رو نداره والان پنج روزه که قطره کانازول ۱درصدازداروخانه براش گرفتم واستفاده میکنم براش به خاطربیماری کرونا میترسم ببرمش دکتر فقط به دکترداروخانه عکسش رو نشان دادم که این قطره رو داد گفت استفاده کن
- با سلام من ی پسره چهار سال و نیمه دارم حدود چهار روزه اسهال همراه با دل پیچه داره نه تب داره نه تهوع البته اول یبوست داشت ی دکتر شربت لاکتوز ماین بهش داد اولش خوب بود بد چند روز شروع کرد به اسهال بردم دکتر شربت شد اسهال سرم با شربت زینگ وآزیتروما یسین بهش داد خوب شد دو روز دوباره میره دستشویی حالت شله مدفوعش زرد رنگ دل پیچه هم میگیرش ازتون ممنون میشم راهنماییم کنید وی بهش بدم.
- *
سلام به بچه ۵ ساله روزی چند سی سی باید ایمونس بدم وزنش ۱۸ کیلو هست ، ممنون .
- رشد کودک۵ساله
باسلام.دخترم ۵سال و ۴ ماهه است .با وزن ۱۶ و قد ۹۸.از یک سالگی دکتر تسخیص راشیتیسم کلیوی دادن .دارو کلسیم فورت و کلسیتریول استفاده میکنه.الان ناراحتی من کوتاهی قدش هست.
- دندان
سلام دکتر عزیز دخترم متولد ۱۶خردادد۹۷ هست دندونای بالاش دوتادندون جلوش فقط یه ذرش بیرون بود بقیش تو گوشت بود ورنگ کدر ی ذره لق شده بود ولی جای دست گرفتن نداشت برادرآوردن خودم چون دستام ظریف بود تونستم ودراوردمشون براش ولی حالا بعد یکماه و نیم جاشون دندون تازه رشد نکرده حتی سر هم نزده برا دراوردن
- شیرنخوردن کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشین .من پسرم تازه هشت ماهه شده .یه هفته ای میشه شرخشکش رو خوب نمیخوره بازور میدم بهش اونم یکی دوپیمانه .توفروردین هم کرونا گرفته بود یک ماه طول کشید تا خوب بشه .والان هم دماغش یجورایی گرفته هست یکم .میخواستم بدونم علتش ازاون هست یا از چیزه دیگه هست ؟
- بچم تب داره ۵سالشه
از دیشب تب کرده ناله میکنه میگه سردردم بیحاله
- دفع مدفوع زیاد
سلام پسر ۸وماهه دارم بهش غدای کمکی و سرلاک گندم خرما میدم با شیر خشک ببلاک ال اف که دکتر داده بهش بخاطر عدم تحمل لاکتوز ولی چندروزی هیت زیاد مدفوع میکنه گاهی شل و گاهی معمولی و مخاط دار چه کنم راهنمایی کنید در ضمن هیج علایم دیگه نداره خوب غذا میخوره میخابه
- پسرم دوسال وهشت ماهه ازظهریکدفعه تب کرد باشیاف وبروفن پاشویه یکم میاد پایین ازکمربه بالا هم پاغه پاهاش سرد،درضمن من صبح نبودخونه همسایع بوده که بهش شیر دادن وقتی ازاونجا آمددیگه اول گفت شکمم درپمیکنه بعدگفت سرم الان که میگه هیچ جام دردنمیکنه میشه راهنمایی کنید
- شربت و مولتی ویتامین
سلام خسته نباشید من یک پسر ۲ ساله دارم که خوابه خیلی بدی داره و به علت بی خوابی کل روز رو بد اخلاقی میکنه بردمش دکتر براش شربت سیموسد گیاهی گرفتن میخواستم از آقای دکتر با تجربه شما بپرسم که ضرری برای حال و آینده بچم نداشته باشه این شربت
- گلودرد
سلام .خسته نباشید. آقای دکتر پسر یازده ساله من چند روز پیش دچار سوزش گلو شد.به متخصص مراجعه کردیم.بعد معاینه گفتن گلوش کمی چرک داره و چون هیچ علامت دیگه ای نداره جز گلودرد و خلط گلو احتمالا عفونت باکتری هست و آموکسی سیلین خوراکی تجویز کردن.اقای دکتر حالا سوال من این هست برای درمان گلودرد اسپرتوکوک آیا آنتی بیوتیک خوراکی موثر هست یا باید حتما آنتی بیوتیک پنی سیلین تزریقی باشه؟چون میدونید اگه به موقع گلودرد اسپرتوکوک درمان نشه باعث روماتیسم قلبی میشه.ممنون.
- سرما
سلام دکتر جان بچم ۵ سالسه لوزه و کمی آسم داره سرمای خفیف خورده دکترش تهران میگفت چون لوزه و آسم داره داروی گیاهی مثل پلارژین و ... خوب نیست کوریزان یا سیتریزین بده بنظر شما این بهتره یا سیموسپان و پلاررین؟
- سرماخوردگی
سلام و عرض ادب پسرم ۳سال ونیم با وزن ۱۳کیلو التهاب گلو داشت دکتر سفیکسیم۱۰۰روزی دوبار ۳سی سی بهش داده ایا همین شربت بدمش یا شربت دیگه معرفی میکنید؟؟ ممنون
- زادیتن و شربت دیفن هیدرامین
سلام دکتر. من پسر ۱۵ ماهه دارم. یخورده سرفه میکنه. امروز خانومم ساعت ۱۲ ظهر شربت زادیتن بهش داد. منم ساعت ۴ عصر چون سرفه میکرد یک سی سی شربت دیفن هیدرامین دادم. حدود ۴ ساعت خوابید. احساس میکنم یخورده بچه خوابآلوده و تلو تلو میخوره( البته الان خوابیده) خانومم میگه قبلا شنیدم مصرف این دو داره باهم حطرناکه. ایا صحت داره.. میگه دارم دیوونه میشم تا صبح خوابم نمیبره.. ممنون میشم جواب بنده رو عنایت بفرمایید
- سلام ببخشید دکتریه پسر ۳ ساله دارم چند سری هست که تو سرش جوش در میاره علتش چیه
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر .پسرم امیرعباس الان ۱ سالو دوماه داره که علایم سرما خوردگی داره که اب ریزش با گه گدار خیلی کم سرفه میکنه و عطسه میزنه چی بش بدم چون بچه داداشمم همینطوره اون رفت دکتر بش ستریزین و سفکسیم ۱۰۰ با استامینوفن داد منم میتونم استفاده کنم همونو
- چسپندگی واژن
دخترم دوسال است چسپندگی واژن داره داکتربرش پیماد پولی فیکس داده ایااین پیماد خوب است یاخیر
- سفت بودن ناف
با عرض سلام،پسرم حدود3 سالش هست مرتب با ناف خودش ور می ره ،دست که میزارم به نافش احساس میکنم خیلی سفته البته ببار سونو از جداره شکم داده گفته مشکلی نداره ،ولی نگرانم میخواستم یه راهنمایی بفرمایین تشکر.

