Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه خلط دار وآبریزش بینی
سلام من دخترم یک ونیم سال دارم میشه شربت ستادین دی سی بهش بدم.سرفه خلط دار بهمراه آبریزش بینی داره
- اس مرازول ۵ برای نوزاد چهارماهه
باسلام نوزاد من چهارماهشه ،این دارو براش ضرر نداره ،رفلاکس خفیف داره
- میزان دارو
ببخشید من دخترم دکتر الرژیش بهش فارماتین 643داده سه سی سی وزنش هم بیست کیلو هست میخواستم بدونم کم نیست سه سی سی سه روز هم هست تب داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- ایستادن
کودک من سیزده ماهشه غلت نمیزنه ولی میشنه عقب جلو هم نمیره وروی پاش نمیایسته لطفا راهنماییم کنید ممنون
- گوشت اضافه زیر زبان
سلام زیر زبون دختر۱۱ماهم یه جیز اضافس گوشت انگار اینور اونور میشه داد خیلی نگرانم چه کنم از چیه بچه خوبه خوردنش و..مشکلی نداره
- عفونت آنفولانزا
آها درسته خیلی ممنون آقای دکتربابت پاسختون
- آسم و الرژی
سلام پسری هفت ساله دارم که از اسفند ماه تا به الان سرفه های شدیدداره. در صبح معمولا از ساعت هفت تا دو بعدازظهر . سرفه های پخته بدون خلط. بردمش دکتر بهش نئوتادین و اسپری سالبوتامول داد استفاده میکنه ولی زیاد اثر نداره. بیرون از خونه خوبه مسافرت تهران هم بردمش کامل خوب شد ولی دوباره برگشتم داخل منزل سرفه هاش شروع شد. لطفا راهنمایی کنید. داروهاش رو ادامه بدم یا عوض کنم.
- تاول بعد از واکسن یک سالگی
باسلام دخترم بیست وششم تولدش بودکه بیست وهفتم واکسن یک سالگیشوزدیم وفرداش متوجه شدم که رودست وپاهاش تاول زده وازتاولش حالت آب میادبیرون آیابه نظرشمااین طبیعی هست؟؟؟
- سلام آقای دکترخسته نباشیددخترم چندروزتب کردعفونت گلوداشت سرفه میکردآموکسی سیلین توخانه داشتم بهش دادم تبش خوب شده ولی سرفه همراه خلط میکنه رفتم داروخانه یه شربت آموکسی سیلین 250دیگه گرفتم میتونم ادامه بدم بهش بدم یاخطرداره هرهشت ساعتی یکبار4سی سی بهش میدادم دخترم 5سالش هست میتونم
- باز کردن از پوشک
سلام ،پسرم ۲سال ونیمشه،دارم از پوشک بازش میکنم،میبرمش یه ربع به ربع دستشویی میکنه بعد میارم شلوارشو میپوشونم ولی بازم جیش میکنه شلوارش،حرف میزنه ولی بعد جیش کردن میگه جیش بعضی وقتها هم نمیگه چه کنم
- شربت سندروس
با سلام خدمت شما دکتر گرانقدر با توجه به تجویز شما پسر ۳سالم هر روز پنج سی سی از مولتی ویتامین سندروس رو مصرف میکردم الان ۴ سال و نیم داره میشه لطفا یه( قرص) مولتی ویتامین معرفی کنید مصرفش وای بچه راحت تره و البته مقدار مصرفش رو با تشکر
- درمورد واکسن ها
سلام وقتتون بخیر کودکم ۱۸ ماهه هسته،به هیچ یک از واکسن هایی که زده هیچ علائمی نشان نمیدهد نه تب نه درد،حتی واکسن ۱۸ ماهگی،آیا مشکلی ندارد،ممنونم
- خروسک
سلام اقای دکتر پسرم۲سالشه زمستان سال گذشته خروسک گرفت بستری شد ودگزا زدن از دستگاه بخورسرد استفاده کردم خیلی نگرانشم ایا ممکنه امسال هم بگیره چکار کنم که دوباره تکرار نشه
- انفولانزا. کودک 4 ساله
سلام. خسته نباشید. دختر 4 سالم رو آوردم پیش شما تب داشت و بدن درد و دل درد آنتی بیوتیک دادین و تب بر. سه شنبه آوردم.. ولی هر روز که از خواب بیدار مشه گریه میکنه که دلم درد میکنه. کمر و دست... الان دل درد مونده که زیاد نیست ب اینکه آنتی بیوتیک میخوره شکمش زیاد کار نمیکنه جمعه مجبور شدیم دوباره ببریم درمانگاه براش کیمو بلاک برا معده نوشت نمیدونم بدم یا نه. سرفه هاش تازه شروع شده. کتوتیفن داده 4 سی سی میخوره همش خوابه. و برای شکم کار بکنه لاکتو لوز . حالا بدم اینا رو و لاکتولوز رو برا اینکه رودش کار کنه چه مقدار باید بدم وزنش 16 کیلو بود. ممنون
- دخترم 5سالشهتقریبا 15کیلوسرما خورده میگه گلوم درد میکنه روز اول 5سی سی آزیترومایسین 200دادم روز دوم چقدر بدم
- افتادن ناخن
سلام چند روزی ناخن های بچم میافتن البته بجاش دارن میان ناخن های دست البته دو سه ماه قبل هم ناخن های پاش میافتادن علت چی میتونه باشه کمبود خون هم نداره بچه سه سالشه
- مصرف چند برابری داروی سفکسیم
با سلام دخترم ۸.۵ ماهه ۷.۵ کیلوه بعد از ۵ روز بستری در بیمارستان بخاطر تب بالا، مرخص شده و دکترش سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده به اشتباه توی داروخانه مقدار مصرف رو ۱۰ سی سی در ۱۲ ساعت روی دارو نوشتن منم بعد از سه بار مصرف متوجه شدم روی نسخه ۱.۵ سی سی بوده الان دخترم یکبار تبش بالا رفته با شیاف و استامینوفن آوردمش پایین ولی چند بار استفراغ شدید کرده که کل معدش خالی شده هی بیقراری میکنه چیکار باید بکنم
- ریز بودن کودک
سلام ببخشید دختر دو ساله من خیلی ریزه و میخام بهش مولتی یا زین یا مکمل کلسیم چی بدم وزن تولد ۲ کیلو وزن دو سالگی ۹ کیلو. برای رشد قدش چه مکملی بدم ممنون میشم کمک کنید
- اسهال استفراغ
پسرم چند روز هست بی اشتها و اسهال و استفراغ داره چیکار کنم
- ریفلاکس
سلام کودک من یک سالش خس خس مکنه نفسش صدا دار است بی قرار و موقه خواب شبانه بینیش گیپ میشود بعد عذا است وزن نمگیرد

