Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تیروئید لب مرز و شانس کم کاری تیروئید
سلام
آقای دکتر شما گفتید که مشکل معده و ویتامین دی حل شود، تست تیرویید سه ماه بعد. خواهش میکنم میشه بگید که چقدر احتمال داره پسر من به کم کاری تیرویید مبتلا باشه؟
ممنون
- سرماخوردگی
دخترم ۵سال ونیم سن داره دو روزه تب میکنه با استامینوفن تبش پایین نمیاد بروفن که میدم تبش پایین میاد میخواستم بدونم میتونم بهش سفکسیم ۱۰۰بدم هر دوازده ساعت ممنون
- قطره پلارژین
سلام خدمت آقای دکتر چرا میگن زیر یکسال پلارزین ندید اما بعصی دکترها مینویسن برای ۸ماهه
- سلام پسر من ۱ سالشه اصلا غذا نمیخوره هرکاری میکنم ولی نمیخوره وزنش پایینه
- بتامتازون
دخترم کمی پماد بتامتازون رو داخل دهنش کرد حجم پماد که اندازه نخود بود رو در آوردم و دهانش رو شستم کمی هم ماست دادم بخوره کار دیگه ای هم باید انجام بدم ؟ مشکلی براش پیش نمیاد؟ دخترم یکسال و ۵ ماهشه
- رفتار کودک
پسر یازده ماهه جز دستش هیچ چیزی را به دهان نمیبرد آیا این رفتار نشاندهنده مشکلی برای فرزندمان هست
- قطره بینی
سلام اقای دکتر بچم سرماخورده 9ماهشه بعدازظهر دکترش میاد ولی یهو بینیش گرفته و خیلی بی تابی میکنه چه قطره بینی بریزم ؟
- میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای عفونت سینوس در کودک ۷ ساله
سلام
دختر من ۷ سالشه عفونت زردرنگ بینی داره و آبریزش. لطف کنید بفرماید میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر هست. چقدر بهش بدم
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
سلام آقای دکتر دخترم بررم دکتر بهش سفیکسیم کتوتیفن دادن حالا یه دونه های قرمزی صورت بدنش زده قبلا هم اینطور شده بود دکتر بهش هیدروکسیزین داد حالا ۸کیو ۸۰۰گرم چند سی سی و چندبار در روز بهش بدم ؟؟؟
- نحوه مصرف شربت ازیترومایسین
مقدار مصرف ازیتر مایسین ۲۰۰برای کودک ۲۶کیلو
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰
برای کودک ۳ ساله که چشمش عفوت کرده و ترشح میده طوری که از،خواب بیدار میشه کلا چشماش پر و یک چشمش ورم کرده چه مقدار قطره باکتی ماید ۱۰ استفاده کنم و هر چند ساعت
- لرزش پا
پسرم دوماهشه پا چپش حین پوشک عوض کردن ویا گریه کردن وهمینطور موقعه قولنج کردن میلرزه چن ثانیه فقط... روزی چن بار تکرار میشه خیلی میترسم چیزی نیست آقای دکتر چون پسربزرگترم مشکل تشنج داشت به خاطرم همین میترسم
- جواب کالپروتکتین
سلام اغای دکتر جواب ازمایش کالپروتکتینی که گفتینو گرفتم این جوابشبه result_48.30 Unit Method_A.B NormalRang:200 A.Elisa:Analayzed by EUROIMMUN automatic ELISA Analyzer. Elisa MR_96:Enzyme-linked immunosorbent assay
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
مقدارمصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۷ ماهه ۹کیلویی چقدراست؟؟؟
- تشنج
سلام دختر سه ساله دارم الان هشت روزه تشنج کرده سه روز بستری بود دگزا بعد چرک خشکن واستامینوفن دادن گفتن عفونت ادرار داره اما ریاد نبود الان توخونه چرک خشکن میدیمش قرص تشنج دادنش ما الان قطع کردیم بیست چهارساعتی داغ مبشه پروفن میدیمش تا کی باید بدیم ممنون
- شربت آزیترو مایسین ۲۰۰ برای کودک ۹ ساله برای آبله مرغان دادان خوب هست
- زردی دست وپا کودک 4ساله
- اوتيسم
سلام خدمت اقای دکتر فرزندم ۱۴ماهش هست من و مادرش هرچی اسمش را صدا میکنیم بر نمیگرده و اصلا نسبت به اسمش توجه نمی کنه حتی دیگران صداش بزنن،ولی اگه صدای اطراف رو بشنوه مثل تلویزیون و جاری برقی و.... عکس العمل نشون میده من و مادرش بسیار وحشت زده شدیم که نکنه از علاعم اوتیسم باشه تو را خدا راهنماییمون کنید
- آزیترومایسین
سلام. وقتتون بخیر و خسته نباشید. آقای دکتر امروز مطب بودیم. پسرمون تب داشت. ببخشید دو نکته رو فراموش کردم. داروخانه هم رو دارو ننوشته. آزیترومایسین رو چند روز باید بدم؟ و اینکه اگه واسه پسرم شیاف گذاشتم تا شیاف بعدی فاصله چهار ساعت باشه یا شیش ساعت؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم سرما خورده و ابریزش و مخاط بینی و گلو داره دکتر گفت التهاب داره و سفیکسیم داده ولی سرفه میکنه بعد چند روز هنوزم سرفه داره تو توخواب بیشتر انگار یکم خلطی شده پروسپانم میدم پلارژینم نوشته اشکال نداره همزمان هر دوش ؟ایا اسپری سالباتامول میتونم بزنم

