Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل دردبچه
پسر چهار ساله ام دل درد داره شکمش صدای قاروقور میده وشکمش یه چهار روز یه کار نکرده البته غذا خوردنشم کم شده
- باسلام پسرم فابیسم آیاایبوپروفن بدم تب داره ضررداره یانه
سلام جناب دکتر فرزندم فابیسم داره هفت سالشه قدش کوتاه شربت ارژی پلاس گرفتم براش میترسم بخوره لطفا راهنمایم کنید
- عرق یونجه
سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر دادن روزی ۱۵ سیسی عرق یونجه به کودک ۳ساله مشکلی ایجاد می کنه ؟ برای بی اشتهایی و کم خونی مخلوط با ۳شیره بدیم بد نیست ؟
- قرص سفکسیم ومقدار آن
سلام ببخشید دختر من ۵ ساله ۱۵ کیلو وزن داره کمی تب داره گلو درد ترشحات بینی وتک سرفه داره شربت نمی خوره قرص سفکسیم میخوره چقد بهش بدم چون من یه بچه کوچک دیگر دارم نمیخوام اون هم مریض بشه
- تب کودک
سلام..پسرم نه ونیم ساله ست تب و استفراغ و دل درد داشت مراجعه کردیم آزمایش نوشتندکه گلبول سفید۲۴هزار رو نشون داد.گفتندعفونته و بستری شد.بعدازظهرهمون آزمایش رو گرفتند۱۵هزار بود.دو روز شده بستری هست وهنوز گاهی تب و سر درد و حالت تهوع خفیف داره. نظرشماچیه؟؟ صرفاً عفونته و با دارو خوبِ خوب میشه هیچ اتفاقی نمیفته؟؟
- *
سلام فردا مطب باز هست ؟
- D
کودک من چهارسالونیمشه از برج ۹بهش ماهی یه قرص dدادم ولی سوالم اینه بازم میتونم ادامه بدم یا ضرر داره ممنون میشم راهنمایی کنین
- واکسن
پسرم دیروز واکسن 18 ماهگی ش پاش رو زدم وقتی اومدم خونه دیدم ابله مرغان گرفته آیا مشکلی پیش نمیاد براش
- سلام پسرم ۴سال و ۴ماهشه بهداز سرماخوردگی هنوز سرفهاش مانده چی بهش بدم زودتر خوب بشه س
سلام پسرم ۴سال و ۴ماهشه سرما خورده بود خوب شد ولی سرفهاش هنوز مانده چی بهش بدم زودتر خوب بشه سرفه. خلط دار داره
- چشم
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. پسرم سه سال و دو ماه دارد. پزشکش شما میباشید. دو روز هست که پلک بالایی چشم سمت چپ پسرم قرمز شده و متورم شده. درگیر اسباب کشی بودیم. شاید بخاطر گرد و غبار دستش الوده بوده و به چشمش زده. اقای دکتر دستور چه میفرمایید . یک دنیا سپاس از شما
- سلام پسرم یکساله هست و شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره اما نمیتونم پیدا کنم این شیر رو تو هیچ داروخانه ای نیست جایگزین این شیر چی باشه بهتره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
- تب كودك
سلام پسر ٤ ساله ام تب بالا داره و با شربت و شياف استامينوفن و پاشويه پايين نمياد از طرفي اصلا اشتها نداره و هيچ چي نميتونه بخوره و معدش خاليه الان ميتونم بهش شربت بروفن بدم با معده خالي؟
- سینه درد در کودک
سلام خسته نباشید حدود 4 روز است کودکم سرما خورده دکتر بردم آنتی بیوتیک فارمتین تجویز شده و شربت پلارژین میدهم اما سرفه ها شدید شده و خروسک طور لطفا بفرمایید چه کنم سرفه ها خلط دار اما گاهی خروسکی است
- رشدمو
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 19ماهشه زینک سولفات واسه رشدموهاش دادم تعغيري نکرده میخواستم بدونم بي زحمت دارویی دیگه اي هست واسه رشدموبهش بدم.. ممنونم
- واکسن
سلام جناب دکتر واکسن پنومووکس ۲۳ را میشه بجای پره ونار ۱۳ برای بچه چهار ساله که تا حالا پره ونار تزریق نکرده زد؟ یا بایستی همون پره ونار ۱۳ تزریق بشه؟
- اختلال در راه رفتن کودک زیردوسال
سلام وخداقوت خدمت دکترعزیز .دختر هفده ماهه ام جدیدا تو راه رفتنش تغییر ایجاد شده خیلی کند شده راه رفتنش قبلا خیلی میدوید و پرتحرک بود الان انگار رو پاهاش نمیتونه بایسته و بزور قدم برمیداره و باسختی ،نتیجه چکاپ دوهفته پیشش ویتا مین دی سه هفته و نیم بود آیا بخاطر کمبود ویتامینه یا دورازجونش مشکل مغزی یا جدی تری دارد؟ممنون میشم من رو از نگرانی دربیارید خداخیرتون بده
- دلدرد
سلام دکترخسته نباشدپسرمن یکسالودوماهشه وقتی که نوزادبودمنظورم دوماهگی تا۷ماهگی رفلاکس داشت ودکتربراش اس امپرازول نصف نوشتن که بالامیاورددیگه نخوردمنم بهش ندادم خس خس سینه داشت وشیرازدهنش بیرون میزد تاهفت ماهگی دیگه غذاخورشدبهترشدولی الان چندروزه انگارکه همش آب تودهنش جمع میشه امشبم قرمه سبزی خوردانگارکه بدترشدیعنی رفلاکس داره دکترقطره سایمتیکون توخونه دربسته داشتم یکم بهش دادم چون خوابیدوزودازخواب بیدارشدقطره سایمتیکون دربسته داشتم کمی بهش دادم دکترتوروخداکمکم کنیدوضعیتم جوریه که نمیتونم دکترببرمش علت وداروشوبهم بگیداثلاانگارحالت تهوع داره همش آب تودهنش جمع میشه وبعضی وقتاهم خس خس سینه داره اجرتون باامام زمان ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرماخوردگی کودکان
سلام .اقای دکتر .پسرم دوسالشه .دوهفته پیش سرماخورد.تا چند روز پیش سینه اش خیلی خس خس میکرد الان دیگه سینه اش خوب شده ولی خلط از بینیش میاد هر شب براش بخور سرد میزارم ولی چرک خشک کن استفاده نکردم واقعا موندم که انتی بیوتیک لازم داره با نه .تو خونه هم دارم ولی بهش ندادم.خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید
- شربت سفکسیم برای کودک ۲۱ ماهه
سلام وقت بخیر برای کودک ۲۱ ماهه سفکسیم سربت تجویز شده با علاءم ابریزش،بینی و سرفه های خلط دار با توجه به سابقه حساسیت به اموکسی کلاو و اموکسی سیلین منع مصرف ندارو؟
- زینک
سلام آقای دکتر خداقوت دختر من ۱سال و نیمه س دکتر ب خاطر اینکه موهاش خیلی کم بود زینک نوشت از ۸ماهگی لیکوزینک منم گاهی بهش دادم موهاش خیلی فرقی نکرده آهن هم سیدرال میدم.دیگه زینک ندم؟ممنونم ازتون خدا حفظتون کنه

