Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشدکودک
باسلام..دخترم هشت ماه و دوهفتشه وزنش هفت کیلوسیصد..وزن روز تولدش سه کیلونیم بود بم گفتن براساس نموداررشد وزنش کمه...بهش غذا میدم شیرخودمو میخوره روزی سه بار پوشکش خراب میکنه..بنظرتون بخاطر دفع زیادی مدفوعشه که وزن نمیگیره؟؟؟؟
- آنفولانزا
پسرم هفت سالشه و چند روزی هست ک آنفولانزا گرفته سرم و چند آمپول برا تب تب شدیدش دکتر متخصص تجویز کردند با آزیترومایسین 400و دیفن هیدرامین و چندتا داروی دیگه الان بعد اینکه تبش قطع شده خیلی سرفه خلطی میکنه آیا آمپول دگزامتازون براشون خوبه چه دارویی سرفه اون و خوب میکنه آقای دکتر لطفاً راهنمایی کنید ممنون
- بالابودن گلبول سفید
دوروزسرماخورده بردمش دکترولی اول ازمایش ازش گرقتم گلبول سفیدش 16 شده آیاممکنه براݓرسرماخوردگی بالارفته باشه
- عفونت گوش
سلام پسرم ۴سالشه گوشش عفونت شدید داشت دکتر پنیسیلین تجویز کرد براش و قرص سفیکسیم امپول زد بعد قرصم بهش دادم عوارضی نداره الان فک میکنم حالش خوب نیست
- بی حالی
سلام اقای دکتر وقت بخیرپسرم یکسالو۳ماه داره الان دوروز بیحاله انگار همش دوست داره بخوابه یکم تبم داره انگار داره دندون در میاره نمیدونم ب خاطرچیه دقیقا قطره استامینفن هم دادم ادامه بدم قطره رو؟
- شیر
سلام آقای دکتر خسته نباشید درسته که میگن مکمل غذایی ریسورس جونیور باعث کبد چرب میشه ؟میخوام برای پسر یکساله ام شروع کنم
- کم خونی
سلام وقت بخیر سن۴سال و ۱۰ماه وزن۱۴ کیلو Hb:۱۱ قطره لیپوزوفرفورت روزی ۲۵قطره تا چند وقت باید مصرف بشه؟
- چرک خشک کن
سلام پسرم ۵ سالشه سرماخورده سرفه خلط دار داره و سینوساش هم پره البته لوزه هم داره . شربت ازیترومایسین ۲۰۰ بدم یا اموکسی سیلین ۱۲۵؟
- اندازه دور سر نوزاد
با سلام نوزاددختر ۷ ماه و ۱۳ روزه ای دارم که وزن تولد ۳۶۰۰ قد ۵۱ ودور سر ۳۵ ،،وحالا وزن ۷۷۰۰ قد ۶۹ ودورسر۴۴.۵ هست سوال من این است دوروز پیش که به بهداشت برای کنترل ۷ ماهگی بردم گفتن دور سر نوزادم از ماه قبل تغییر نکرده این مسعله منو نگران کرده حرکات تکاملی بچه کامل هست ایا دور سر بچم کم هست؟؟
- شربت آزیترومایسین
سلام
شربت آزیترومایسین 200 را برای 2 ساله چه مقدارباید بدهم؟
با تشکر
- حساسیت شیرخوار
با سلام و خدا قوت ، دختر سه ماهه دارم که سه روزه تو مدفوعش رگه های خیلی کوچیک خون قرمز در خد نقطه دیدم و مدفوعش حالت خلطی شده، قبلش انجیر و ازگیل خورده بودم، که قطع کردم،امروز هم پنیر و لبنیات و مرکبات نخوردم، الان که روز سومه خون در حد خیلی کم بود که به سختی دیده میشد ، اسهال و تب نداره، وزن گیریش تا الان نرمال بوده، به نظرتون از انجیر بوده یا حساسیت پروتئین گاو هست، رژیم خاصی لازمه بگیرم
- سلام دخترم ۳ماهو ۲۸روزشه به پروتئن گاوی حساسیت داشت انواع شیر های آپتامیل پپتی و اچ آ وپپتی جونیور امتحان کردم ولی بازم کهیر میرنه
- قدووزن
سلام من پسرم ۶ سالشه قدش ۱۰۸سانتی متروزنش۱۷ کیلو _۴سالش بود آزمایش کامل گرفتن دکتر گفت همه چی خوبه فقط آهن بدنش زیاده ک من اصلا بهش آهن ندادم دیگه /هیچ شربت اشتهایی یادارویی ندادم بهش الان فقط بخاطر قدووزنش ناراحتم_بیش فعالم نیست،و دیگه هیچ مشکلی نداره /پلوب اندازه یک کفگیرمیخوره سوپ یاخورشت دوست نداره فقط مرغ اونم یکم،اینجوری ویتامین بدنش چطوری تامین میشه لطفاراهنماییم کنین😭
- چرک خشک کن
سلام دکترجان ببخشید برای کودک یک سال و دوماه با وزن۸۳۰۰چه نوع چرک خشک کنی خوبه؟
- استفراغ مکرر کودک
سلام وقت بخیر دختر 5 ساله ایی دارم از صبح زود شروع کرده به استفراغ های مکرر علائم دیگه ایی نداره فقط آب یا حتی لقمه کوچکی غذایی که میخوره بلافاصله بالا میاره هرچی که به ذهنم رسید بهش دادم اما بلافاصله بالا میاره لطفا راهنمایی کنید
- خمیازه کشیدن
سلام دکتر پسر من درطول روز چند روزی است که زیاد خمیازه میکشه چیکارکنم البته چند سال پیش عمل قلب داشته الان به نظرم غیر طبیعی است البته ازنظر غذایی گوشت ومرغ نمیخوره
- زرد شدن کف دست و پای کودک
با سلام دخترم ۴ سال دارد و کف دست و پای او زرد شده ازمایش و بعد سونو گرافی شد و مشخص شد که به مقدار خیلی کم کبد او چرب است ولی دکتر هیچ داروئی نداد و گفت که باید رژیم غذایی بگیره من خیلی نگرانم
- واکسن۱۸ماه
سلام پسرم ۱۸ماهشه و ۱۹مهر تب تشنج کرد و بستری شد.وتشخیص تبحال مغزی داده شد و دارو اسکلوویر۲۵۰تزریق شد ینی دوره ۲۱ روزه.که ۱۰ابان تمام شد مرخص شد...الان از روز مرخصی ۱۸روز میگذره.و شربت فنی تویین میدم ۴سی سی بعد الان میخام واکسن ۱۸ماهگی بزنم..آیا مشکلی نداره.واینکه دارو فنی تویین رو بدم واکسن بزنم یا واکسن بزنم بعد شربت فنی تویین بدم...و اینکه استامینفون قبلش بدم یانه و ایاتشنج نمیکنه؟؟خیلی میترسم..ممنون
- سلام دخترم سه سالشه سرفه میکنه صبح یکبار بالا آورد برای درمانش چیکارکنم
- علت زردی کف دست وپاهای پسر ۷ ساله ام چیه
صورتش زرد شده با کف پاهاش البته بسیار مرکبات قبلا استفاده کرده بود ولی چند هفته هست قطع کردم ولی خب هنوز هستش واقعا نگرانم

