Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آبله مرغااااان
باسلام آقای دکتر فردی که آبله داره اومد تو یه جا بعد ما رفته باشیم اونجا اصلا ندیدیمشا چون اونجا نبود ممکنه بچه ماهم آبله بگیره مثلا اشیارو اون لمس کرده باشه و بچه ماهم لمس کرده اونجارو میتونه منتقل شه بهش
- خونریزی لثه
سلام وقت بخیر دختر۲۱ماهه ای دارم که سه روزه از وسط دندونای بالاش خون میاد با برخورد به هر چیز سفتی مثل میوه یا لیوان و.... دیشب تو خواب هم کلی خون اومده طوی که صورتش صبح خونی بود تجویز شما چیه
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر ببخشید برای کودک دوساله مصرف کدام چرک خشک کن تجویز میشود؟ و میزان مصرف چقدر باشه؟
- سوزش ودرد مقعد وزایده گوشتی نزدیک مقعد
دخترم دوسال ونیم هستش چند روزی هست که متوجه زایده گوشتی یک سانتی درنزدیک مقعد شدم و هنگام ادرار ودفع مدفوع همراه بادرد وخارش هست علت عفونت هست یا بواسیر ؟ البته قبل از بوجود آمدن این مشکل دخترم چند روزی تب واسهال داشت وازپوشک گرفته نشده .. باتشکر ازشما
- سلام ببخشید کو آموکسی کلاو برای فاویسم مضر است
- بیدار شدن
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۵ ماه س میخوابه با شیر مادر میذارم جاش ۱۰دقیقه نشده یهو چشاشو کامل باز میکنه و بیدار میشه.از رفلاکس ه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- قرمزی پوست
باسلام چرا بعضی ببچه ها زردی طولانی مدت نزدیک سه ماه میگیرن در حد ۱۳ درجه ،و یه لکه های قرمز رنگ پشت گردن یا روی ابروشون وقتی بدنیا میان.ایااین لکه ها بزرگ بشن ازبین میرد؟
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام خسته نباشید جایگزین شیر خشک نان اچ دو چی خوبه برای پسرم آخه هیچ کدوم داروخونه ها ندارن .کدوم شیر خشک اچ آ خوبه؟؟؟
- مدفوع بدبو و چسبناک
کودک ۲ ساله من چند روز شده که مدفوعش بدبو و چسبناک هست،کلا یبوست داره ولی این مشکل جدید است. اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
- عرق کف دست
سلام اقای دکتر دختره من ۲۲ماهشه ویه ۴.۵روزه ک کف دستش عرق میکنه زیادم مشتاق غذا خوردن نیست با کلی سرگرمی بهش عذا میدم میخوره
- مقدارمصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰برای ۵سال
- تفاوت
سلام آقای دکتر پسر سه ماهه ای دارم ک ب پروتوئین شیر گاو حساسیت داشت با آزمایش خون و مدفوع مشخص شدولی به خیلی دیگه چیز ها ...حساسیت نشون میده دکترش براش شیر خشک ببلاک اچ ا نوشت ک دو ماهی هست ک بهش دادم شیر خودم بیشتر بهش میدم بازم اذیت بود الانم شیرش گیر نمیاد نان اچ ا گرفتم خواستم ببینم خوبه بهش بدم یا ن دنبال همون شیر خودش بگردم
- یبوست کودک پسر در ۱۴ ماهگی
سلام
یبوست کودک پسر در ۱۴ ماهگی.
- مصرف قرص دوفاستون در شیردهی
سلام آقای دکتر.سوالی رو مطرح کرده بودم در مورد مصرف قرص دوفاستون و آمپول پروژسترون در دوران شیردهی که آیا مجاز هست ؟ممنون میشم راهنمایی کنین
- تشنج
دخترم ۲سالشه دوبارتسنچ کرده یه بار۲۰رکزپیس یه بارهم ۱هفته ای میشه بستری بودگفتن عفونت شدیدداره امکانش هس دوباره تشنچ کنه یان دیگه رفع شده
- خواب کودک ده ماهه
سلام خسته نباشین پسرم ۱۰ ماهشه بعضی مواقع موقعی ک دارم میخوابونمش و روی صورتش پارچه انداختم ک راحتتر بخوابه،دست میزنه یا میخنده و حرف میزنه این طبیعیه دکتر؟ممنون میشم جواب بدین
- ازشیرگرفتن
سلام روزبخیر پسرم ۲۹ماهشه در ۱۹ ماهگی یکبار از شیرگرفتم ولی بخاطر دلسوزی خانواده و گریه بچه دوباره شیر دادم درضمن علاقه ب سرلاک و شیر خشک و شیشه شیر پستانک نداره اصلا حتی شیرمم قطع کردم انقد بچه خورد تا اومد باز خیلی وابسته به شیر منه غذاخوردنش هم خوبه اما این شیرو ب هیچ عنوان ترک نمیکنه حتی تلخک هم استفاده کردم فلفل زدم بازم خورد دیگه ۲.۵سالشه چکارکنم از شیر چطور بگیرم
- معده
سلام پسرم ۳۳ روز داره از اول تولد بینی گرفته هست مثل سرماخورده از چند روز هم دهانش مزه مزه میده مثلی چیزی داخل دهانش هست و میخوره خیلی بی قراری میکنه و خودش به داخل جمع میکنه کولیک هن داره دارو مصرف میکنه ایا مزمزه کردن دهانش نشانه رفلاکس هست ؟
- لاغری پسر ۵ ساله
سلام
من پسرم پنچ سالش خیلی لاغره. همیشه رنگ صورتش پریده برای دستشویی رفتن خیلی مشکل داره و خودشو میگیره به طوری که اگر صبح دستشویی بخواد بره انو تا بعد از ظهر می گیرد
- مدفوع کودک
با سلام و خسته نباشید پسرم 6 ماهشه حدود یک هفته است که خیلی کم کم مدفوع میکند مثلا میبینم که مدفوع کرده خیلی کم عوضش که می کنم دوبازه یکم بعد میبینم که یه کوچولو مدفوع کرده ؟ میخواستم ببینم علت خاصی دارد ؟

