Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام وقت بخیر من یه ماه پیش دخترم بردم دکتر بهش شربت تب و سرماخوردگی شربت ایورامی داد استفاده نکردم الان دوباره دخترم سرما خورده گلوش چرکین چی بگیرم چرک خشکن دگه دکتر نبرم دوسال داره با وزن 13
- آیا میتوان به کودک تب دار شیرخشک داد؟
سلام آقای دکتر.شب بخیر. ببخشید کودک ۲۲ ماه ام تب و آبریزش و سرفه داره.در این حالت میتونم به ش شیرخشک بدم یا نه؟از دو ماهگی شیرخشک خورده چون شیر خودم کم بوده. متشکرم از پاسخگوییتون.
- کودکم گلوش سوخته
سلام لطفاً کمکم کنید پسرم نوزده ماهشه حدودا ساعت ۹شب سیبزمینی خیلی داغ خورده و الان نفس تنگ میشه (از راه دهانش نفس میکشه) تو خواب مدام گریه میکنه چیکار کنم
- سویق
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخوام برای افزایش قد پسرم سویق سنجد بدم باعرض معذرت باعث یبوست میشه ؟و بنظرتون تاثیری داره؟قد یکسالگی ۷۳
- صورت
سلام اقای دکتر دخترم دو سالشه صورتش قرمز شده و جاشم داغه از چی میتونه باشه؟؟ من کرم مرطوب کننده بچه ایروکس زدم ازون میتونه باش؟؟ چ بزنم خوب بشه؟؟
- سلام خسته نباشید
ببخشید اقای دکتر که دوباره پرسیدم فکر کردم اول توضیحاتم کامل نبوده - من دسترسی به دکتر ندارم- خدا خیرتون بده که جواب مردم رو میدین - همین که شما میفرمایین مشکلی واسه پسرم بعدا پیش نمیاد واسم کافیه خیلی ممنونم از شما
- تقویت سیستم ایمنی بدن
پسرم پنج سال و هشت ماهه با وزن حدود ۲۳ زود زود سرما میخوره چه شربتی برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما پیشنهاد میدین و چه مقدار مصرف کنه و آیا باید مداوم مصرف شود یا فقط یک دوره تا زمان اتمام شربت؟
- کشیدن دست به دماغ وسر
سلام آقای دکترشرمنده پسرم دوماه بعدسه سالشوتموم میکنه نزدیک یه ماه دستشوبه دماغ وسرش میکشه چشاشم زودزودمیزنه وقتی دستشومیگیرم که به دماغ یاسرش نکشه بازورسریادماغشوبه یه جایی میماله انگارمیخاره
- دونه زدن مقعد
سلام . اقای دکتر پسر 20 ماهه دارم که هفته پیش یه روز فقط تب داشت دکتر گفت احتمالا ویروس گرفته واینکه اسهال هم چندروز داشت که هربار اسهال میکرد مقعدش خیلی میسوخت و قرمز میشد . دندان نیش هم داره درمیاره که خیلی روش احساس درد داره و هی نشون میده . دوروزه اسهال نداره و مقعدش هم خوب شده بود الان دیدم که بازم مقعد و سمت زیر الت تناسلیش قرمز شده . کالاندولا هم میزنم کلی بنطرتون چیکار کنم؟
- عرق
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- علام عفونت ادراری واژنش بو میده چه دارویی بدم
برای عفونت ادراری دخترم یکسال و نه ماهش چه دارویی بدم واژنش بو میده عفونت ادراری احتمال زیاد داره
- اوردن کودک
سلام میشه اقای دکتر من فردا ساعت ۶ پسرمو بیارم برای ویزیت؟؟چون ساعت ۴ امکانش واسم نیست سر کارم،،بچه م حتما باید پیش شما ویزیت بشه
- سرفه
سلام پسر چهار سال ونیمه ام دو سه هفته پیش یک شب تب و بعدش سه چهار روز آبریزش بینی داشت بعد اون سرفه شروع شد هنوز شب ها توو خواب سرفه میکنه گاهی صبح هم ادامه داره انگار خلط توو گلوشه.... برای معاینه بیارم آقای دکتر؟
- عفونت گلو
سلام و خسته نباشید پسرم سه روزه سرماخورده با علایم تب و عفونت گلو و بوی بد بدهان شروع شد دکتر بردمش گفت لوزه هاش التهاب داره نمیتونه غذا بخوره صداشم عوض شده دکتر آزیترومایسین ۲۵۰با اسپری بینی و ایبوپروفن و شربت دیفن هیدرامین داد ولی هنوز لوزه هاش التهاب دارن و صداشم تغییری نکرده اقای دکار ایا این داروها تاثیر میکنن ممنون میشم راهنمایی کنید لوزه هاش اولین باره اینجوری شده ۱۲ساله هست
- تب کودک یکساله ونیم
سلام پسرم بکسال ونیم سن داره باوزن ۱۲ کیلو چندروز ویروس گرفته درحد چندتا عطسه اما ابریزش زیاد بینی وگزفتگی بینی امروز دکتر بردم گفت اوکی هست گلو گوشش عفونت نداره تب هم نداره اما امشب یهو تب کرده تبش بالاس شیاف۱۲۰ استفاده کردم چکارباید بکنم ؟! دسترسی ب دکترندارم
- آ اس آ به جای استامینوفن
با سلام
من پسری ۷ ساله دارم دو روز پیش تب کرد و چون استامینوفن توی خونه نبود بهش آ اس آ دادم فقط یکبار عصر هم که بردنش دکتر گفت آنفلوآنزای فصلی است. حالا من نگرانم که قرص آسپرین هستم که خودسرانه بهش دادم چون توی سایت خوندم نوشته بود باعث سندرم ری میشه الان خیلی ترسیدم و نگرانم
خواهش میکنم راهنمایی کنید
ممنون
- مطب.
سلام آقای دکتر شما از کی مطب تشریف میبرید؟
- اسهال خونی،
سلام آقای دکتر پسرم 6ساله اش هست یک هفته هست که ویروس دل درد واسهال را گرفت بردم دکتر یکسری دارو داد با کو آموکسی کلاو الان همه چیزاش خوب بود تا اینکه بهش بارهنگ دادم وکلا اسهال شد بعد اسهال اش یه کمی خون درونش بود در ضمن هنوز کوآموکسی کلاو را میخوره پودر پدی لاکت را میخوره علت چیست آقای دکتر خیلی نگرانش هستم و اینکه گاهی دلش هم درد میگیره لطفاً راهنماییم کنید ممنون از لطفتون
- شیرخشک ایزومیل
سلام آقای دکتر میشه به کودک۵ ماهه که وزنش کمه و به پپتی و پپتی جونیور حساسیت نشون داده ایزومیل داد؟؟
- سرفه
سلام پسر چهار سال ونیمه ام دو سه هفته پیش یک شب تب و بعدش سه چهار روز آبریزش بینی داشت بعد اون سرفه شروع شد هنوز شب ها توو خواب سرفه میکنه گاهی صبح هم ادامه داره انگار خلط توو گلوشه.... برای معاینه بیارم آقای دکتر؟

