Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- موارد مصرف سفکسیم
سلام و شب بخیر . پسرم ۳سال و نه ماه من آبریزش بینی دارد که زردر نگ است و دل پیچه هم از چند روز قبل داشت که دو بار بالا آورده بود .دکتر براش ایبوبروفن و دیسیکلومین تجویز کرد . اما با بیشتر شدن آبریزش بینیش دوباره مراجعه کردم و سفکسیم رو نوشت . سوالم اینه که دوز مصرفیش برای کودک ۱۳ کیلو وزن چقدر و چند بار در روز باید باشه و سوال دیگه من اینه که اصلا سفکسیم لازمه بدم به پسرم؟
- مقدار دوز مصرفی سفکسیم100 برای اطفال ااساله با وزن 25 کیلوگرم
مقدار دوز مصرفی سفکسیم 100 برای کودک ااساله با وزن 25 کیلوگرم
- رشدکم
سلام اقای دکترواسه کم پش بودن موبچه ۲۰ماهه بهترین راه تراشیدنش هست یامیشه دارویی داد.ممنون
- آزیترومایسین
سلام دکتر واسه دختر شش ماهه ام شربت آزیترومایسین ۱۰۰نوشته اما طریقه مصرف رو نگفته چقدر باید بهش بدم
- شربت سفیکسیم
با سلام. پزشک اوکسی کلاو دادن اسهال شد پسرم.شربت کلاسید داد بالا میاره. سفکسیم 100 دادن باید استفاده کنیم فکر میکنم اسهال بشوند.نظرتون رو میخواستم.سرما خورده پسرم.ممنونم.
- خرخر بینی،
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه به تازگی سرما خورده ودارو قرص ازیترمایسن میخوره ولی آقای دکتر وقتی جیغ یا گریه میکنه صداش یکمی میگیره و و گاهی بینی اش خر خر میکنه البته موقعه خواب اونم گاهی هست با بینی نفس میکشه علت اش چیه میشه برام توضیح بدید چکار کنم که گرفتگی بینی را چگونه خوب کنم ممنون از لطفتون
- درباره شربت سندروس
سلام و خسته نباشید از وقتی کرونا اومده من به دخترم مولتیویتامین دادم الان هم مدتهاست که سندروس، میدم برای کلیه هاش خطرناک نیست ممنون میشم جواب بدین الان سه سال و7ماهشه
- سرفه خلطی
با سلام پسرم سه سالشه و 15 کیلو وزنشه. از پنج روز پیش تب کرد و سرفه می کرد پیش دکتر بردم شربت پدی کلد و استامینوفن تجویز کردن گفتن چون ویروسیه نیازی به آنتی بیوتیک نیست. از دیشب سرفه هاش خلطی شده. می خواستم بدونم بازم نیازی به آنتی بیوتیک نیست؟ ممنونم
- تب
سلام آقای دکتر بچه ی من ۷ ماهشه بعد گونه هاش خیلی قرمزه شده تب شدید کرده بیقراری هم میکنه
- سپاسگذارم
ممنون آقای دکتر خدا الهی حفظتون کنه.
- دل درد
با عرص سلام وقتتون بخیر ،پسر ۵ ساله من از شنبه تاریخ 1403/12/4 دچار استفراغ شد که بعد از ویزیت دکتر اول و دادن شربت سفکسیم و شربت مترو نیدازول و شربت دومیترون فقط به مدت ۱ روز تا شب خوب بود فردا صبحش دچار اسهال شدید آبکی به دفعات زیاد شد مجددا بعد ویزیت دکتر داروهای قبلی رو حدف کرد و قطره پدی لاکت داد و سرم و آمپول متوکل پرامید داد ..دیروز صبح خوب بود اما از دیشب موقع دفع مدفوع که کم کم میاد اما دفعات زیاد ولی سفت ...همش میگه دل درد دارم ...از صبح امروزم دچار سرفه و گلو درد شده ...آیا بازم نیاز به ویزیت مجدد داره ..قطره پدی لاکتو تا آخر آدمه بدم میشه راهنماییم کنید من خودم از صبح شربت کوریزان و شربت کتوتیفن و شربت استامینوفن دادم ایا لازمه کار دیگه ایی انجام بدم ؟
- شیر مناسب بعد دوسالگی
سلام وقت بخیر اقای دکتر شیر مناسب برا کودک کم ورن بعد ۲سالگی چیه ؟ منظورم شیر خشک ادامه بدیم یا شیررگاو پاستوریزه کدوم بهتره ؟
- سلام بچه ام هشت ماه داره نزدیک یک ماه سرما خورده اما هر چی دارو میدم بهتر نمیشه چکار کنم
- مصرف داروی فارمنتین لی اس۶۴۳
من دختر سرما خورده و سرفه های خلطی دارد که یکم سبز است البته تب ندارد آیا نیاز به مصرف آنتی بیوتیک است وزنش هم ۳۰ کیلو است
- خوردن کاغذ چی نقص دارد
- دوز شربت سفکسیم
سلام،دخترم از دیروز استفراغ داره و بالا میاره،بردمش پیش پزشک،شربت سفکسیم ۱۰۰دادن،منها مقدارشو داروخونه خوب ننوشته،واضح نیست،چقدر بدم بهش،۷سالشه و ۲۱ کیلو وزن داره،ممنونم از شما
- فاویسم وواکسن دوماهگی
سلام پسرم واکسن دوماهگی باید بزنه فاویسم هم داره برای تب بعدواکسن چه کارباید بکنم
- ایستادن نوزاد
سلام و عرض ادب، آقای دکتر پسرم رو از سه چهار ماهگی تا الان که شش ماهه هست گاهی زیر کتف هاش رو گرفتم و سرپا نگه داشتم. یا اینکه به همین صورت به حالت تاتی راه بردم. آیا این کار اشکالی داره؟
- تب
سلام اقای دکتر پسر من ۱۵ماهشه از ۵ماهگی تا الان ماهی یکبار تب میکنه اونم تب ۴۱درجه چند بارش انگار برای دندونشه چون دستشو به لثه میکشه و اب دهنش میریزه ولی ایا طبیعیه چون خیلی اذیت میشه و کم اشتهاش کرده و ضعیف چیکارش کنم الانم باز اینجوریه اگه میشه راهنماییم کنید
- چرا سوالمو پاک کردین واقعا که
چند ساعتی مدام دارم چک میکنم که جواب دادین یانه ولی الان دیدم اصلا سوالم نیست و به بقیه سوالات پاسخ داده شده

