Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- افتادن نوزاد ٨ ماهه
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهشه مسافرت بوديم يهو از روي تخت با سر اومد زمين زمين هم چوب بود يه چند دقيقه اي گريه كرد و رنگش پريده بود خيلي نگرانم نكنه مغزش آسيب ديده باشه
- گوش درد نوزاد هشت ماهه
سلا خسته نباشید
آیا نوزاد هشت ماهه گوش دردش از چیه؟
ممنون
- ممنون میشم پاسخگو باشین
سلام .میخاستم بدونم این داروها برای نوزاد ۵ماهه که سرفه وتب داره و دکتر اورژانس تجویز کرده بخصوص آمپول هیدرو کورتیزون با اب مقطر تزریقی ۵سی سی ضرر نداره بقیه داروهای تجویز شده هم استامینوفن ۱۲۵شیاف.سرماخوردگی اطفال شربت.سدیم کلراید اسپری بینی.وایبو پروفن 100 ممنون میشم جواب بدین راستش از دادن این داروها به نوزاد میترسم مخصوصا از آمپول که تجویز کردن
- شیر مادر
سلام دخترم با شیر خودم تغذیه میشد که گاهی خیلی گریه میکرد مثلا یه ساعت تا سه ساعت وقتی شیر خشکش میدادم اروم میشد ...ضمن اینکه ده روز یه بار شکمش کار میکرد الان یه هفته اس که شیر خشک بیشتر بهش میدم چون احساس میکنم شیرم کمه چون وزن گیری خوبی هم نداشته الان که سه ماهو بیست روزشه پنج کیلو و ششصد گرم چهار پنج روزه سه دقه شیر میخور و هی در میاره دوباره سینه را میگیره و سریع در میاره گاهی اروغ داره تا میاد اروغشا بگیرم گرسنه اس و خیلی گریه میکنه و چاره ای جز دادت شیر خشک برام نمیمونه لطفا راهنماییم کنید
- زردی نوزاد
سلام اقای دکتر،نوزاد خواهرم،هشت ماهه به دنیا اومده،الان پنجاه روزشه،با وزن سه کیلو ،از روز اول زردی داشته،الانم زردیش 11هست،برای زردییش دکتر مراجه کرده بهش شربت ملین منیزم داده،تقریبا 20 روزه داره بهش میده،الان چند روزه استفراغ میکنه ممکنه برای این شربت باشه،با تشکر
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
پسرم 3ماه و20روزشه سرماخورده دکتربراش دکستومتروفان تجویز کرده بهش بدم میگن ضرر داره خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- مدفوع نوزاد چهارماهه
اقای دکتر پسرم سه روز یک بار مدفوع میکنه رنگش زرد و شل شیر مادر میخوره
- خون در مدفوع نوزاد
سلام وقت بخیر
نوزاد ۴ ماهه دارم. امروز تو مدفوعش خون دیدم که زیاد هم بوده. ۳ بار خون دیدم تا الآن. ۲ روز هم هست که مولتی ویتامین و آهن بهش میدم. میتونه علتش از قطره ها باشه؟ راستی، اندازه ۲ قطره بهش شربت آلبالو دادند، ممکنه از همین شده باشه؟ لطف میکنید زودتر جواب بدید چون به دکترش دسترسی ندارم.
با تشکر - یبوست کودکان
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۳ماهشه متاسفانه از بدو تولد کولیک شدید و مدفوعش آبکی و شل بود و تا یک ماهگی طبیعی کار میکرد ولی بعد از یک ماهگی فقط با شیاف گلیسیرین و تحریک مدفوع میکنه وهر دارویی که فکرشو بکنید استفاده کردیم پدیلاکت لاکتولوز کولیک ایز بیوپد گریپ میکسچر و.... هیچ نتیجه ای نداشته والان حدود یک ماهی میشه ک فقط با تحریک مدفوع میکنه ومدفوعشم خمیری شکل است ممنون میشم راهنمایی کنید
- لرزش لب و پا
روز ۴۳ روزه لب پاین بچه گهگاهی می لرزه .و هر دو پا بچه هم گهگاهی می لرزه میشه لطفا بگید برای چی هست ؟
- ابریزش چشم
سلام اقای دکتر خسته نباشید، پسر ۴ ماهو نیمه من الان حدود دو روز هست ک چشم راستش ابریزش داره، ورم نداره و قرمز هم نیست، علت چی میتونه باشه ؟؟؟ و اینکه من برای صورتش چون کنار گوشاش پیشونیش خشکی میزنه و قرمزه دکتر گف پماد هیدروکورتیزون ۱درصد بزنم اگزما گفتن هستش موقعی ک خوابه میرنم براش ممکنه از اون باشه ؟
- درباره انتي بيوتيك
با سلام نوزاد من ٢ماهه و ٢٠روزه است براي چكاب پيش دكتر بردم دكتر فرمودن يك ازمايش از ترشحات بينيش بگيريد و نتيجه ازمايش رشد متوسط باكتري هموفيلوس انفولانزا بود ولي هيچ علايمي ندارد نه تب و نه علايم ديگري دكتر سفالكسين ٢٥٠هر شش ساعت ١.٥سي سي را به مدت ٢هفته تجويز كردن ميخواستم بدونم انتي بيوتيك ضرر نداره و ضروري هست ؟ با تشكر
- مریضی
با عرض سلام کوچولو ما ۳۵ روز دارد خیلی نا آرامی میکند شیر درست نمیخورد سلفه عدسه دارد بعد استفراغ میکند وحنجره اش خس خس میکند نظر میاد گلو درد است چه داروی براش بدهم میترسم ببرم دکتر
- دیدن تلوزیون و نشستن
سلام سوال اولم اینه که دختر سه ماهه ام روی پام مینشونم این براش در اینده دچار مشکل میشه و نباید نشسته نگهش دارم ..؟؟؟ سوال بعد اینکه جلو تلوزیون که میزارمش با فاصله دومتر تلوزیون نگاه میکنه اینم براش ضرر داره ؟؟؟
- یبوس
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم ۱۳ ماهشه هرروز یه بار مدفوع میکنه بعضی وقتها بوی مدفوعش خیلی بده میشه چیکار کنم چی بدم بهش خوب بشه
- شربت
سلام دکترمیتونم به پسرم که۸ماهشه برای آب دهنش که میادوخس خس سینش شربت آنتی ریفلاکس باریج بدم مبگن اثلاضررندارهچقدبایدبهش بدم؟
- سلام داروی آموکسی سیلین ۱۲۵برای نوزاد ۷ماهه چقدر بدم ؟؟
- کبودی دست و پای نوزاد
سلام.ببخشین آقای دکتر.پسرم یک ماهش هست موقعی که بغلش میکنم پاهاش کمی کبود میشه میزارمش رو زمین درحالت دراز کشیده کبودیش میره دلیلش چیه؟؟؟ممنون میشم پاسخ بدین
- سر نوزاد
سلام.اقای دکتر.شرمنده از حصورتون دوتا سوال دارم.پسرم ۵ماهه است.وقتی دودستی میگیرم پاهاشو زمین گذاشتنی سفت نمی کنه.یا شل یا جمع میکنه.یعنی مشکلی هست..واینکه پشت سرش صاف نیست خیلی کم خیاری شکله.اگه از الان پشت بخوابانم درس میشه یا دیگه دیره

