Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- در مورد گلو درد
سلام .دخترم ۱۰ سالشه و ۲۹ کیلو وزنشه گلو درد شدید داره چه دارویی بهش بدم بخوره؟
- دوز دارو و شربت
سلام بچه با وزن ۲۲ چقد شیاف استامینفون در زمان تب استفاده شود ؟ شربت پروفن چند سی سی ؟ با تشکر
- سلام خدمت آقای دکتر من یک دختر ۲۳ماهه دارم ب شربت آزیترومایسین سفکیم حساسیت نشون داده یعنی بعداز مصرف بلافاصله اسهال شدیدشد حالا برای جاگزین این شربتها از چ شربتی استفاده کنم ک هم خانواده اینها نباشد لطفا جوابم بدین ک بخاطر کرونا فرزندم را ک ماسک استفاده نمیکنه ب بیرون از خانه مبرم باتشکر
- تداخل دارویی
سلام آزیترومایسن و ایبوپروفن و امپرازول را البته بافاصله بیشتر از ۲ ساعت از هم میشود باهم استفاده کرد ؟
- کودکان
باسلام پسرم ۶سالشه لوزه هاش بشدت ورم کرده وقرمزه وچرکتی سفیدداره تب واستفراغم داشت دبشب دکتر سرم وامپول زد وسفیکسیم ۱۰۰ گفته روزی 3بار 5سی سی دستور سفیکسیم درست هست؟یا بایدهر۱۲ساعت باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرماخوردگی
باسلام دخترم سه روزه سرفه میکنه وآبریزش بینی شربت پدی کاف گرفتم ولی خوب نکرده ایا نیازه ببرم دکتر حال عمومیش خوبه تبم نداره ممنون
- زردیکفپا
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم شش سالشه کف پا هاش زرده از چیه نشانه چیه من باید چیکار کنیم خیلی میترسم لطفاً بهم توضیح بدین ممنون
- سلام پسدم ۸ ساله هست شربت ازیروترمایسین چند سی سی بهش بدم
- امپول بتامتازون برای کودک چهار و نیم سال به اندازه یک سوم دکترشون گفته تزریق بشه ایا عوارضی دارد
- کش و قوس نوزاد ده روزه
سلام وقت بخیر،فرزند ده روزه ما فقط شیر خشک میخوره و شیر مادر مصرف نداره وقتی رو زمین میذارمش مدام کش و قوس میاد و زور میزنه
- شب ادراری
پسرم ۹ سالشه و مدتی است دچار شب ادراری شده البته در طول روز هم زیاد آب می خوره هم زیاد ادرار میکنه ایا ممکنه تاثیر مولتی ویتامین باشه که الان چند هفته است که به اون میدیم باشه داریم به اون شربت لیکو زینک میدیم البته یک عادت بد هم داره کهاز کودکی به شکم می خوابه ممنون لطفا راهنمایی کنید چطور می تونم مشکل پسرم را حل کنم
- دونه های قرمز پوست بعد تب
سلام دخترم ۶ سالش بعد از علایم سرماخوردگی به مدت دوهفته که طول کشید الان روی بدنش و صورتش دانه های قرمز دیده میشه دکتر بردیم گفتن راش هست، شربت نیوتادین و قرص مونته لوکاست تجویز کردن، این دانه ها خطرناک ؟ چه زمانی دانه ها درمان میشه ممنون
- منحنی رشد کودک
اگر وزن کودکی در نه ماهگی8100ودر35هفته بدنیا امده باشد ولی وزن کودکی در نه ماهگی 7600ودر 37هفته بدنیا امده باشد از نظر پزشکی کدام بهتراست کودک نارس یا ترم؟
- تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۲۰ ماهشه بیشتر مواقع یوبوست میگیره و شکمش نفخ هم داره کلا هروقت مریض میشه همیشه میزنه به گوارشش اسهال میشه و یکم اسید معدش زیاده دکتر امپرازول تجویز کرده و آیا میتونم برا تقویت سیستم گوارشش قطره پدی لاکت بهش بدم؟؟
- کودک۸ساله کهدر ازمایش خون لنفوسیت۶۶درصد زده آیا خطرناک است
- کودکان
سلام خسته نباشید من یه دختر ۷ ساله دارم یه مدت هست میگه مامان شب آب دهنم نمیتونم قورت بدم بعضی مواقع روز هم همین طور هست و هی گلوش رو صاف میکنه اوهوم اوهوم میکنه تا گلوش صاف بشه من نمیدونم باید چیکار کنم خیلی ناراحتم باید چیکار کنم تو رو خدا جواب بدید ممنون از لطفتون
- سرفه خشک دختر ۴/۵ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم ۴/۵سالشه هر چند وقت یه بار دچار سرفه خشک میشه پیش چند متخصص اطفال بردم میگن ویروسی شده الان تبدیل به آلرژی شده بهم آنتی بیوتیک دادن آخه من چقدر بهش آنتی بیوتیک بدم از اول مهر تا الان فکر کنم ۱۵تا شیشه آموکسی کلاو ۶۴۳خورده بچه دیگه جون نداره اسپری سالبوتامول و بکلومتازون هم مصرف میکنه مونته لوکاست جویدنی و سیتریزین هم میخوره آخه هیچ راهکاری جز اینا نیست آزمایشی که نشون بده به چه مواد غذایی حساسیت داره وجود نداره؟شما چه راهنمایی میتونید بهم کنید توروخدا به خاطر این طفل معصوم یه راهکاری بهم نشون بدین
- سلام من دخترم ۶ ماهو ۳ روزشه بردن بهداشت گفت ملاجش بسته شده و دورسرش رشد چندانی نکرده بردمش دکتر قوق تخصص براش ازمایش تیروئید نوشت میخاستم ببینم برای چیه و اگه ملاجش بسته بشه چی میشه
سلام دختر من یک سالشه و برای واکسن یکسالگی که بردم بهم گفتن ملاجش یکم بشته شده میخوام ببینم مشکلیه و دور سرش موقع تولد ۳۱ بود و الان ۴۴ شده بود
- زخم شدن نوک سینه ها و ورم هردو سینه
الان چند روزه سینه های پسرم 4سال و نیم داره ورم کرده و نوکش رفته داخل و زخم شده خاستم بپریم که این مشکلخاصی داره باید چکار کنم
- وزن دختر 9 ماهه
سلام
من دخترم وزن تولدش 2900 بود تا 6 ماه هم وزنش خوب بود الان 9 ماه و 4 روز دارد وزنش 6700 هست. چکارکنم وزن بگیره؟

